Gå til innhold

Skal jeg fortelle om hemmelig forelskelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så vi som har født barn kan bare glemme å oppleve kjærligheten?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Dere som har barn har et større ansvar om å få ting til å fungere, ja. Er forholdet til typen så ille at du ikke kan gjøre det beste ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Modig av deg! :-) Vet likevel ikke helt om jeg tør selv... Det vil jo endre dynamikken mellom oss totalt (altså om han selv ikke føler noe). Kanskje vi da må slutte å møtes en stund, fordi det blir for ubehagelig for meg. Hvis jeg sier noe, blir det kanskje på sms. Eller er det veldig dumt?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Takk :) Var fryktelig nervøs, men glad jeg gjorde det likevel :) Jeg var ikke så modig at jeg tok det face to face, da. Det ble på facebook ;)

Anonymous poster hash: aa6de...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... Så du skal fortelle ham om det, og hvis han er interessert, så dumper du samboeren din, men hvis ikke blir du i forholdet og fører samboeren din bak lyset?

Du høres ut som ei trivelig dame!

Anonymous poster hash: fa549...514

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... Så du skal fortelle ham om det, og hvis han er interessert, så dumper du samboeren din, men hvis ikke blir du i forholdet og fører samboeren din bak lyset?

Du høres ut som ei trivelig dame!

Anonymous poster hash: fa549...514

Hun har jo ikke gjort noe galt! Har heller ikke lest noe sted at hun har tenkt å føre samboeren sin bak lyset. Man må ta noen sjanser i livet. Om ts finner ut at hun må gjøre det slutt med samboeren, så er det kanskje det beste for henne. Vi kan ikke vite hvordan hun har det. Hun kan ikke bli i forholdet eller unngå å si til han andre at hun liker han, bare fordi det er synd i samboeren.

Anonymous poster hash: aa6de...7f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det! Men jeg synes du burde slå opp med typen selv om han du liker, kanskje ikke er interessert..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har barn har et større ansvar om å få ting til å fungere, ja. Er forholdet til typen så ille at du ikke kan gjøre det beste ut av det?

Jeg gjør det beste ut av det. Men å skulle 'ta til takke' resten av mitt liv, det er en trist tanke.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy f... Så du skal fortelle ham om det, og hvis han er interessert, så dumper du samboeren din, men hvis ikke blir du i forholdet og fører samboeren din bak lyset?

Du høres ut som ei trivelig dame!

Anonymous poster hash: fa549...514

Du får det til å høres ut som om dette er vinn-vinn for meg. Det er det slett ikke.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det! Men jeg synes du burde slå opp med typen selv om han du liker, kanskje ikke er interessert..

Burde egentlig det. Det bare virker så vanskelig.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ikke gjort noe galt! Har heller ikke lest noe sted at hun har tenkt å føre samboeren sin bak lyset. Man må ta noen sjanser i livet. Om ts finner ut at hun må gjøre det slutt med samboeren, så er det kanskje det beste for henne. Vi kan ikke vite hvordan hun har det. Hun kan ikke bli i forholdet eller unngå å si til han andre at hun liker han, bare fordi det er synd i samboeren.

Anonymous poster hash: aa6de...7f6

Takk. Ja, situasjonen er komplisert. Til nå føler jeg egentlig at jeg har tatt mer hensyn til samboeren enn til meg selv.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ja, situasjonen er komplisert. Til nå føler jeg egentlig at jeg har tatt mer hensyn til samboeren enn til meg selv.Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Hvordan ville du ha sett det om det var din samboer som var i dine sko?

At han var forelsket i ei venninne av deg?

Anonymous poster hash: 44908...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du ha sett det om det var din samboer som var i dine sko?

At han var forelsket i ei venninne av deg?

Anonymous poster hash: 44908...fda

Veldig mye hadde vært annerledes om samboeren min var forelsket i en annen. Da hadde ikke jeg vært i den situasjonen jeg er i nå, men hadde hatt et påskudd til å bryte.

Vi er forlovet, jeg og min samboer. Har vært det i mange år. Men jeg har alltid holdt igjen, for jeg vil egentlig ikke gifte meg med ham.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye hadde vært annerledes om samboeren min var forelsket i en annen. Da hadde ikke jeg vært i den situasjonen jeg er i nå, men hadde hatt et påskudd til å bryte.

Vi er forlovet, jeg og min samboer. Har vært det i mange år. Men jeg har alltid holdt igjen, for jeg vil egentlig ikke gifte meg med ham.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Men herregud da! Gjør det slutt med den stakkars mannen! Han fortjener noe bedre enn ei kjerring som sitter og vil ha en annen.

Slipp ham fri uavhengig av hva denne andre mannen sier! Det virker jo virkelig som om du har tenkt å beholde samboeren hvis han ikke er interessert, og uansett hva du og andre her sier om at du ikke har gjort noe galt, så HAR du faktisk gjort noe galt når du later som du vil ha ham mens du egentlig ikke vil det. Gjør samboeren din en tjeneste og vær ærlig!

Anonymous poster hash: fa549...514

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da! Gjør det slutt med den stakkars mannen! Han fortjener noe bedre enn ei kjerring som sitter og vil ha en annen.

Slipp ham fri uavhengig av hva denne andre mannen sier! Det virker jo virkelig som om du har tenkt å beholde samboeren hvis han ikke er interessert, og uansett hva du og andre her sier om at du ikke har gjort noe galt, så HAR du faktisk gjort noe galt når du later som du vil ha ham mens du egentlig ikke vil det. Gjør samboeren din en tjeneste og vær ærlig!

Anonymous poster hash: fa549...514

Kanskje jeg har noen gode kvaliteter som du ikke vet om? Som veier opp for tankene mine?

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud... stakkars unger. Har man barn gjør man det ikke slutt så lenge man er i et ok forhold (uten vold/utroskap etc) bare fordi man tror gresset er grønnere på den andre siden! Da jobber man med det/prøver parterapi for å få de gode følelsene tilbake!

Skal du gå fra samboeren din så må det være noe du hadde gjort selv om det ikke hadde vært noen andre inne i bildet. Jeg kan nesten garantere at du kommer til å angre hvis du går fra en du i utgangspunktet ikke hadde gått fra, men nå går fra for en annen. Både for din egen og barnas skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fortalt det, ts?:-)

Jeg vurderer det!

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... stakkars unger. Har man barn gjør man det ikke slutt så lenge man er i et ok forhold (uten vold/utroskap etc) bare fordi man tror gresset er grønnere på den andre siden! Da jobber man med det/prøver parterapi for å få de gode følelsene tilbake!

Skal du gå fra samboeren din så må det være noe du hadde gjort selv om det ikke hadde vært noen andre inne i bildet. Jeg kan nesten garantere at du kommer til å angre hvis du går fra en du i utgangspunktet ikke hadde gått fra, men nå går fra for en annen. Både for din egen og barnas skyld.

Er vold/utroskap eneste gyldige grunn til å gå fra hverandre om man har barn?? Virkelig?

Til ditt avsnitt nr 2, så må jeg si at det ikke er helt slik det forholder seg. Jeg har lyst til å gå fra min samboer uansett, men nøler med å ta det siste steget fordi det blir mye stress med salg av hus, barnefordeling etc.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vold/utroskap eneste gyldige grunn til å gå fra hverandre om man har barn?? Virkelig?

Til ditt avsnitt nr 2, så må jeg si at det ikke er helt slik det forholder seg. Jeg har lyst til å gå fra min samboer uansett, men nøler med å ta det siste steget fordi det blir mye stress med salg av hus, barnefordeling etc.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Om du ikke går i fra samboeren din bør du heller ikke si noe til mannen du er forelsket i!

Det kan komme til å bli en meget ubehagelig situasjon for dere begge to om du velger å fortelle om dine følelser.

Om denne mannen deler de samme følelsene som du gjør eller ikke, kan allikevel skape problemer da du er samboer.

Dere har også felles vennegjeng som igjen ikke akkurat er en fordel!

Gå fra samboeren din da han fortjener mye bedre enn det som han har nå.

Du skal heller ikke ta til takke med dette forholdet da du ikke har de rette følelsene for samboeren din!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke går i fra samboeren din bør du heller ikke si noe til mannen du er forelsket i!

Det kan komme til å bli en meget ubehagelig situasjon for dere begge to om du velger å fortelle om dine følelser.

Om denne mannen deler de samme følelsene som du gjør eller ikke, kan allikevel skape problemer da du er samboer.

Dere har også felles vennegjeng som igjen ikke akkurat er en fordel!

Gå fra samboeren din da han fortjener mye bedre enn det som han har nå.

Du skal heller ikke ta til takke med dette forholdet da du ikke har de rette følelsene for samboeren din!

Jeg er faktisk blitt litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Må nok gå noen runder med meg selv og bli sikker på hva det er jeg faktisk ønsker å oppnå med å fortelle dette til min venn.

Anonymous poster hash: cb3c9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...