Gå til innhold

Har bestemt meg for å kvitte meg med kona, endlig fri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det første du må gjøre er selvfølgelig å feie over bestevenninna hennes, så skaffer du deg en sportsbil og lever livet.

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

TS: Har allerede 3 sportsbiler av råeste sort, men å feie over venninne hennes.....tja......stort NEI her i mitt hode :-)

Har riktig nok blitt "antasta" av en av hennes venninner, men jeg synes hun har for liten kropp, jeg liker litt fyldige damer, damer med former :-) Jeg snakker ikke om "feite kjærringer", men litt kropp.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I alle dager, hva mener du med det? Tror du ikke ts klarer seg alene?

Pipa hadde nok hatt en annen lyd om det var ei dame som var på vei ut av forholdet. Da hadde det vært svar som: lykke til, dette klarer du, du vil få det bedre uten drittsekken osv...

Makan til frekkhet. Bare fordi at ts ikke vil være alene for resten av livet, så får han masse spydigheter.

Jeg synes det er flott at det er en mann som går ut av et forhold fordi at han ikke har det bra. De fleste går jo fordi at de har funnet en annen først.

Ønsker deg masse lykke til ts. Jeg er også på vei ut av et langvarig forhold og gleder meg til alt er ferdig og jeg og barnet mitt er vel på plass i ny bolig.

Anonymous poster hash: 99bee...f2b

TS: takk for lykke ønskingen.

Slikt som dette er en prosess, og viktig at den går rett for seg, at alle blir fornøyde til slutt.

Barna er de største taperne, men noen ganger de største vinnerne.......men hos oss tapere.....men jeg skal passe godt på de.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativt man finner seg en på 20 med blondt hår og store pupper! Kjør på!

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

Og nettopp hvorfor skulle en 20-åring, og spesielt en som har utseendet med seg, gidde å bruke tid på en førti år gammel mann med tre barn? Hvorfor?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Slik min eks-fru har har oppført seg mot meg de siste 2 årene, er det legitimt av meg å trekke meg ut av dette samarbeidet. Fra å være forelska, bli venner, elske hverandre, gikk vi over til å bli "arbeidskolleger" i et hjem vi skapte.

Du skriver mye fint, likte innlegget ditt.

Jeg har ikke sagt at den tiden vi hadde var bortkastet. Det har den ikke vært. Jeg omtaler henner som min eks. fru, fordi jeg har bestemt meg for å forlate henne, med de plikter og ansvar det medfører, tenker da selvfølgelig på barna.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Nå skal ikke jeg gå inn og mene for mye i akkurat ditt tilfelle, det har jeg ikke kunnskap nok om. Men jeg merker jeg begynner å bli ganske lei av menn, og for så vidt kvinner, som har fått barn sammen og vært sammen lenge, ting stagnerer også er løsningen å gå fra hverandre. Og det skal liksom løse alle problemer, og man skal trene og date og leve livet. Og duverden så populær man (tror man) er hos det motsatte kjønn. Midt oppi dette står barna. Du snakker om arbeidskolleger i et hjem dere skapte, og nå skal dere altså splitte opp det hjemmet. Dere har selv valgt å få tre barn, kanskje er dere i full jobb, og tiden strekker ikke til til å ta vare på seg selv. Men sånn er livet. Iaf. en periode, hvorfor ikke vente til barna flytter ut med å realisere seg selv? Hvor lang tid tror du det tar før du og en evt ny dame med tre barn blir arbeidskolleger, for det er ikke nødvendigvis noe enklere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp hvorfor skulle en 20-åring, og spesielt en som har utseendet med seg, gidde å bruke tid på en førti år gammel mann med tre barn? Hvorfor?

TS: Jeg er ikke intr. i en 20 åring, men de vil gjerne ha meg meg pga. pengene mine.

Jeg ser for meg en dame på min alder, er 43 år.

Hun kan gjerne være 30-40 år, men ikke 20-28 år.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg gå inn og mene for mye i akkurat ditt tilfelle, det har jeg ikke kunnskap nok om. Men jeg merker jeg begynner å bli ganske lei av menn, og for så vidt kvinner, som har fått barn sammen og vært sammen lenge, ting stagnerer også er løsningen å gå fra hverandre. Og det skal liksom løse alle problemer, og man skal trene og date og leve livet. Og duverden så populær man (tror man) er hos det motsatte kjønn. Midt oppi dette står barna. Du snakker om arbeidskolleger i et hjem dere skapte, og nå skal dere altså splitte opp det hjemmet. Dere har selv valgt å få tre barn, kanskje er dere i full jobb, og tiden strekker ikke til til å ta vare på seg selv. Men sånn er livet. Iaf. en periode, hvorfor ikke vente til barna flytter ut med å realisere seg selv? Hvor lang tid tror du det tar før du og en evt ny dame med tre barn blir arbeidskolleger, for det er ikke nødvendigvis noe enklere.

TS: tar poenget ditt, men å vente i 16 år blir for lenge, yngste er 2 år, neste mann 5 år og eldste 8 år.

Men du har mange fine poeng i det du skriver, og det du nevner er utprøvd.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt vanskelig for å ta deg seriøst.

Er du så arrogant til vanlig? Eller er det bare overgangsalderen som har gitt deg "et nytt" syn på livet? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Jeg er ikke intr. i en 20 åring, men de vil gjerne ha meg meg pga. pengene mine.

Jeg ser for meg en dame på min alder, er 43 år.

Hun kan gjerne være 30-40 år, men ikke 20-28 år.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Uforståelig. Hun skulle ville ha pengene dine. En norsk 20-åring?

Jeg hadde forstått hadde du vært både umåtelig kjekk og verdenskjent stjerne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et godt valg for dere begge. Ta vare på barna i dette og legg fra deg tanken om at det aldri skulle vært henne. Med henne har du fått 3 fantastiske gaver :) Have fun!

Anonymous poster hash: 2fe0f...e97

TS: takk for gode ord. Tar med meg dine ord, barna blir tatt godt hånd om og forhåpentligvis blir alle glade i det lange løp :-)

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Har allerede 3 sportsbiler av råeste sort, men å feie over venninne hennes.....tja......stort NEI her i mitt hode :-)

Har riktig nok blitt "antasta" av en av hennes venninner, men jeg synes hun har for liten kropp, jeg liker litt fyldige damer, damer med former :-) Jeg snakker ikke om "feite kjærringer", men litt kropp.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Nå generaliserer jeg veldig her, men jo mer sportsbiler og fjas, og mer av et kupp du av den grunn tror du er jo mer vanskeligheter kommer du til å få med å finne deg en ny dame. Ikke nødvendigvis fordi du ikke tiltrekker deg damer, men fordi du aldri kommer til å finne ei du synes er bra nok.

Nettet florerer av ressurssterke single menn rundt førti, men for min del har de etter hvert blitt uinteressante. De tar kontakt, men nå gidder iaf ikke jeg mer. Nettopp fordi de som oftest allerede er forelsket - i seg selv. Og jeg vil ha en mann som vil ta seg av MEG og ikke sportsbilene sine ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slått opp med kona di, eller har du bare planer om det? Hvorfor skal hun være den som flytter ut, når du vil gjøre det slutt?

Hva med barna? Hvem av dere skal de bo hos?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uforståelig. Hun skulle ville ha pengene dine. En norsk 20-åring?

Jeg hadde forstått hadde du vært både umåtelig kjekk og verdenskjent stjerne.

TS: Alle 20-åringer er ikke like, noen er modne, de fleste er umodne.

Det er mange 20-åringer "norske" som har lagt an på meg.

Hvorfor?

Det er ikke fordi jeg er en verdensberømt stjerne..........

Ikke vet de hva jeg tjener..........

Det er nok fordi de synes jeg er kjekk og grei og hyggelig.......

Men hva vet jeg, jeg avviser disse skjønnhetene (har gjort det hittil).

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slått opp med kona di, eller har du bare planer om det? Hvorfor skal hun være den som flytter ut, når du vil gjøre det slutt?

Hva med barna? Hvem av dere skal de bo hos?

Dette er ganske typisk... kona har ikke råd til å ta over huset, så da flytter hun.

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: Alle 20-åringer er ikke like, noen er modne, de fleste er umodne.

Det er mange 20-åringer "norske" som har lagt an på meg.

Hvorfor?

Det er ikke fordi jeg er en verdensberømt stjerne..........

Ikke vet de hva jeg tjener..........

Det er nok fordi de synes jeg er kjekk og grei og hyggelig.......

Men hva vet jeg, jeg avviser disse skjønnhetene (har gjort det hittil).

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Er du utenlandsk? Har problemer med å tro at dine holdninger er typisk norsk middelaldrende mann. Du virker faktisk litt usympatisk i mine øyne.

Anonymous poster hash: 14942...562

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå generaliserer jeg veldig her, men jo mer sportsbiler og fjas, og mer av et kupp du av den grunn tror du er jo mer vanskeligheter kommer du til å få med å finne deg en ny dame. Ikke nødvendigvis fordi du ikke tiltrekker deg damer, men fordi du aldri kommer til å finne ei du synes er bra nok.

Nettet florerer av ressurssterke single menn rundt førti, men for min del har de etter hvert blitt uinteressante. De tar kontakt, men nå gidder iaf ikke jeg mer. Nettopp fordi de som oftest allerede er forelsket - i seg selv. Og jeg vil ha en mann som vil ta seg av MEG og ikke sportsbilene sine ;)

TS: Du har rett i det du skriver. Bilene er bare hobbyen min. De har holdt liv i meg :-)

I stedet for å gå på byen, har jeg tatt med guttene ned i garasjen, og vi har mekka.

Nettet florerer også av useriøse folk, som lyger og gjør seg ut for å være andre enn de er.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ganske typisk... kona har ikke råd til å ta over huset, så da flytter hun.

Anonymous poster hash: 2ec00...c57

TS: Kona er ressurssterk og vi har penger, begge to.

Er enig om at hun skal finne seg en annen plass å bo, vi deler omsorgen 50/50.

Ingen problemer vedrørende det.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du utenlandsk? Har problemer med å tro at dine holdninger er typisk norsk middelaldrende mann. Du virker faktisk litt usympatisk i mine øyne.

Anonymous poster hash: 14942...562

TS: Er norsk, har aldri tidligere fått høre at jeg ikke er sympatisk.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du utenlandsk? Har problemer med å tro at dine holdninger er typisk norsk middelaldrende mann. Du virker faktisk litt usympatisk i mine øyne.

Anonymous poster hash: 14942...562

Og selvsagt er det bare utlendinger som kan være usympatiske. :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. har vært svært attraktiv hittil, men har avslått samtlige. Er ikke på søken etter forhold, men kommer nok til å få en god del venninner i tiden som kommer.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Håhåhå. Du kommer til å gå så jævlig på trynet :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Alle 20-åringer er ikke like, noen er modne, de fleste er umodne.

Det er mange 20-åringer "norske" som har lagt an på meg.

Anonymous poster hash: 10e3e...cbd

Okay.. Har vanskelig for å tro på akkurat det. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...