Gå til innhold

Har bestemt meg for å kvitte meg med kona, endlig fri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS: Er norsk, har aldri tidligere fått høre at jeg ikke er sympatisk.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Tittelen på innlegget ditt sier alt om at du er usympatisk. Du er far til 3 små barn og skriver følgende:

"Har bestemt meg for å KVITTE meg med kona...." Usympatisk.

Anonymous poster hash: 14942...562

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håhåhå. Du kommer til å gå så jævlig på trynet :)

Det er ganske mange damer som er på jakt etter et ferdig rede. Har mange nære venner som er i samme alder og har skilt seg. God jobb, hus, bil, bra økonomi, da kommer damene.

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vanskelig for å ta deg seriøst.

Er du så arrogant til vanlig? Eller er det bare overgangsalderen som har gitt deg "et nytt" syn på livet? :)

TS: Hvorfor mener du jeg er arrogant? Hva har du for deg i det og hva har jeg skrevet, som er arrogant?

Jeg er i min beste alder, er frisk og rask.

Overgangsalder er noe man forbinder med kvinnfolk, og ikke mannfolk :-)

Om du sikter til 40-års krisen, så er den ikke der ennå. Men det kunne vært spennende å oppleve den :\)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange damer som er på jakt etter et ferdig rede. Har mange nære venner som er i samme alder og har skilt seg. God jobb, hus, bil, bra økonomi, da kommer damene.

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

Jada jada, hvis du sier så. Men husk at da du var gift var du han som allerede var akseptert av en annen kvinne, og som var i posisjon til å avslå tilbud, mens nå kommer du til å være han despearte, nyskilte fyren. To vidt forskjellige roller. Singelmarkedet i dag er brutalt, bare husk det :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Kona er ressurssterk og vi har penger, begge to.

Er enig om at hun skal finne seg en annen plass å bo, vi deler omsorgen 50/50.

Ingen problemer vedrørende det.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Barna synes det er helt greit? Å flytte en gang i uka?

Anonymous poster hash: 0199c...57c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvorfor mener du jeg er arrogant? Hva har du for deg i det og hva har jeg skrevet, som er arrogant?

Jeg er i min beste alder, er frisk og rask.

Overgangsalder er noe man forbinder med kvinnfolk, og ikke mannfolk :-)

Om du sikter til 40-års krisen, så er den ikke der ennå. Men det kunne vært spennende å oppleve den :\)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Men fakta er at også menn går igjennom en overgangsalder, bare så vi har det klart for oss :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittelen på innlegget ditt sier alt om at du er usympatisk. Du er far til 3 små barn og skriver følgende:

"Har bestemt meg for å KVITTE meg med kona...." Usympatisk.

Anonymous poster hash: 14942...562

Er uenig i det du skriver, om du leser tråden og ikke bare overskriten, vil du se at jeg ikke er en usympatisk person.

Tanken med overskrifta var å få litt "feedback" på innlegget og det har jeg fått, nesten entydig positive.

Jeg har svart på de fleste innleggene.

Livet er til å leve, vi blir aldri gamle nok!

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Takk for flotte innspill her, setter pris på engasjement og konstruktive meldinger. Nå får dere forsette diskusjonen uten meg, om dere vil.

Livets veier er uransakelige og ingen vet hvor det bærer hen.

En kjærlighet kan dø, mens en annen våkner til.

Det finnes ingen fasit på livet, heldigvis sier jeg.

Kos dere i natta.



Anonymous poster hash: 10e3e...cbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Takk for flotte innspill her, setter pris på engasjement og konstruktive meldinger. Nå får dere forsette diskusjonen uten meg, om dere vil.

Livets veier er uransakelige og ingen vet hvor det bærer hen.

En kjærlighet kan dø, mens en annen våkner til.

Det finnes ingen fasit på livet, heldigvis sier jeg.

Kos dere i natta.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Og med disse kloke ordene, tok han kvelden :natti:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok en 20 åring som svarte han på Tinder skal du se...



Anonymous poster hash: 2ec00...c57
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på alle disse kommentarene og blir helt dårlig i magen av hvor usympatiske mange kvinner kan være. Hvorfor kan ikke alle sammen være glad på hannes vegne, fordi han følger hjertet sitt, istedenfor at noen (ikke alle) prøver å regne på paraden hans? Er det bare fordi han ikke er en kvinne?

Det er så mange kvinner som klager på at menn er så kjønnsdiskriminerende, men alikavell er det så mange av oss som gjør akkurat det samme mot menn. Hvorfor?


Men lykke til videre i livet, alle sammen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok en 20 åring som svarte han på Tinder skal du se...

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære TS,

Det hadde vært meget interessant dersom du kunne oppdatere denne tråden og fortelle litt om dine fremtidige eskapader. Hvor mange, av hvilket "nivå", i hvilken grad det kommer til å gjøre deg lykkeligere o.s.v. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS,

Det hadde vært meget interessant dersom du kunne oppdatere denne tråden og fortelle litt om dine fremtidige eskapader. Hvor mange, av hvilket "nivå", i hvilken grad det kommer til å gjøre deg lykkeligere o.s.v. :Nikke:

TS: Jeg tror ikke jeg kommer til å være her mye innom, kom hit ved en tilfeldighet. Men jeg setter et bokmerke ved tråden og kommer muligens tilbake ved en senere anledning.

Jeg er for robust til å bli sjokkert, eller å bli fornærma av useriøse innlegg.

Men innrømmer at det har vært flotte innlegg her.

Skilsmisser er aldri greit, spesielt når det er barn i bildet.

Jeg og min eks. er begge ressurssterke mennesker, klart det blir belastning for barna å bo 14 dager her og 14 dager der, men så er avstanden liten mellom oss, og barna går på samme skole.

Det kunne vært mye verre. Da tenker jeg om en av oss hadde flyttet til en annen del av landet.

Når situasjonen er slik den er, nr. 1 er barna, og de blir tatt godt vare på.

Noen her som skrev jeg var usympatisk, det er hverken jeg eller "hurpen" som en valgte å kalle min eks. for, hun er slettes ingen hurpe, en flott kvinne er hun.

Kommer aldri til å snakke stygt om henne, hun er flott, men vi har dessverre vokst i fra hverandre.

Takker igjen for fine innspill!!

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på alle disse kommentarene og blir helt dårlig i magen av hvor usympatiske mange kvinner kan være. Hvorfor kan ikke alle sammen være glad på hannes vegne, fordi han følger hjertet sitt, istedenfor at noen (ikke alle) prøver å regne på paraden hans? Er det bare fordi han ikke er en kvinne?

Det er så mange kvinner som klager på at menn er så kjønnsdiskriminerende, men alikavell er det så mange av oss som gjør akkurat det samme mot menn. Hvorfor?

Men lykke til videre i livet, alle sammen

Nei, det er ikke fordi han er kvinne. Det er fordi han er far til tre barn, og det er fordi han fremstiller et scenario som dessverre ikke er helt uvanlig i dag - mange gir rett og slett litt lett opp. Også er det nok mange som kjenner seg igjen i denne lykkerusen og optimismen man kan oppleve etter endelig å ha karret seg ut av et forhold - før man møter hverdagen og problemene.

Anonymous poster hash: 0199c...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS: Jeg tror ikke jeg kommer til å være her mye innom, kom hit ved en tilfeldighet. Men jeg setter et bokmerke ved tråden og kommer muligens tilbake ved en senere anledning.

Jeg er for robust til å bli sjokkert, eller å bli fornærma av useriøse innlegg.

Men innrømmer at det har vært flotte innlegg her.

Skilsmisser er aldri greit, spesielt når det er barn i bildet.

Jeg og min eks. er begge ressurssterke mennesker, klart det blir belastning for barna å bo 14 dager her og 14 dager der, men så er avstanden liten mellom oss, og barna går på samme skole.

Det kunne vært mye verre. Da tenker jeg om en av oss hadde flyttet til en annen del av landet.

Når situasjonen er slik den er, nr. 1 er barna, og de blir tatt godt vare på.

Noen her som skrev jeg var usympatisk, det er hverken jeg eller "hurpen" som en valgte å kalle min eks. for, hun er slettes ingen hurpe, en flott kvinne er hun.

Kommer aldri til å snakke stygt om henne, hun er flott, men vi har dessverre vokst i fra hverandre.

Takker igjen for fine innspill!!

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Etter å ha lest innleggene dine her inne tror jeg det jeg også. Flott at dere prioriterer barna og at du fortsatt respekterer din ekskone, da er viktige forutsetninger på plass. Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 0199c...57c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest innleggene dine her inne tror jeg det jeg også. Flott at dere prioriterer barna og at du fortsatt respekterer din ekskone, da er viktige forutsetninger på plass. Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 0199c...57c

TS: Takk for innspill. Vi er oppegående folk, som respekterer hverandre. Vi elsker barna og vil det beste for de. Vår skilsmisse foregår i all vennlighet. Hun er nok mer lei for dette enn jeg, men når det kommer til et punkt, når begge er i beste alder, må en ta initiativet.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....derfor mannen min fridde etter 4 mnd?

Min fridde etter 3. :fnise:

Anonymous poster hash: 2302b...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fridde etter 3. :fnise:

Anonymous poster hash: 2302b...8c9

TS: min kone fridde etter 20 dager, jeg sa nei.......vi forble samboere....og det er jeg glad for i dag. Mindre byråkrati.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...