kaospåtobein Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #161 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det er veldig hyggelig. Viser jo at han gleder seg mye 😁 Fikk svar fra dyrking om at bakteriene var følsomme (?) For denne antibiotikaen og den forrige. Også bahandler de med en gang hvis du har masse symptomer. Ubehandlet uvi kan (sikkert skjeldent) føre til rier og for tidlig fødsel/sa. Drrfir ville de ikke la meg gå med det uten antibiotika når jeg hadde så tydelige symptomer. Får bare håpe det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. oktober 2014 #162 Del Skrevet 5. oktober 2014 Så fint at han er så engasjert! Min har latt meg ta meg av engasjementet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. oktober 2014 #163 Del Skrevet 5. oktober 2014 Så fint at han er så engasjert! Min har latt meg ta meg av engasjementet.. Min også, men merker han blir mer og mer engasjert da:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #164 Del Skrevet 7. oktober 2014 Begynner å få mage faktisk.. Har vanligvis en flat mage, men nå er det en liten kul nederst som jeg på ingen måte klarer å holde inn Er det babymage på gang tro? Har forresten ikke gått noe opp i vekt enda heller, men det kommer vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. oktober 2014 #165 Del Skrevet 7. oktober 2014 Se der har du babymage ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 #166 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fin liten bebismage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2014 #167 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fiiin liten bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #168 Del Skrevet 7. oktober 2014 Se der har du babymage ja Fin liten bebismage Fiiin liten bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 7. oktober 2014 #169 Del Skrevet 7. oktober 2014 Her må jeg jo følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 7. oktober 2014 #170 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ooooooooo søt babymage 👏👏👏👌👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. oktober 2014 #171 Del Skrevet 7. oktober 2014 Fiiine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #172 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ooooooooo søt babymage Fiiine magen! Ja, det er jo faktisk liten mage Kanskje jeg er sånn som får masse mage tidlig Vil ha mage, men når jeg får gigamage så er det helt sikkert feil det å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. oktober 2014 #173 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hehe ja nå vil vi ha mage og kjenne liv, men i uke 38 har vi sikkert fått nok av stor mage og ømme ribbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #174 Del Skrevet 8. oktober 2014 Da var det antibiotikakur nr 3.. dette kan ikke være bra. Nå mener de jeg har nyrebekkenbetennelse ååååh. Og det gjør vondt! *syteklage* Også holder jeg på å lage babynest. Det er litt gøy da. Tar litt tid siden jeg holder på med to men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #175 Del Skrevet 8. oktober 2014 Æsj da.. Går det ikke over? Hvilken hsr du fått nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #176 Del Skrevet 8. oktober 2014 Æsj da.. Går det ikke over? Hvilken hsr du fått nå da? Nei, det går ikke over.. selexid nå. Så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #177 Del Skrevet 8. oktober 2014 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. oktober 2014 #178 Del Skrevet 8. oktober 2014 Får håpe antibiotikaen funker denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #179 Del Skrevet 8. oktober 2014 Takk håper virkelig det fungerer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #180 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Babynestene ble ganske bra de! Endret 8. oktober 2014 av kaospåtobein 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå