Gå til innhold

Menn som er glad i katter=turn on


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så også en undersøkelse for ikke lenge siden som konkluderte med at mennesker som likte katter var mer intelligente enn andre. :-) (Høyere IQ)

Menn som liker katter er definitivt turn-on, fordi de respekterer selvstendige vesener. Menn som liker hunder er turn-off for meg, for de fremståt som de liker uselvstendige individer, og har andre negative egenskaper som jeg ikke liker.

Anonymous poster hash: 6e2f7...d9a

Jeg så også en undersøkelse for ikke lenge siden som konkluderte med at mennesker som likte katter var mer intelligente enn andre. :-) (Høyere IQ)

Menn som liker katter er definitivt turn-on, fordi de respekterer selvstendige vesener. Menn som liker hunder er turn-off for meg, for de fremståt som de liker uselvstendige individer, og har andre negative egenskaper som jeg ikke liker.

Anonymous poster hash: 6e2f7...d9a

Det er kanskje det sprøeste jeg har stt et kvinnfolk lire av seg her inne. Og det sier f... meg ikke lite.

Anonymous poster hash: 55ce6...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som er glade i katter er et pluss, men ingen must!
Så lenge de ikke er ekle mot min "lille" Lars Monsen så skal jeg ikke klage :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker katter. Og hunder. Og ugler.

Jeg liker i hvert fall mange flere katter og hunder enn mennesker.

Anonymous poster hash: bb777...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er glade i katter er et pluss, men ingen must!

Så lenge de ikke er ekle mot min "lille" Lars Monsen så skal jeg ikke klage :fnise:

Det spørs jo om de ikke blir litt sjalu når du kaller han for Lars Monsen...

Anonymous poster hash: bb777...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo om de ikke blir litt sjalu når du kaller han for Lars Monsen...

Anonymous poster hash: bb777...bf7

Tja, den tanken har ikke slått meg før :fnise: Men han går under navnet Monsen til daglig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, den tanken har ikke slått meg før :fnise: Men han går under navnet Monsen til daglig da :)

Ja, så lenge du ikke utbryter "Lars Monsen!" når dere er på soverommet, så går det nok bra ;)

Anonymous poster hash: bb777...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge du ikke utbryter "Lars Monsen!" når dere er på soverommet, så går det nok bra ;)

Anonymous poster hash: bb777...bf7

Det skal godt gjøres at det skjer, men man vet vell aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med katter er jo at de er myke og deilige ,renslige,kan drite ute og er stuerene inne.

Det tar mye lengre tid før hunder blir stuereine.



Anonymous poster hash: 7f9ae...f51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med katter er jo at de er myke og deilige ,renslige,kan drite ute og er stuerene inne.

Det tar mye lengre tid før hunder blir stuereine.

Anonymous poster hash: 7f9ae...f51

Og så er kattungene så søte på kattedoen når de dekker over med sanden når de har gjort sitt fornødne. De er så nøye med å dra sanden over fra alle sider. Ser så alvorlige og veslevoksne ut mens de holder på. Og når de er ferdige, hopper de ut av kassen og løper av gårde og ser skikkelig rampete ut igjen.

Anonymous poster hash: bb777...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...