Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 30-årsdagen. Jeg tok meltdownen på 25-årsdagen jeg, så 30 gikk fint. Nå var jo jeg også langt inne i nyfødtbobla på den tiden, så hadde vel ikke hatt overskudd til å freake ut uansett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :bursdag: Jeg hadde stor fest der jeg var gravid i 9. uke og EKSTREMT kvalm da jeg ble 30. Det gjorde at jeg var alt for sliten og apatisk til å orke å få panikk :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg - 30-åra er helt fine de altså! :) Jeg kjørte også fullstendig meltdown i forbindelse med 25-årsdagen, så 30 var egentlig helt ok. Og jeg hadde såvidt sluttet på prevensjon, så jeg HADDE hatt overskudd til å freake. :fnise: 

Lykke til med å fortelle på jobb!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner dere flotte damer :hjerte: 

Nå har jeg fått avtalt møte med min nye leder denne uka, skal bli helt herlig å få fortalt det til h*n og få den ballen ut av verden. 

Ligger i sofaen under et teppe og ser på regnet ute. Lillegutt har vært umulig på nettene de 3 siste nettene. Aka 8-10 våkninger. Kjenner jeg er ganske sliten. I tillegg kan det se ut for ar det blir vanskelig å få ham til å sovne for natta nå. Hadde planlagt å ta en joggetur. Motivasjonen sitter ikke så veldig løst i dag, så håper jeg på mirakuløst vis skal få energien og lysten over meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt har oppført seg eksemplarisk på nettene i det siste. Sovner ofte rundt 1830 og sover til rundt 0600. Noen ganger klinker han til med 0630 også. Stort sett en liten våkning eller to, men vi har til og med hatt enkelte netter uten våkning. Fantastisk. Måtte det bare vare. Lenge leve søvn!

Apropo det, så har vi bestilt en sovebaby med minst mulig magebesvær til leveransen vår i mars :fnise:

Er nå kommet til 16+1 og i sist uke ble en tung stein løftet av skuldrene mine. Fikk informert nye jobben min. Heldigvis ble det tatt enormt fint. Men altså. Hva kan man si? Det hadde jo ikke akkurat hjulpet å bli sur og tverr heller. Jeg skal tross alt tilbake etter permisjonen og forhåpentligvis tilbringe mange år der, så da hadde det vært veldig dumt å starte opp med dårlig stemning. Jeg var iallefall ærlig om at det kom som en overraskelse på oss, så det er dermed inneforstått at jeg ikke på noen måte har vært ute etter å "lure" noen. Litt herlig for min del å rettferdiggjøre det litt. Ivertfall når jeg etter hvert begynner å glede meg SÅ enormt masse!!!! :hoppendeglad:Tenk, en sprell levende lite menneske som kommer til å få en like stor plass i hjerte mitt som lillegutt har! Det er jo nesten utenkelig at det er mulig! :hjerte:

Har fått innkalling til OUL den 6 oktober, så tenkte å dra i gang en liten tippeliste her inne. Sist gang rakk jeg jo ikke å ha det, for plutselig kunne de se kjønnet på tidlig UL i uke 14!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å få fortalt på jobben! Det er jo som du sier, at det ikke hjelper å bli sur og tverr. Men allikevel.. Gruer meg veldig selv. Huff. 

Og hurra for hele netter! Det må være så deilig, måtte det vare. Vi har også lagt inn bestilling på kollikfri sovebaby denne gangen. Jeg tipper :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Nori skrev:

Så godt å få fortalt på jobben! Det er jo som du sier, at det ikke hjelper å bli sur og tverr. Men allikevel.. Gruer meg veldig selv. Huff. 

Og hurra for hele netter! Det må være så deilig, måtte det vare. Vi har også lagt inn bestilling på kollikfri sovebaby denne gangen. Jeg tipper :babyjente:

Ja, det er en litt vanskelig situasjon det der... Nå kommer du jo plutselig i den du også! :nigo: Men det går jo stort sett bedre enn vi frykter. Det er en så kort periode av det totale løpet at det må arbeidsgiver bare stå i!

Jentetipp er notert. Så gøy du tipper det, har jo et bittelite snikønske om at det er ei jente :ph34r:

13 timer siden, miore skrev:

Jeg tipper jente denne gangen! Høres deilig ut å ha "tilstått" på jobb :)

Notert miore! Lykke til i dag :-) 

12 timer siden, MissStiles skrev:

Gratulerer med dagen på etterskudd! 

Tipper jente.

Tusen takk for det! Notert :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Gutt igjen tipper jeg :) Spennende! 

 

11 timer siden, Beccy87 skrev:

Tipper gutt! :)  

 

11 timer siden, Nautika skrev:

Gutt :) 

 

12 timer siden, Marimba skrev:

Gutt :babygutt: 

Takk for tipping, da er det notert! :nigo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...