Gå til innhold

Har bestemt meg for å kvitte meg med kona, endlig fri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner aner ikke hvor innestengte vi menn kan føle oss i forhold. For dem er ekteskap drømmen helt fra de er barn. For oss menn er en god karriere drømmen helt fra vi er barn. Mars og Venus...

Anonymous poster hash: 5abde...2b8

Jeg har aldri drømt om ekteskap, ikke karriere heller i grunnen. Hvilken planet er jeg fra mon tro?

Anonymous poster hash: 2fe0f...e97

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i 16 år, har 3 barn sammen.

Hun har "hakket" på meg i alle år. Ingenting har vært bra nok for henne.

Har vært i forholdet pga. barna.

Sexlivet ble 100% fraværende for 2 mnd. siden, ellers et labert sexliv i mange år.

Jeg har vært intr. i å holde liv i dette, sprite opp forholdet, gjøre morsomme ting.

Det er befriende å vite at hun snart flytter ut, og jeg skal få et liv.

Det med barna er den verste biten, man vil jo det beste for de, men jeg tror nå dette er det beste.

Jeg kommer nok ikke til å være singel lenge, men skal velge med OMHU, og klarere det meste før det eventuelt blir et forhold.

Skulle i utgangspunktet aldri blitt sammen med henne, men det er lett å være klok i ettertid :-)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Som 90% av menn rundt 40 på nettdatingsidene. De skal velge med omhu de også, ender opp med å være så dritredde for å gjøre noe galt og og at det skal være noe feil med dama at de forblir single i årevis. Noe fruktfat er det ikke selv heller, akkurat.

Bl.a. hva? Kan du fortelle om det?

Anonymous poster hash: 033b5...281

Hiver meg på denne.

Anonymous poster hash: 0199c...57c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 16 år, har 3 barn sammen.

Hun har "hakket" på meg i alle år. Ingenting har vært bra nok for henne.

Har vært i forholdet pga. barna.

Sexlivet ble 100% fraværende for 2 mnd. siden, ellers et labert sexliv i mange år.

Jeg har vært intr. i å holde liv i dette, sprite opp forholdet, gjøre morsomme ting.

Det er befriende å vite at hun snart flytter ut, og jeg skal få et liv.

Det med barna er den verste biten, man vil jo det beste for de, men jeg tror nå dette er det beste.

Jeg kommer nok ikke til å være singel lenge, men skal velge med OMHU, og klarere det meste før det eventuelt blir et forhold.

Skulle i utgangspunktet aldri blitt sammen med henne, men det er lett å være klok i ettertid :-)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Sikkert et godt valg for dere begge. Ta vare på barna i dette og legg fra deg tanken om at det aldri skulle vært henne. Med henne har du fått 3 fantastiske gaver :) Have fun!

Anonymous poster hash: 2fe0f...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironi eller?

Gleder deg til å bli fri, men skal ikke være singel lenge :P



Anonymous poster hash: 88ad3...100
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til TS. Funker det ikke så funker det ikke. Men hvorfor skal du forhaste deg i et nytt forhold? Joda så du skrev du skulle velge med OMHU. Men at du ikke kom til å bli singel så veldig lenge.

Trur også du får et begrenset utvalg med tanke på du har 3 barn. Etter svarene jeg så i en tråd om de ville ha menn med barn fra før, så var det overraskende mange som svarte nei.

Anonymous poster hash: f5fcb...86c

TS: Takk for fint innspill. Haster ikke her med å finne seg en ny, hastverk er lastverk sies det, og det er jeg enig i. Men kommer nok til å finne meg en jente, etter hvert, som kanskje også har 3 barn :-)

Jeg ser lyst på fremtiden.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironi eller?

Gleder deg til å bli fri, men skal ikke være singel lenge :P

Anonymous poster hash: 88ad3...100

TS: Blir nok ikke singel lenge......men det blir ikke noe seriøst forhold på meg for ei stund :-)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men du blir ikke fri, du må nok hanskes med hurpa til alle ungene er passert 18, og etterpå, så blir det bryllup og barnedåper osv... :laugh:

Men, lykke til, husk at å ivareta barna er din viktigste oppgave framover, du har god tid til å finne ny dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et godt valg for dere begge. Ta vare på barna i dette og legg fra deg tanken om at det aldri skulle vært henne. Med henne har du fått 3 fantastiske gaver :) Have fun!

Anonymous poster hash: 2fe0f...e97

Takk for et flott innlegg!!

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke mye pop på markedet med tre unger og en arg ekskone på slep, men det finner du fort ut.



Anonymous poster hash: 7e979...3f5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men du blir ikke fri, du må nok hanskes med hurpa til alle ungene er passert 18, og etterpå, så blir det bryllup og barnedåper osv... :laugh:

Men, lykke til, husk at å ivareta barna er din viktigste oppgave framover, du har god tid til å finne ny dame.

TS: Ser den og er fullstendig klar over mine forpliktelser her i livet :-)

Men min eks. er ikke en hurpe.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må gjøre er selvfølgelig å feie over bestevenninna hennes, så skaffer du deg en sportsbil og lever livet.



Anonymous poster hash: 2ec00...c57
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du kan angre på 16 år og 3 barn er hinsides meg å forstå.

Uansett hva du mener nå, du har elsket henne, og valgt å få barn med henne,

på ett tidspunkt. Med andre ord, det er ikke langt fra kjærlighet til hat virker det som.

Tenk heller litt mer positivt. Dere har en fortid,3 fantastiske barn sammen, og hadde

ett fint liv, som nå har tatt slutt, og gå videre. Men å snakke slik du gjør virker du bitter,

og som om du har kastet bort de siste 16 årene, og 3 barn kan ikke være bortkastet tid.



Anonymous poster hash: cf4c6...e94
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke mye pop på markedet med tre unger og en arg ekskone på slep, men det finner du fort ut.

Anonymous poster hash: 7e979...3f5

TS. har vært svært attraktiv hittil, men har avslått samtlige. Er ikke på søken etter forhold, men kommer nok til å få en god del venninner i tiden som kommer.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke mye pop på markedet med tre unger og en arg ekskone på slep, men det finner du fort ut.

Anonymous poster hash: 7e979...3f5

Finnes vel single kvinner med 3 unger og en vrang eksmann, han kan finne seg. Da har man i alle fall en god forståelse for hvordan hverdagen til parteren sin er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Takk for fint innspill. Haster ikke her med å finne seg en ny, hastverk er lastverk sies det, og det er jeg enig i. Men kommer nok til å finne meg en jente, etter hvert, som kanskje også har 3 barn :-)

Jeg ser lyst på fremtiden.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Jeg er i et forhold selv jeg med mine og dine barn, så det går fint an :) Men man blir desverre ikke kvitt sin ex man har barn med. Er alltid noen konflikter som dukker opp. Så kvitt kona de helt er du nok ikke :) Men skal ærlig innrømme det har ikke alltid vært lett å være sammen med en med barn fra før. Har selv barn fra før også, men hans ex er litt mere vanskelig enn min ex. Men konflikter har vi begge av og til med våre exer.

Men vi har det bra ilag tross alt.

Anonymous poster hash: f5fcb...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Ser den og er fullstendig klar over mine forpliktelser her i livet :-)

Men min eks. er ikke en hurpe.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Ikke hurpe? What? Hvorfor skal du gå fra ho da?? Her må du lære, en eks-kone=hurpe!!!!

Neida, bra du ikke tenker slik om henne, skulle bare gni det litt inn. At du ikke ble helt fri, uansett. Du må nok fortsette å slite litt, slik som vi andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes vel single kvinner med 3 unger og en vrang eksmann, han kan finne seg. Da har man i alle fall en god forståelse for hvordan hverdagen til parteren sin er.

Alternativt man finner seg en på 20 med blondt hår og store pupper! Kjør på!

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 16 år, har 3 barn sammen.

Hun har "hakket" på meg i alle år. Ingenting har vært bra nok for henne.

Har vært i forholdet pga. barna.

Sexlivet ble 100% fraværende for 2 mnd. siden, ellers et labert sexliv i mange år.

Jeg har vært intr. i å holde liv i dette, sprite opp forholdet, gjøre morsomme ting.

Det er befriende å vite at hun snart flytter ut, og jeg skal få et liv.

Det med barna er den verste biten, man vil jo det beste for de, men jeg tror nå dette er det beste.

Jeg kommer nok ikke til å være singel lenge, men skal velge med OMHU, og klarere det meste før det eventuelt blir et forhold.

Skulle i utgangspunktet aldri blitt sammen med henne, men det er lett å være klok i ettertid :-)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Og du fikk 3 barn med henne fordi....????

Anonymous poster hash: d0895...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du kan angre på 16 år og 3 barn er hinsides meg å forstå.

Uansett hva du mener nå, du har elsket henne, og valgt å få barn med henne,

på ett tidspunkt. Med andre ord, det er ikke langt fra kjærlighet til hat virker det som.

Tenk heller litt mer positivt. Dere har en fortid,3 fantastiske barn sammen, og hadde

ett fint liv, som nå har tatt slutt, og gå videre. Men å snakke slik du gjør virker du bitter,

og som om du har kastet bort de siste 16 årene, og 3 barn kan ikke være bortkastet tid.

Anonymous poster hash: cf4c6...e94

TS: Slik min eks-fru har har oppført seg mot meg de siste 2 årene, er det legitimt av meg å trekke meg ut av dette samarbeidet. Fra å være forelska, bli venner, elske hverandre, gikk vi over til å bli "arbeidskolleger" i et hjem vi skapte.

Du skriver mye fint, likte innlegget ditt.

Jeg har ikke sagt at den tiden vi hadde var bortkastet. Det har den ikke vært. Jeg omtaler henner som min eks. fru, fordi jeg har bestemt meg for å forlate henne, med de plikter og ansvar det medfører, tenker da selvfølgelig på barna.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rai Rai, og lykke til!

- snakk med oss når roen senker seg, du - så skal vi se om pipa har en annen lyd! :laugh:

I alle dager, hva mener du med det? Tror du ikke ts klarer seg alene?

Hvorfor kan du ikke være singel? Er du så usikker på deg selv at du ikke klarer å være alene? Typisk mannfolk ass.

Anonymous poster hash: a623e...93d

Pipa hadde nok hatt en annen lyd om det var ei dame som var på vei ut av forholdet. Da hadde det vært svar som: lykke til, dette klarer du, du vil få det bedre uten drittsekken osv...

Syns synd på sånne som ikke klarer å være alene. Tenk heller på barna dine du nå før du jukker på noen andre.

Anonymous poster hash: a623e...93d

Makan til frekkhet. Bare fordi at ts ikke vil være alene for resten av livet, så får han masse spydigheter.

Jeg synes det er flott at det er en mann som går ut av et forhold fordi at han ikke har det bra. De fleste går jo fordi at de har funnet en annen først.

Ønsker deg masse lykke til ts. Jeg er også på vei ut av et langvarig forhold og gleder meg til alt er ferdig og jeg og barnet mitt er vel på plass i ny bolig.

Anonymous poster hash: 99bee...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...