Gå til innhold

Menn som er glad i katter=turn on


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker de fleste katter, men det er en jeg kunne vært for uten. En sadist uten like.

:fnise:

Anonymous poster hash: f4bf6...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men som jeg prøvde å forklare (muligens noe klønete og usammenhengende) så er det nettop beskytteren kvinner ser etter - ikke omsorgspersonen. De ser etter han som kan jule opp andre menn, og ta dem hardt bakifra. De ser ikke etter en "gaylord" som nusser på katter og ligger i sofaen med en kopp te og lommetørkle.

Det er mulig du har rett, men det finnes i hvert fall nok av kvinner som blir sjarmert av en kattenussende mann. Men han trenger ikke nødvendigvis å ligge i en sofa og søle te som han tørker opp med et lommetørkle. :)
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det er mulig du har rett, men det finnes i hvert fall nok av kvinner som blir sjarmert av en kattenussende mann. Men han trenger ikke nødvendigvis å ligge i en sofa og søle te som han tørker opp med et lommetørkle. :)

Jo, men jeg tror flere kvinner blir sjarmert av en som leker og herjer litt med katten enn en som nusser på den og har den på magen (i mens han ser kvinnefilmer, spiser is og gråter selvfølgelig - det hører jo med)

Lommetørklet var til å tørke tårer da vet du, ikke te! Alle vet jo at menn som liker katter gråter hele tiden?? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Altså;

Spikre katt på planke = turn off

Nusse katt/gråte til filmer med is på fanget = turnoff/turn on

Herjemed/lekemed katt = turn on

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Altså;

Spikre katt på planke = turn off

Nusse katt/gråte til filmer med is på fanget = turnoff/turn on

Herjemed/lekemed katt = turn on

Spikre katt på planke = turn off

Nusse katt/gråte til filmer med is på fanget = turnoff/turn on

Herjemed/lekemed katt = turn on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det er egentlig ikke "turn-on" da, for jeg blir ikke akkurat kåt v å se en mann leke med en katt ;) Men jeg kan sette pris på det og syns det er en din egenskap å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg tror flere kvinner blir sjarmert av en som leker og herjer litt med katten enn en som nusser på den og har den på magen

Næh. Det er mer turn on med menn som koser med katter, enn det er med menn som herjer og leker med dem. Marlon Brando var f.eks. helt absurd attraktiv som ung, men en ung Marlon Brando som koser med katter er omtrent 50 ganger mer attraktivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

mange menn som liker pussy

håhåhåhåhå!

Fyyy faen, den var intrikat(t) ass!

DURUM(hvete) DUSJ!!(hode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sean Connery var heller ikke ueffen i yngre dager, hverken som James Bond eller som mann med katt ;)

Åååååååh!! :rodmer:

Anonymous poster hash: df799...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså det er ikke sånn at man automatisk blir et bra menneske av å like katter/dyr. Men min erfaring er at de som liker katter er mer empatiske og trivelige enn de som ikke gjør det. Og de som sier de hater katter og dyr syns jeg bare er gærne. At ikke alle er like interessert i dyr er helt greit, men da passer de ikke sammen med meg :) Pelsdotten min elsker å ligge i fanget på meg og han jeg dater når vi ser på film. Det er jo såå koselig!



Anonymous poster hash: 2edc3...f4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem etter å ha vært borte ei uke i går.

Så i natt har pus ligget ved siden av meg i senga :)

Anonymous poster hash: f4bf6...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg tror flere kvinner blir sjarmert av en som leker og herjer litt med katten enn en som nusser på den og har den på magen (i mens han ser kvinnefilmer, spiser is og gråter selvfølgelig - det hører jo med)

Jeg er vanligvis ikke spesielt begeistret for James Franco, men jeg ville bli like sjarmert av dette bildet selv om du la til en boks is og et lommetørkle.

Lommetørklet var til å tørke tårer da vet du, ikke te! Alle vet jo at menn som liker katter gråter hele tiden?? :)

Så de ligger og rister av gråt med en kopp te i hånda uten å søle, selv når jenta i filmen innser at alt var en misforståelse og at den påtatt tøffe gutten med kun ett ansiktsuttrykk egentlig har elsket henne hele tiden? Jeg er faktisk ganske imponert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker katter. Og hunder. Og ugler.

Nusser du på uglene?

Anonymous poster hash: ab933...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en kjæreste som påsto at han likte katter, så da smelta jeg i min ungdom for det, men at han likte å slenge katten i veggen når det passet han, det var litt overraskende "love" for dyr syns jeg så da ble det fort slutt på både katten og kjæresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...