Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da skal det gå fint :) da er det dessverre ikke mer du får gjort og du går neppe opp 30 kilo :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så lenge man er i aktivitet og spiser normalt så er det jo ikke det:) må bare huske at mange tar på mange kg i vannvekt på slutten, men det forsvinner jo heldigvis relativt fort:)

Skrevet

Enig i det du sier. Gruer meg også til vektoppgangen (som allerede har startet for min del). Men det er lite å gjøre med det så lenge man er kvalm. Da må man bare spise det som frister og så gå over på et sunt kosthold når kvalmen slipper. Så lenge man gjør det, så tror jeg man skal klare seg fint vektmessig etter fødsel :)

Skrevet

Ja.!svangerskap er jo faktisk en del av livet hvor man SKAL opp i vekt. Tror vi også må forsone oss litt med det:)

Skrevet (endret)

Er ikke så glad i å gå opp i vekt jeg heller, men sånn er det bare... :) Prøver å ikke tenke så mye på det, selv om det er lett å bli for fokusert på det. Likevel unner jeg meg et glass oboy, iskaffe eller noe sånt hver dag. Det gir litt mer glede når en går så mye hjemme. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

15 uker! :D

Denne uka skal jeg prøve meg litt på jobb igjen. Det et 50% Av min 85% stilling så blur ikke så mye.. I første omgang reiser jeg på kurs i morgen til onsdag og det var denne uka:p gleder meg til kurs, og håper jeg får med meg det meste! Heldigvis sover jeg på hotellet der kurset er så jeg kan jo regulere det selv:) så det blir nok bare kurs, mat, soving! Jeg trenger jo en del søvn nå så legger meg sikkert før 21:p

Skrevet

Så deilig med jobb :)

Lykke til!

Gratulerer med 15 uker :)

Skrevet

Lykke til med å komme litt tilbake i jobb. :)

Skrevet

Lykke til med jobb :) kan være godt med litt rutiner igjen også :) håper det går knirkefritt :)

Skrevet

Takk:)

Fikk time til OUL i dag:) 20/11 kl 10.45! Så er en mnd til:) da er jeg 19+3. Fikk egentlig når jeg var 21+0 men syntes det var sent!! Så ringte å fikk byttet heldigvis:)

Skrevet

Lykke til i jobb igjen!

Og så bra med time til ultralyd! Det er jo bare en drøy måned igjen, det går fort! :nigo:

Skrevet

Akkurat en måned er det jo faktisk :strix:

Skrevet

Håper dte går bra ja:) er heldigvis ikke så mye, greit med en my overgang. Jeg skal også ha poliklinikk i stede for sengepost. Det er mye lettere arbeid:)

Skrevet

Ååå, oul! :rodmer: Deilig å ha en dato å forholde seg til!

Skrevet

å så bra !!!:) nå snur tingene for deg vet du :)

Skrevet

Takk :D nå har miss preggo støttestrømpene på og er klar for takeoff;) ha en fin dag!:)

Skrevet

Håper det går bra å komme tilbake i jobb :)

Og så artig å ha fått dato for OUL :nigo:

Skrevet

Takk!:) koser meg på kurs! Men nå er jeg jeg sliten og det blir soving frem til middag:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...