Nautika Skrevet 21. oktober 2014 #781 Del Skrevet 21. oktober 2014 Så bra! Du får hvile godt i hotellsenga frem til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 21. oktober 2014 #782 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sov godt Godt å høre at du er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #783 Del Skrevet 21. oktober 2014 Høres ut som om du hadde en bra dag Du får slappe av i kveld, unne deg såpass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 21. oktober 2014 #784 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja det må være litt tøft å komme tilbake sånn og rett på kurs s men bra du får slappet av litt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #785 Del Skrevet 21. oktober 2014 Dere er så søte jenter Det var jammen meg tre retters til middag :o gikk ok med forret og hovedrett, men jeg stakk av før desserten:p kjennte jeg fikk brekninger av å tenke på det. Hadde også glemt hvor slitsomt det faktisk er å sitte i et varmt rom der alle bare snakker høyere og høyere.. Så nå blir det natta:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #786 Del Skrevet 21. oktober 2014 Du får sove godt, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #787 Del Skrevet 21. oktober 2014 Takk Glemte foresten å nevne at når jeg la meg for å hvile i da så fikk jeg en sinnsyk strekk på høyre side. Fra rundt navlen og nedover mot hofta. Har jo hatt sliting i ligamentene men aldri så ille som det. Kan det gjøre såå vondt? Var slik at jeg måtte ligge helt i ro i sikkert 15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 21. oktober 2014 #788 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har googlet disse smertene og lest flere steder at de kan føles veldig smertefulle og tidvis så smertefulle at folk oppsøker helsepersonell. Så svaret er nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #789 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har googlet disse smertene og lest flere steder at de kan føles veldig smertefulle og tidvis så smertefulle at folk oppsøker helsepersonell. Så svaret er nok ja Jeg lurte faktisk et øyeblikk på om det var blindtarmen.. Men det gikk jo forholdsvis raskt over og jeg var ikke slippøm. Mn hadde det vart en time eks. Så hadde jeg faktisk ring for å høre tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 21. oktober 2014 #790 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er veldig vondt med disse smertene. Jeg tror jeg skal dø hver gang jeg nyser eller bøyer/strekker meg litt feil. Du får trøste deg med at lille vokser og gror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #791 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er veldig vondt med disse smertene. Jeg tror jeg skal dø hver gang jeg nyser eller bøyer/strekker meg litt feil. Du får trøste deg med at lille vokser og gror Ja:) jeg har hatt hver dag de to siste ukene nå og hadde litt tidligere også men som sagt aldri såå vont og så lenge. Å nyse er skikkelig vondt ja:p har funnet ut at det er bedre om jeg krøker sammen magen når jeg nyser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 21. oktober 2014 #792 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja nyse eller det å stå Opp raskt fra senga eller sofaen eller noe. Da strekker det godt Til ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 21. oktober 2014 #793 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg må dra knærne opp til brystet når jeg nyser eller hoster, ellers kjennes det seriøst ut som om magen revner... Ligamentsmerter kan være VELDIG vondt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. oktober 2014 #794 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har ligamentsmerter bare periodevis jeg (noen dager også går det flere uker til neste gang. Men de periodene jeg har ligamentsmerter er det helt #@$*#@¿ .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 22. oktober 2014 #795 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har bare kjent ligamentsmerter som korte stikk til nå, men skjønner at jeg har noe å glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #796 Del Skrevet 22. oktober 2014 "Godt" å høre at det ikke bare er meg da Natten har vert elendig. Våknet sikkert hver halvtime frem til kl 07.. Endte i kvalme og migrene. Så fikk ikke med meg første del av kurset.. Men helsa kommer først.. Nå får jeg få med meg siste del før det er hjemover:) ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 22. oktober 2014 #797 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har en veninne som ringte meg midt på natten og hylgråt tidlig i svangerskapet fordi hun var bombesikker på at hun hadde en sa. Hun hadde enorme smerter. Vel, sa-smertene hennes satt i lysken og hun er straks fødeklar Så selvom jeg ikke har hatt så kraftige ligamentsmerter selv kan jeg skrive under på at de kan være ekstremt vonde Uff, så kjedelig da! Men helsa kommer selvfølgelig først som du sier Håper dagen videre blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #798 Del Skrevet 22. oktober 2014 Daa er jeg endelig hjemme! hunden var så glad for å se meg, helt i ekstase:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 22. oktober 2014 #799 Del Skrevet 22. oktober 2014 Håper natten blir god, og at hodepinen forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 22. oktober 2014 #800 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det er så fantastisk å bli møtt av overlykkelig vofs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå