Gå til innhold

Menn som er glad i katter=turn on


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åja. Det er turn-on. Veldig synd om de ikke liker alle snappene jeg sender av katten min, for han er faktisk dritkul. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som deler mennesker inn i 'hundemennesker' og 'kattemennesker' og prøver å tillegge den andre siden alle mulige negative egenskaper er i hvert fall en gedigen turn off for meg.

Enig!

Hilsen en som alltid har hatt katt, men har fått meg hund også.

Anonymous poster hash: f4bf6...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig turn-on med menn som liker katter :) Selv elsker jeg katter (og dyr generelt). Men siste mannen jeg datet var redd for katter, det var litt rart :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er helt tussete etter katter, er skikkelig turn off for meg. Men jeg ville ikke dermed sagt at det ville ha vært ok å være sammen med en ihuga kattehater av den grunn. Jeg liker ikke katter, og enda mindre liker jeg gale kattemennesker. Men det å hate et dyr blir ganske idiotisk det også.



Anonymous poster hash: e58a0...d9e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Det er veldig turn-on med menn som liker katter :) Selv elsker jeg katter (og dyr generelt). Men siste mannen jeg datet var redd for katter, det var litt rart :)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som ikke er glad i både hunder og katter. :vetikke:

Samme her. Liker begge to like godt. Selv har jeg 3 katter og en hund.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får folk til å IKKE like katter?

Har lurt på dette hele livet selv. Jeg skjønner ikke at det går an :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får folk til å IKKE like katter?

Katter har en veldig spesiell adferd som ikke appellerer til alle. De er ekstremt sære i forhold til f.eks hunder. En hund viser masse glede hver gang den ser de. En katt overser deg, om den da ikke plutselig bestemmer seg for at den vil ha kos. Alt må skje på kattens premisser, ellers kan den komme til å hate deg for all fremtid. Katter kommer tilbake til deg fordi de får mat, ikke fordi du betyr spesielt mye for den. Jeg synes dessuten at katter alltid virker redde og sky. De piler av sted og gjemmer seg når de ser et fremmed menneske. Katter ser også onde ut, med de smale, gule og stikkende øynene sine.

Vel, katter er slik, og de kan jo ikke for sin egen adferd. Men de kommer aldri til å bli likt av alle, nettopp pga den spesielle adferden sin.

Anonymous poster hash: e58a0...d9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at en mann er glad i dyr uansett, men jeg syns det er så koselig med menn som er glad i katter. Alle menn jeg vet om som har katt er snille og har et godt hjerte. Han jeg dater nå elsker også katter,og han er så snill!

Hva syns dere jenter?

Anonymous poster hash: 2edc3...f4f

Jeg liker katter og har en katt, men er ikke noen snill person fordet. Så teorien din ryker her i gården :)

Endret av Brezhnev
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter har en veldig spesiell adferd som ikke appellerer til alle. De er ekstremt sære i forhold til f.eks hunder. En hund viser masse glede hver gang den ser de. En katt overser deg, om den da ikke plutselig bestemmer seg for at den vil ha kos. Alt må skje på kattens premisser, ellers kan den komme til å hate deg for all fremtid. Katter kommer tilbake til deg fordi de får mat, ikke fordi du betyr spesielt mye for den. Jeg synes dessuten at katter alltid virker redde og sky. De piler av sted og gjemmer seg når de ser et fremmed menneske. Katter ser også onde ut, med de smale, gule og stikkende øynene sine.

Vel, katter er slik, og de kan jo ikke for sin egen adferd. Men de kommer aldri til å bli likt av alle, nettopp pga den spesielle adferden sin.

Anonymous poster hash: e58a0...d9e

Katter er forskjellige, ikke alle er som du beskriver. Mange er tillitsfulle, tålmodige, og uttrykker glede over å se deg. Og nei, de "kommer ikke kun tilbake fordi du gir den mat..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Katter har en veldig spesiell adferd som ikke appellerer til alle. De er ekstremt sære i forhold til f.eks hunder. En hund viser masse glede hver gang den ser de. En katt overser deg, om den da ikke plutselig bestemmer seg for at den vil ha kos. Alt må skje på kattens premisser, ellers kan den komme til å hate deg for all fremtid. Katter kommer tilbake til deg fordi de får mat, ikke fordi du betyr spesielt mye for den. Jeg synes dessuten at katter alltid virker redde og sky. De piler av sted og gjemmer seg når de ser et fremmed menneske. Katter ser også onde ut, med de smale, gule og stikkende øynene sine.

Vel, katter er slik, og de kan jo ikke for sin egen adferd. Men de kommer aldri til å bli likt av alle, nettopp pga den spesielle adferden sin.

Anonymous poster hash: e58a0...d9e

du vet ingenting om katter. De er ikke sære kun fordi de har et annet kroppsspråk. Og ikke alle katter ignorerer. Noen venter på eieren når h.n kommer fra jobb og skole eller vil følge etter hvor eieren enn går. Msnge katter som gjør det. Resten du sier er og bare tull. Endret av BettyBoop
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg liker katter og har en katt, men er ikke noen snill person fordet. Så teorien din ryker her i gården :)

hva er det som er så slemt med deg da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hva er det som er så slemt med deg da?

Mente ikke at jeg er "slem", bare at jeg ikke er spesielt "snill" bare fordi jeg har en katt som jeg er glad i :) Men dere damer er nå suckers for mye rart. Personlig finner jeg det litt spesielt å legge så mye i at en fyr er glad i dyr.

Endret av Brezhnev
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sa ikke at jeg er "slem", bare at jeg ikke er spesielt "snill" bare fordi jeg har en katt som jeg er glad i.

ok hva er det som er usnilt med deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter har en veldig spesiell adferd som ikke appellerer til alle. De er ekstremt sære i forhold til f.eks hunder. En hund viser masse glede hver gang den ser de. En katt overser deg, om den da ikke plutselig bestemmer seg for at den vil ha kos. Alt må skje på kattens premisser, ellers kan den komme til å hate deg for all fremtid. Katter kommer tilbake til deg fordi de får mat, ikke fordi du betyr spesielt mye for den. Jeg synes dessuten at katter alltid virker redde og sky. De piler av sted og gjemmer seg når de ser et fremmed menneske. Katter ser også onde ut, med de smale, gule og stikkende øynene sine. Vel, katter er slik, og de kan jo ikke for sin egen adferd. Men de kommer aldri til å bli likt av alle, nettopp pga den spesielle adferden sin. Anonymous poster hash: e58a0...d9e

Du kan umulig ha truffet mange katter :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...