Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Her vil jeg følge! Vi ligger omtrent likt i løypa, jeg er 10+0 i dag :) Klarer ikke å lese hele dagboka di altså, det må jeg bare innrømme, men nå må jo være et godt tidspunkt å begynne? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hurrarop, veldig koselig av dere damer! :tommelopp:

Den 7.8.2016 at 22.22, Atziri skrev:

Her vil jeg følge! Vi ligger omtrent likt i løypa, jeg er 10+0 i dag :) Klarer ikke å lese hele dagboka di altså, det må jeg bare innrømme, men nå må jo være et godt tidspunkt å begynne? :blomst:

Koselig, velkommen skal du være! :vinke: Forstår veeeeldig godt at du ikke kan lese deg opp på alt skravlet som har foregått her inne, sånn er det når man har mye på hjertet og mye som skjer  :fnise: Nå er et veldig godt tidspunkt å begynne ettersom vi har termin omtrent samtidig. Spennende!

Ser at du også har dagbok, skal titte innom snarest!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi på tidlig ultralyd og det ser ut for at vi tar lillegutt med oss ettersom det er midt på dagen. Grugleder meg som bare det. Men mest gleder faktisk. Nesten litt skummelt, man skal jo ikke ta gleden på forskudd, alt kan jo skje. Trøster meg med at formen sikkert ikke ville vært som dette hvis det faktisk ikke var god gang der inne i magehiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

19 timer siden, Beccy87 skrev:

Lykke til i morgen! 
Det går helt sikkert kjempe fint ;) 

 

8 timer siden, miore skrev:

Lykke til i dag!

 

2 timer siden, Marimba skrev:

Hvordan gikk ULen? 

Tusen takk 💙 

Ultralyd gikk over all forventning. Sprell levende liten miniatyrbaby der inne. Alt så ut som det skal, med hjerte, nyrer, hjerne og det som kunne sjekkes. Morkake foran, slik som sist. Godt med en airbag senere! Ingen indikasjoner på noe relatert til kromosomfeil. 

Veldig lettet og glad! Og ikke minst så ble jeg satt frem nesten en uke til 11+3 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss med Sørlandsferie i finværet. I dag har vi grillet og badet i et vann (turde ikke i sjøen). Bare mannen, jeg og lillegutt. Håper at han snart skal slippe seg og gå, for jeg vet at han egentlig kan det. Han bare pyser seg til. Any day now!

Første natta her nede gikk kjempefint, bare 1 kort våkning. I natt derimot. Herregud. Skulle tro vi var tilbake på lillegutt 3 uker stadiet. Våknet hele tiden. Og insisterte på at mellom 00:00-01:30 skulle være våken-gråte-tid. Ble en ganske tidlig kveld på han i dag 1815, så håper han får tatt seg litt inn igjen. Er ikke godt å være så trøtt. Heldigvis har humøret vært ganske greit likevel. 

11+6 for mini i magen, og i appen sto det at det er en stor milepæl og at barnet nå mest sannsynlig vil få oppleve verden vi lever i:strix: Dette går styggfort fremover! Straks på tide å informere på jobb og.... *biter negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min absolutte medfølelse, sånne reisenetter er helt grusomme! 
Håper den neste blir bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14 August 2016 at 20.37, Beccy87 skrev:

Du har min absolutte medfølelse, sånne reisenetter er helt grusomme! 
Håper den neste blir bedre! :klem:

Takk! Neste natt ble hakket mer grusom, men så viste det seg jo i går at tann nr 8 har poppet frem nede, så da forstår jeg jo hysteriet mye bedre. Dumme foreldre som ikke gav Paracet :klaske: Vi lærer aldri.

I natt ble bedre igjen, soving fra 1930-0600 med et par småvåkninger som smokken reddet :tommelopp: 

Dagen i dag har blir tilbrakt på stranda og terassen, herlig vær. Lillegutt sover og har gjort det siste timen. Aka mor og far soler seg og spiser ostepop. Fint liv :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et skikkelig hat-elsk forhold til ostepop @Marimba, og noen ganger er det bare skikkelig digg! :nigo: 

Her har det gått i omtrent annenhver natt med god / dårlig søvn, men det klarer vi fint å leve med både mannen og jeg. Har bestemt at begge to står opp når lillegutt våkner hver dag, synes det blir så trist "ventetid" å være våken med lille alene mens man venter på at vi kan spise frokost sammen. Og det har egentlig fungert veldig OK denne ferien, men må sies at vi har funnet senga tidlig hver dag, rundt 2200 :-) 

Hadde tenkt å slutte med amming rundt 1 års alderen og har prøvd litt her nede. Gikk fint første døgnet, men så ble det veldige tegn til at han savnet det, så får la ham holde på litt lengre. Er uansett nede i bare morgen og kveld, så er mest bare kos, lite stress med det. 

I morgen reiser vi videre fra hytta til Danmark :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Danmark! :) 

Så lenge det bare er morgen og kveld og det ikke er noen krise å hoppe over en amming innimellom (hvis du f.eks ikke er hjemme), er det sikkert greit å drive på litt til siden han viser at han fremdeles vil. Fordelen nå er jo at du ikke MÅ noen ting, så det blir jo bare litt ekstra når han han lyst. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ammer også fortsatt morgen og kveld, og han koser seg sånn med det. Sier "nam" når jeg kommer inn døra om morgenen, og protesterte høylydt her en dag han hadde bæsjet og måtte skifte før vi kunne amme. "Mamma nam!! NAM!!! NAAAAAAM!!!" Fortvilet over at dumme mamma glemte puppen :lol: Hadde tenkt å slutte jeg også, menmen. Får holde ut en stund til. 

Jeg har ostepop i skapet :lur: 

 

Kos dere i Danmark! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til store lillegutt! Det hørtes ikke feil ut å være i sola i Danmark akkurat nå :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...