Semiambivalent Skrevet 20. august 2014 #161 Del Skrevet 20. august 2014 Nummer tre; Jeg tror ikke noe på at hun har vært i 2 uker på Kreta. 2 uker frivillig uten å se sine barn er noe jeg kan forstå at folk som må være på sykehuset eller noe slikt, innlagt ++ må gjøre, men å reise på ferie i 2 uker uten barna tror jeg du lyver om. Kona mi kunne fint klart 2 uker uten å se ungene. Dine personlige følelser rundt hvor ofte du må se ungene dine er ikke et holdbart bevis på løgn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #162 Del Skrevet 20. august 2014 Kona mi kunne fint klart 2 uker uten å se ungene.Dine personlige følelser rundt hvor ofte du må se ungene dine er ikke et holdbart bevis på løgn. Nei, her er nok jeg i den største gruppen som ikke drar fra små barn i 2 uker. Jeg er ikke unntaket. Anonymous poster hash: 946f9...ee3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2014 #163 Del Skrevet 20. august 2014 Ahh, ja det blir noe annet. ^^ Så for meg gutta på tur på 50cc scootere jeg nå. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semiambivalent Skrevet 20. august 2014 #164 Del Skrevet 20. august 2014 Nei, her er nok jeg i den største gruppen som ikke drar fra små barn i 2 uker. Jeg er ikke unntaket. Har du en link til en vitenskapelig undersøkelse rundt dette eller er dette rene spekulasjoner? Dersom dine udokumenterte påstander stemmer og at "den største gruppen" ikke kan unnvære ungene i 2 uker så betyr jo ikke det at TS sin kone automatisk tilhører "den største gruppen" og at TS dermed lyver! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #165 Del Skrevet 20. august 2014 Da bare stikker du. Trenger ikke hennes godkjennelse til å dra på tur, akkurat som at hun ikke trenger din godkjennelse. Er helt latterlig at hun drar inn gutters hormoner osv. Da stoler hun tydeligvis ikke på deg. Ikke vær en tøffel, et forhold skal ikke være et fengsel. Dra på tur og kos deg, sier nå jeg! Man drar ikke bare avgårde når man har unger sammen. Verken mor eller far kan bare stikke av i en slik situasjon. Man planlegger sammen hvordan man fordeler f.eks. ferie, og blir enige. Men man skal ikke be om tillatelse til å gjøre ting, uansett om det er fest eller ferie. Men passer det ikke inn med resten av familiens gjøremål, så må man som voksen forelder faktisk bare leve med det. Anonymous poster hash: b8b3e...964 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 21. august 2014 #166 Del Skrevet 21. august 2014 Spørs om din mannlige partner er enig. På Kreta står de lokale kelnerene og venter på ferskt kjøtt, det er bare for norske kvinner og forskyne seg. Og det gjør de. Pakk det inn med bomull og rosa parfyme med det er kjøttmarked for sultne kvinner. I Pattaya står kvinner og venter på norske menn.Det er et kjøttmarked rettet mot menn. Same shit new rapping. Selvsagt med den forskjellen at vi snakker om prostituerte i Pattaya. Skal menn stole på at deres koner ikke forsyner seg av sweettalking kelnere og strandløver, som i tillegg er gratis , så bør jo dere stole på at deres menn ikke betaler for selskap i pattaya??? Anonymous poster hash: a8640...ecb Nå kan ikke jeg påstå at jeg kjenner meg igjen i dette du sier om Kreta, så det blir et dårlig argument. Og nei, jeg er ikke stygg siden jeg ikke opplever de greske mennene som innpåslitne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #167 Del Skrevet 21. august 2014 Herregud, så flaut det hadde vært å fortalt noen at samboeren min, som jeg hadde barn med, valgte å bruke halve årets ferie på å dra til PATTAYA på guttetur. Det finnes da vel gode golfdestinasjoner som er litt nærmere, og som ikke er...Pattaya. Anonymous poster hash: 8b42d...92a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #168 Del Skrevet 21. august 2014 Likhet for loven, mener nå jeg. Kan hun dra til Kreta kan du dra til Pattaya. Men jeg synes nå personlig 2 uker er mye å reise vekk på ferietur når dere har unger. Jeg ville blitt sur om mannen dro avgårde på heisatur og lot meg passe ungene aleine i to uker. En uke er greit, men to? Også med tanke på at han da hadde brukt veldig mye penger på fest og moro bare til seg selv. Anonymous poster hash: de8c3...a02 "Fest og moro"? Nei, TS forteller at de "skal spille golf og sole oss." Anonymous poster hash: fd5ed...