Gå til innhold

Menn som er glad i katter=turn on


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Katter er et av de få dyr jeg har genuin respekt for. De fleste andre dyr kjeder meg... Men katter, disse drapsmaskiner på poter som på sekunder kan veksle fra å være kosete til å bli rene lystmorderen er fascinerende. Jeg digger at de fleste katter er kyniske skapninger som bruker eieren for mat og kos.

Jo større en katt er, jo bedre. Mitt favorittdyr over alle er sibirsk tiger. Herre jemini for noen skapninger! Smidighet, styrke, eleganse... Blir oppriktig skuffet hver gang jeg innser at en ikke kan være venn med en sibirsk tiger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente ikke at jeg er "slem", bare at jeg ikke er spesielt "snill" bare fordi jeg har en katt som jeg er glad i :) Men dere damer er nå suckers for mye rart. Personlig finner jeg det litt spesielt å legge så mye i at en fyr er glad i dyr.

Det er ikke rart i det hele tatt egentlig, vi liker menn som liker dyr og barn, det viser at de kan beskytte og er til å stole på, pluss at de er kjærlige og er mer down to earth med sine følelser.

Det er sexy med menn som er glad i dyr,men jeg deler ikke inn i hunde/katte kategori akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Synes det er kjempekoselig å se at mannen min leker og koser med pus hjemme hos foreldrene mine. Vil si det er et lite pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men din turn-on er vel heller ikke helt representativ for kvinner flest vil jeg tro? Er ikke du både dominant seksuelt (uvanlig) og generelt veldig for at menn (og kvinner) er individer og ikke grupper?

Jeg foretrekker og respekterer ditt synspunkt, men generelt er det nok sånn at kvinner flest synes det er mest turn on med en som ikke vier så mye oppmerksomhet til omsorg. Antakelig så er heller ikke ytterpunktet "psykopat" som sparker og hater dyr heller på ønskelista til kvinner flest, og det å kunne vise omsorg ER tross alt et trekk hunnkjønn ser etter hos menn. Men omsorgsbegrepet er annerledes når det gjelder hva kvinner ser etter. Den typiske "sykepleiermannen" eller "veterinærmannen" blir for myk. Den hardatbeidende tøffe mannen som ikke er så flink til å snakke om følelser men som er overbærende for kvinnens mer hysteriske og nevrotiske side og som føyer seg for hennes ønsker i blandt (men uten å være for tøfflete generelt) er vel hva som menes med empatisk og omsorgsfull mann. En som på litt klønete vis prøver å være romantisk og sjarmerende.

Hva med kvinnene som ønsker en mann som beskytter og 'tar vare på' dem? Vil det ikke være et pluss for dem at mannen er i stand til å ta vare på et levende vesen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i katta vår, men det er noe med det..jeg hadde aldri giddi skaffe meg en katt dersom jeg var singel (eide aldri katt da jeg var singel)

Det er vel kanskje noe med det at menn som er single skal være frie, alene og franke. Selv om en katt er noenlunde selvstendig er den likevel et dyr som trenger litt oppmerksomhet, mat, vann og at noen slipper den ut og inn eventuelt skrur inn ei kattedør, chipper den, tar den med til dyrlegen for kontroll osv. Det er vel noe med det å ha omsorg for et lite dyr som enkelte kvinner antakelig finner turn-off. Steroetypien av menn er at vi IKKE er omsorgsfulle. Vi skal være jegere, tøffe, følelsesløse, kun tenke på sex og være "enkle". Å sitte i sofaen med smågodt, en god film og katta på fanget om du er singel...vel..GAYLORD (Visstnok)

Hund er imidlertid noe helt annet av en eller annen grunn. Er man singel mann med hund så er man reine marinejegeren/Lars Monsen en friluftskar og rallargut med sunne kjerneverdier..?

Jeg tenker også litt på menn med katt som femi og gay. Rart med det. Og jeg er ikke en gang flau når jeg bøyer meg ned og koser med kattene i nabolaget.

