Gå til innhold

Skal jeg fortelle om hemmelig forelskelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er vold/utroskap eneste gyldige grunn til å gå fra hverandre om man har barn?? Virkelig?

Til ditt avsnitt nr 2, så må jeg si at det ikke er helt slik det forholder seg. Jeg har lyst til å gå fra min samboer uansett, men nøler med å ta det siste steget fordi det blir mye stress med salg av hus, barnefordeling etc.Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Jeg er enig i at det kan være andre grunner til å gå fra en samboer når det er barn inne i bildet, enn bare vold og utroskap.

Men det er allikevel noe av det du skriver som får meg til å tro at du ikke har tenkt så mye over dette.

Salg av hus og barnefordeling er praktiske ting som lar seg løse.

Men har du tenkt på barna?

Jeg vokste opp med foreldre som skilte seg. Og jeg syns IKKE det var morsomt. Det var noe som ødela mye av barndommen min.

Mens du tenker på "stress med barnefordeling og salg av hus"?

Anonymous poster hash: 44908...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i at det kan være andre grunner til å gå fra en samboer når det er barn inne i bildet, enn bare vold og utroskap.

Men det er allikevel noe av det du skriver som får meg til å tro at du ikke har tenkt så mye over dette.

Salg av hus og barnefordeling er praktiske ting som lar seg løse.

Men har du tenkt på barna?

Jeg vokste opp med foreldre som skilte seg. Og jeg syns IKKE det var morsomt. Det var noe som ødela mye av barndommen min.

Mens du tenker på "stress med barnefordeling og salg av hus"?

Anonymous poster hash: 44908...fda

Jeg har tenkt mye mer over saken enn det framgår av mine innlegg. Går ikke i detalj, for jeg vil jo gjerne være anonym.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestemt meg for å ikke si noe til min venn foreløpig.

Takk for alle innspill!

Hilsen TS

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kan fortelle din venn at du ikke har helt de rette følelsene for samboeren din. Men kanskje har du allerede gjort det når dere er nære venner? I så tilfelle, kan du fortelle at du har følelser for en annen enn samboeren din, og at du vet ikke helt hvordan du skal takle det på beste måte. Basert på hvordan vennen din reagerer, kan du jo kjenne etter om du vil fortelle at det er han du er forelsket i.



Anonymous poster hash: a968f...1b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kan fortelle din venn at du ikke har helt de rette følelsene for samboeren din. Men kanskje har du allerede gjort det når dere er nære venner? I så tilfelle, kan du fortelle at du har følelser for en annen enn samboeren din, og at du vet ikke helt hvordan du skal takle det på beste måte. Basert på hvordan vennen din reagerer, kan du jo kjenne etter om du vil fortelle at det er han du er forelsket i.

Anonymous poster hash: a968f...1b2

Det kunne vært en god idé. Jeg er bare ganske sikker på at den ville blitt gjennomskuet. Han vet liksom alt om meg, denne vennen, (inkludert problemene i forholdet).

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...