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 21. august 2014 #169 Del Skrevet 21. august 2014 Stoler ikke folk lenger på kjærestene sine? Da bør man jo ikke være sammen med den personen om det ikke er tillit. Samboeren din gjør tydelig ikke det og skal kontrollere og bestemme over hvor du kan og ikke kan dra. Det er sunt i et forhold å gjøre ting hver for seg engang i blandt og det uten barn også noen ganger. Jenteturer og gutteturer er sunt for forholdet mener jeg. Om noen vil være utro mot partneren så kan partneren være det hjemme også. Selv om det er horer, eller damer eller menn som legger seg etter deg på ferie så er de fleste oppegående nok til å avstå. Fristelser vil det alltid bli i et forhold på begge sider før eller senere og de fleste klarer også å si nei til det. Tillit må bygges opp. Det kan læres av å sette partneren fri i ukjente situasjoner. Feks denne turen. Du må dra og vise kjæresten din at det faktisk gikk bra. Å holde noen i bånd fører til at veldig mange forhold ryker. La kjærestene kose seg med venner hvor som helst og stol på han eller henne fram til det motsatte var bevist. Min kjæreste var med to single kompiser i amsterdam for et par mnd siden. De var innom red light district og tittet bare. Vet dere hvordan det er der egentlig? Jo det er horer som står i bikini eller undertøy bak en glassvegg. De ser mer på stranda. Og det å se på andre jenter og gutter er noe alle gjør i et forhold. Så om man ikke kjøper sex der da.. hva er farlig med at kjæresten ser? Jeg valgte å stole på han selv om jeg var skeptisk til turen først og det gikk kjempe bra. Kanskje du burde vise dette innlegget til henne? Stol på den du er sammen med sier jeg bare. Ingen tillit er lik ingen forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #170 Del Skrevet 21. august 2014 Selv om jeg hadde stolt på kjæresten min så hadde jeg vært ukomfortabel med at hanreiste til Pattaya, fordi jeg hadde visst at han kom til å få masse tilbud og blir sjekket opp og fløretet masse med av horer, at horer går rundt i utfordrende klær uansett hvor man går, masse alkohol osv...selv om jeg hadde stolt på han så hadde jeg hadde ikke satt hjemme og slappet av og unnet han å kose seg i Pattaya. På en ren golftur ja, fisketur ja, bytur i københavn, ja. Men det er annerledes. Anonymous poster hash: e14cd...2dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 21. august 2014 #171 Del Skrevet 21. august 2014 Det handler vel litt om hvor lur man er som mann også kanskje? Man kan jo tenke så langt at man finner seg et annet feriested for å ta litt hensyn også...Som hun over meg sier, så er det jo et ganske ekstremt "miljø" der borte....Ikke det at man nødvendigvis mistenker partner for utroskap, men tanken på all alkoholen og damer som klenger seg på, så skjønner jeg den uggne følsen det da må være å sitte alene hjemme mens typen er der nede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. august 2014 #172 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jøss. Dersom samboeren min har lyst til å hore rundt, så er det slett ikke vanskelig å finne horer eller villige gratis damer på byen i Oslo. Så han måtte gjerne reist til Pattaya for min del. Men jeg hadde ikke syntes det var så kjekt at han skulle være borte i to uker, en uke syns jeg er nok. Det er jo begrenset hvor mye ferie man har å ta av i løpet av ett år, og jeg syns det er hyggelig å tilbringe brorparten av denne sammen med mannen min. Og siden dere har barn, TS, så kan to uker bli i lengste laget å legge alt ansvar over på den andre parten. Men selve reisemålet hadde jeg ikke brydd meg om, med mindre det var snakk om å reise til krigsområder. Endret 21. august 2014 av Rosalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #173 Del Skrevet 21. august 2014 Min tidligere forlovede dro til pattaya for å besøke en kompis som bor der nede. Han var borte i nesten tre uker. Var ikke litt bekymret for at han skulle være utro engang fordi jeg naturlig nok stolte på han. Han hadde med en kjempe stor overraskelse til meg hjem da. Kan tro jeg ble overasket når jeg fant ut at gaven han ga meg var gonore. Anonymous poster hash: 52ea2...84f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. august 2014 #174 Del Skrevet 21. august 2014 Min tidligere forlovede dro til pattaya for å besøke en kompis som bor der nede. Han var borte i nesten tre uker. Var ikke litt bekymret