Det er som regel menn som tenker at andre menn med katter er gaylords. Et bra sjekketriks for en mann å møte meg ville vært "jeg har katt/hund"hehehe....husk at det er som oftest menn som hold andre menn i stereotyper, ikke kvinnene;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva med kvinnene som ønsker en mann som beskytter og 'tar vare på' dem? Vil det ikke være et pluss for dem at mannen er i stand til å ta vare på et levende vesen?

I den sammenhengen så er "å ta vare på" det samme som å "knuse trynet på enhver jævel som prøver seg på noe". Da er klapping av kattunger ikke akkurat en trigger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den sammenhengen så er "å ta vare på" det samme som å "knuse trynet på enhver jævel som prøver seg på noe". Da er klapping av kattunger ikke akkurat en trigger...

Ah, det var jeg ikke klar over. I min verden gjør klapping av kattunger det aller meste mye bedre.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ah, det var jeg ikke klar over. I min verden gjør klapping av kattunger det aller meste mye bedre.

Men så er det vel allerede fastslått i denne tråden at du er en veldig atypisk kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I den sammenhengen så er "å ta vare på" det samme som å "knuse trynet på enhver jævel som prøver seg på noe". Da er klapping av kattunger ikke akkurat en trigger...

jenter tenner ikke på voldelige menn. Heller tvert imot.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

He he he he he. Ja... De sier så...

jeg korrigetet. NORMALE kvinner tenner ikke på voldelige menn. Men klart det fins flust at jenter som er idioter.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart i det hele tatt egentlig, vi liker menn som liker dyr og barn, det viser at de kan beskytte og er til å stole på, pluss at de er kjærlige og er mer down to earth med sine følelser.

Det er sexy med menn som er glad i dyr,men jeg deler ikke inn i hunde/katte kategori akkurat.

Jeg vil anslå psykopatandelen av f.eks. disse til å ligge på ihvertfall rundt 30-40%, men kan hende det er fordommer mot "sånne" fyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anslå psykopatandelen av f.eks. disse til å ligge på ihvertfall rundt 30-40%, men kan hende det er fordommer mot "sånne" fyrer.

Jeg forstår ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig at en mann er glad i dyr uansett, men jeg syns det er så koselig med menn som er glad i katter. Alle menn jeg vet om som har katt er snille og har et godt hjerte. Han jeg dater nå elsker også katter,og han er så snill!

Hva syns dere jenter?

Anonymous poster hash: 2edc3...f4f

Katteelskere får et pluss i boka ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Når jeg kommer over en mann som sier han elsker katter, blir han plutselig enda mer tiltrekkende :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra synd at det betyr at de også er homofile. :)

Anonymous poster hash: 647e7...e95

Tviler virkelig på at min mann er homofil. Han går ofte rundt med katten på armen som en baby. Det er bare sååååååå sjarmerende. 💕

Anonymous poster hash: 45d95...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men så er det vel allerede fastslått i denne tråden at du er en veldig atypisk kvinne?

Jeg tror ikke at jeg er så atypisk. Jeg er temmelig sikker på at de fleste kvinner ville krysset av for kattungeklappping dersom du gjennomførte en spørreundersøkelse om hva som er mest sexy av det og tryneknusing.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg den dritkjekke nabogutten i huset ved siden av meg løfte opp katten sin og kysse den på pannen...Det gjorde meg ikke mindre svak for ham, for å si det sånn.... :rodmer:



Anonymous poster hash: 7f9ae...f51
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg tror ikke at jeg er så atypisk. Jeg er temmelig sikker på at de fleste kvinner ville krysset av for kattungeklappping dersom du gjennomførte en spørreundersøkelse om hva som er mest sexy av det og tryneknusing.

Som jeg har sagt mang en gang før. En skal aldri høre på hva damer sier, en skal se på hva de faktisk gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anslå psykopatandelen av f.eks. disse til å ligge på ihvertfall rundt 30-40%, men kan hende det er fordommer mot "sånne" fyrer.

Da er du fryktelig dårlig på anslag. Eller kunnskap om psykopater. Psykopater tiltrekkes neppe katter. De foretrekker vesener de kan kontrollere. Bytt ut katta med kamphund, og du er på sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...