Gå til innhold

Har bestemt meg for å kvitte meg med kona, endlig fri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei TS,

Du sier hun var og er sur og at sexlivet var labert men hvis hun hadde vært fornøyd med deg hadde hun vært blid og jobber for mer ok sex...så hun hadde fortjent en annen mann som gjør henne glad!

Anonymous poster hash: de836...de2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er uenig i det du skriver, om du leser tråden og ikke bare overskriten, vil du se at jeg ikke er en usympatisk person.Tanken med overskrifta var å få litt "feedback" på innlegget og det har jeg fått, nesten entydig positive.Jeg har svart på de fleste innleggene.Livet er til å leve, vi blir aldri gamle nok! Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Beklager, men tråden bekrefter bare inntrykket å åpningsinnlegget. Kanskje du skal lese gjennom det du har skrevet et par ganger Mr.Hotshot.

Og lykke til, du vil trenge det.

Anonymous poster hash: a0a9c...b28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha må si at jeg elsker svarene her inne. Når TS ikke biter på agnet (les;spydighetene) blir han kalt alt fra usympatisk til utlending osv osv. Hadde ts bare vært en kvinne ..

Nei, jeg heier på deg Ts. Dere har tydeligvis tatt en velbegrunnet avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Takk for innspill. Vi er oppegående folk, som respekterer hverandre. Vi elsker barna og vil det beste for de. Vår skilsmisse foregår i all vennlighet. Hun er nok mer lei for dette enn jeg, men når det kommer til et punkt, når begge er i beste alder, må en ta initiativet. Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Hvis det bildet du her skisserer er det riktige, hvorfor gikk du da ut med den trådtittelen, og det hovedinnlegget? Hva ville du egentlig med tråden? Er det noe poeng i å få en mengde kommentarer på en situasjon som ikke er reell?

Du har forandret deg veldig i løpet av tråden, gått fra å kun fokusere på egen nytelse, til plutselig å respektere kone og å ha barna i fokus. Beklager, men dette virker ikke oppriktig. Jeg tror du var ærlig i starten, men da du oppdaget at dette ikke falt i god jord, valgte du brått å justere inntrykket du gir av deg selv.

Ønsker du klapp på skuldra fra de enslige gutta på pubben, så er første variant best. Ønsker du sympati fra dine omgivelser og draget på nye damer, så hold på den justerte varianten.

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bildet du her skisserer er det riktige, hvorfor gikk du da ut med den trådtittelen, og det hovedinnlegget? Hva ville du egentlig med tråden? Er det noe poeng i å få en mengde kommentarer på en situasjon som ikke er reell?

Du har forandret deg veldig i løpet av tråden, gått fra å kun fokusere på egen nytelse, til plutselig å respektere kone og å ha barna i fokus. Beklager, men dette virker ikke oppriktig. Jeg tror du var ærlig i starten, men da du oppdaget at dette ikke falt i god jord, valgte du brått å justere inntrykket du gir av deg selv.

Ønsker du klapp på skuldra fra de enslige gutta på pubben, så er første variant best. Ønsker du sympati fra dine omgivelser og draget på nye damer, så hold på den justerte varianten.

Helt enig med deg. Det er noe i stilen i åpningsinnlegget og noen av trådene som ikke henger sammen med det siste innlegget han hadde. Alt skrytet av penger, damer, biler, hus osv. virket veldig usympatisk. Og så med masse pes om det, så skal han trekke det inn og være en god mann som respekterer sin ekskone og vil alle vel.

TS: Skilsmisse er vondt for både den som går og den som ikke vil skilles. Det er ikke noe vits i å late som noe annet eller fyke ut i en slags "jippi-endelig-fri" modus.

Vær en far og vær en rolig mann som finner ut av livet på egen hånd. Damene strømmer ikke til en middelaldrende mann, og det å leve alene er på mange måter et "fattigere" liv enn i en familie, fordi man uansett vil ha mye tid alene hjemme mens andre er opptatt av familielivet sitt og seg selv.

Alle damene som vil ha ferdig rede og alle sportsbilene dine etc., de er bare der for pengene. Og du blir bare lykkelig av dem i noen få dager før du blir lei. Det krever mer for en middelaldrende mann å finne seg en god kjæreste, og de fleste (både kvinner og menn) må fire litt på kravene etterhvert.

Og overgangsalder kvinnfolk og mannfolk?? Mannfolk sin overgangsalder heter midtlivskrise, og den slår på alle måter ut mer dramatisk for omgivelsene enn kvinnens mer fysiske overgansalder.

Anonymous poster hash: 14942...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...