for at han skulle være utro engang fordi jeg naturlig nok stolte på han. Han hadde med en kjempe stor overraskelse til meg hjem da. Kan tro jeg ble overasket når jeg fant ut at gaven han ga meg var gonore.Anonymous poster hash: 52ea2...84f Synd det ikke er bytterett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #175 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg skjønner dama di godt. Tenk deg litt om. Og i det hele tatt ønske å dra fra familien i to uker..... Merkelig forhold. Guttetur er for 15 åringer. Det er litt viktigere for deg å ha et godt forhold til dama og familien. Det er de du er sammen hver dag og skal leve med. Venner møter man i blant. Bare lov med gutter på turen, er det bøg-tur? Anonymous poster hash: 9a369...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbc_tromvik Skrevet 21. august 2014 #176 Del Skrevet 21. august 2014 Til mannfolka her inne; bare glem at like tilfeller skal behandles likt. Ts skal ha seg en heftig runde med en shemale. Kvinnfolka: bare kontroller mannen din så mye du vil. Det er jo tross alt som er suksessoppskriften på et godt forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #177 Del Skrevet 23. august 2014 Hvordan går det TS? Du vet at du må fortelle om hvordan det utarter seg.. Men ok, jeg lo høyt når jeg las innlegget ditt in your dream tenkte jeg. Aldri om min mann ha fått reist dit, golf? hadde jeg vært dama di hadde jeg vært sint for at du tok meg som en idiot å trur du ha tenkt å spille golf der!! Jeg reiser aldri på jenteturer, har ALDRI gjort og kjem aldri til å gjere det, mine ferieuker er til min mann og mine 5 barn, man har ikke lov til å bli egoistisk å skal bruke ferieuker på venner når man har mann og barn, voks opp gubbe!! Min mann vet at han får heller ikke reise på gutteturer, jeg hadde blitt sint om han skal bruke ferieukene pluss masse penger på vennene sine isteden for oss her hjemme. . Sorry men slik er det Anonymous poster hash: 641e8...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 23. august 2014 #178 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg synes det er en uting å "nekte" noen å dra på tur, uansett hvor det er. Hvis man forestiller seg at kjæresten stikker på ferie for å hore rundt, er man i feil forhold i utgangspunktet. Etter min mening. Og ja, tidligere damer har reist til steder hvor de lett kunne vært utro - uten at jeg har hatt problemer med det. Eller, jeg skal moderere meg. Jeg ville satt foten ned for opplevelsesreise til Syria, f.eks, men av åpenbart andre grunner enn manglende tillit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 23. august 2014 #179 Del Skrevet 23. august 2014 Hvordan går det TS? Du vet at du må fortelle om hvordan det utarter seg.. Men ok, jeg lo høyt når jeg las innlegget ditt in your dream tenkte jeg. Aldri om min mann ha fått reist dit, golf? hadde jeg vært dama di hadde jeg vært sint for at du tok meg som en idiot å trur du ha tenkt å spille golf der!! Jeg reiser aldri på jenteturer, har ALDRI gjort og kjem aldri til å gjere det, mine ferieuker er til min mann og mine 5 barn, man har ikke lov til å bli egoistisk å skal bruke ferieuker på venner når man har mann og barn, voks opp gubbe!! Min mann vet at han får heller ikke reise på gutteturer, jeg hadde blitt sint om han skal bruke ferieukene pluss masse penger på vennene sine isteden for oss her hjemme. . Sorry men slik er det Anonymous poster hash: 641e8...d50 Hvis mannen din er av samme oppfatning, og det funker for dere, er det fint. Hvis han derimot er uenig med deg, men føyer seg for å bevare husfreden, er det ikke bra overhodet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 23. august 2014 #180 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg skjønner dama di godt. Tenk deg litt om. Og i det hele tatt ønske å dra fra familien i to uker..... Merkelig forhold. Guttetur er for 15 åringer. Det er litt viktigere for deg å ha et godt forhold til dama og familien. Det er de du er sammen hver dag og skal leve med. Venner møter man i blant. Bare lov med gutter på turen, er det bøg-tur? Anonymous poster hash: 9a369...f35 Huff, så mye en skal føle seg nødt til å svare på. Venner er viktige, de også. Jeg tror jeg ville omkommet av dårlig samvittighet og skam om jeg tok fra ei dame vennene hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå