Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16+6 og frem til i går har jeg bare kjent lett stryking fra babis på innsiden. I går kveld kjente jeg et par-tre skikkelige spark, og fikk mannen til å legge hånda på. Jammen sparket han to til ganske kraftige, så mannen fikk kjenne han og :rodmer: smelter! Det er mye mer virkelig for oss begge nå at det er enda et fantastisk lite menneske inni der som vil bli like viktig for oss som lillegutt :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at han har fått kjenne allerede da! 

Vi venter fortsatt her, blanding av treg mann, treg baby og dårlig timing :P  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

19+2 og OUL i morgen. Gleder meg sånn!! Føler meg ganske trygg på at alt er bra der inne. Tenk at med lillegutt på denne tiden hadde vi visst at han var en gutt siden uke 14! Nå har vi null peiling. 

Ellers måtte jeg bli hjemme fra jobb i dag. Jobbet over 80 timer sist uke og var litt på reserven. Så har lillegutt vært våken mellom 0100-ca 0300 i natt. Det ble for mye i dag rett og slett. Ikke så rart han var våken i grunn, kjente 3 x jeksler som var brutt ut når jeg pussa tennene hans i morges :ohmy: Så nå ligger jeg i ei varm dyne og slapper av. Kjenner babis sparker og koser seg :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23. september 2016 den 11.55, Skyblue skrev:

Så koselig å lese at du er gravid igjen! Gratulerer så mye ^^ tipper jente denne gangen jeg :D

Tusen takk :hjerte: skal oppdatere i tippelista så snart jeg får kommet meg på en PC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har guttefølelse på deg! :jepp: 

Jeksler ja, det er vel snart på vei hos oss også. Virker det som om han er mer plaga av disse enn av fortennene? Det er jo mye større tenner liksom. :fnise: 

Kos deg under dyna, det er vel fortjent etter 80 timers uke (!), en ettåring som ikke sover godt og en liten krabat i magen. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 timers uke - jeg tror du er gal!! 
Og her går jeg og lurer på om jeg må ordne meg en sykemelding snart så jeg slipper å jobbe 7 dager i strekk annenhver uke.. :sprettoy:

Venter på jeksler her også, myyyye sikkling på gang nå og lenge siden sist han fikk noen nye. 

Lykke til på OUL i morgen, spennende å se om de blir bror eller søster! :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, så koselig og spennende det blir! Enig i at 80-timersuke høres i overkant slitsomt ut - og jeg er ikke gravid en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger fra dere flotte damer :hjerte: 

Ultralyd var helt topp, frisk unge på alt det som var mulig å sjekke, og det er jammen en grundig sjekk de tar! 

Vi er så heldige å få en av hver, inni magen er ei lita frøken :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...