Gå til innhold

Skal jeg fortelle om hemmelig forelskelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell han det for svingende svarte!

Men hvordan vil han ta det dersom han selv ikke er interessert?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Men hvordan vil han ta det dersom han selv ikke er interessert?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Han går nok ikke amok vertfall. Heller ikke sur, siden det ikke er noe å bli sur for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan vil han ta det dersom han selv ikke er interessert?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Folk er jo forskjellige, men jeg vil tro at han tar det helt fint. Jeg tok initiativ med en venn for en stund siden. Han sa at han ikke er interessert i meg på den måten, men at han synes vi kan være venner. Han tok det veldig fint, selv om jeg har forstått at han har litt dårlig samvittighet. Jeg har ikke kommet over han enda, men det går helt fint å være sammen som venner. Da med andre til stede. Vi er/var ikke veldig nære venner, men har nok blitt nærmere etter at jeg tok initiativ, faktisk.

Synes du skal fortelle han hva du føler! :)

Anonymous poster hash: aa6de...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hva menn synes om den problemstillingen her. Ville dere feks synes det var ille å få en slik erklæring, om dere ikke var interessert selv?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Nei, hadde respektert trangen til å gjøre det. Men konsekvensen blir at dere to da har en "hemmelighet" sammen, hvilket er kjipt for begge, og at dere ikke kan henge noe særlig sammen mer. Det må nesten bli sånn, hvis han ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo forskjellige, men jeg vil tro at han tar det helt fint. Jeg tok initiativ med en venn for en stund siden. Han sa at han ikke er interessert i meg på den måten, men at han synes vi kan være venner. Han tok det veldig fint, selv om jeg har forstått at han har litt dårlig samvittighet. Jeg har ikke kommet over han enda, men det går helt fint å være sammen som venner. Da med andre til stede. Vi er/var ikke veldig nære venner, men har nok blitt nærmere etter at jeg tok initiativ, faktisk.

Synes du skal fortelle han hva du føler! :)

Anonymous poster hash: aa6de...7f6

Modig av deg! :-) Vet likevel ikke helt om jeg tør selv... Det vil jo endre dynamikken mellom oss totalt (altså om han selv ikke føler noe). Kanskje vi da må slutte å møtes en stund, fordi det blir for ubehagelig for meg. Hvis jeg sier noe, blir det kanskje på sms. Eller er det veldig dumt?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hadde respektert trangen til å gjøre det. Men konsekvensen blir at dere to da har en "hemmelighet" sammen, hvilket er kjipt for begge, og at dere ikke kan henge noe særlig sammen mer. Det må nesten bli sånn, hvis han ikke er interessert.

Det ville vært trist å ikke møtes mer. Sånn sett er det greit å la være å si noe. På den annen side er det jo ikke så lett for meg nå heller, å omgås han her som en venn, når jeg egentlig vil ha mer.

Kanskje jeg bare skal kutte kontakten.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville vært trist å ikke møtes mer. Sånn sett er det greit å la være å si noe. På den annen side er det jo ikke så lett for meg nå heller, å omgås han her som en venn, når jeg egentlig vil ha mer.

Kanskje jeg bare skal kutte kontakten.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Er han og typen din kompiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han og typen din kompiser?

De er del av samme 'gjeng', men omgås aldri bare de to.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på!

Men kanskje vurdere nåværende forhold. Det er nok ikke liv laga om du tenker såpass mye på en annen.



Anonymous poster hash: e8d27...4a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er del av samme 'gjeng', men omgås aldri bare de to.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Ok, så dette kan fort bli et rykte som kommer tilbake og biter deg i rævva hvis han begynner å plapre om det. Med andre ord må du uansett bestemme deg for at det er slutt med han nåværende, uavhengig av hva han kompisen din vil svare, hvis du bestemmer deg for å spørre hvor han står hen. Du kan ikke bruke han nåværende som backup i tilfellet planer bakfyrer, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på!

Men kanskje vurdere nåværende forhold. Det er nok ikke liv laga om du tenker såpass mye på en annen.

Anonymous poster hash: e8d27...4a2

Det har du egentlig rett i. Kanskje passer jeg ikke engang med noen av de to.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er del av samme 'gjeng', men omgås aldri bare de to.Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Saken er klar her. Du må gjøre det slutt med typen din først!

Om du ikje gjør det kan du i verste fall splitte vennegjengen, og skape en masse sjalusi....

Anonymous poster hash: 44908...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du egentlig rett i. Kanskje passer jeg ikke engang med noen av de to.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

ta noen sjangser. Innimellom må man hoppe ut i ting med begge beina og håpe det går bra. Og går det ikke bra, så går det over ;)

Anonymous poster hash: e8d27...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så dette kan fort bli et rykte som kommer tilbake og biter deg i rævva hvis han begynner å plapre om det. Med andre ord må du uansett bestemme deg for at det er slutt med han nåværende, uavhengig av hva han kompisen din vil svare, hvis du bestemmer deg for å spørre hvor han står hen. Du kan ikke bruke han nåværende som backup i tilfellet planer bakfyrer, hvis du skjønner.

Jeg føler meg veldig sikker på at han kommer til å holde tett om dette. Ser likevel at rekkefølgen du foreslår er den mest riktige. MEN skal jeg fortelle ham det, så blir det nok uten å slå opp med samboer først.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta noen sjangser. Innimellom må man hoppe ut i ting med begge beina og håpe det går bra. Og går det ikke bra, så går det over ;)

Anonymous poster hash: e8d27...4a2

Skulle ønske jeg var så modig.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg veldig sikker på at han kommer til å holde tett om dette. Ser likevel at rekkefølgen du foreslår er den mest riktige. MEN skal jeg fortelle ham det, så blir det nok uten å slå opp med samboer først.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Hvorfor?

Edit: Har dere barn?

Endret av Brezhnev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor?

Edit: Har dere barn?

Blant annet fordi vi har barn, ja.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Lurer veldig på hva menn synes om den problemstillingen her. Ville dere feks synes det var ille å få en slik erklæring, om dere ikke var interessert selv?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Nei, det har aldri vert ille. De fant seg alle noen andre ikke så lenge etterpå. Tror nok at en har vert et desperat forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant annet fordi vi har barn, ja.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Aha. Da bør du kanskje heller glemme det hele og satse alt på å gjøre det beste ut av det du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Da bør du kanskje heller glemme det hele og satse alt på å gjøre det beste ut av det du har.

Så vi som har født barn kan bare glemme å oppleve kjærligheten?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...