Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:babygutt:

Lillemeg90

Lillemeg90-mannen

Kaospåtobein

Millimani

Kinesisk fødselskalender

:babyjente:

Skyblue

Spiremor

Saraby

Askmeagain89

Nautika

Teriyaki

Androide

Blomst12

MissStiles

Cinderella_h

Myter/kjerringråd

Blir spennende å se da:D er bare å tippe videre!:)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får tippe gutt jeg da. Men jeg pleier som regel å bomme når jeg tipper kjønn på en ufødt baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å føye seg inn i rekken med alle de andre, men jeg er helt sikker på at du får en jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani og Androide er ført inn 👍 :)

Hehe morsomt det at så mange tipper jente. Før jeg ble gravid så har jeg alltid trodd jeg skulle få en jente først, men når jeg ble gravid så kom guttefølelsen! I begynnelsen drømte jeg bare at det var gutt, men nå har jeg drømt noen ganger at det blir jente. Så blir spennende å se! Tror mannen ønsker seg veldig en liten gutt som han kan herje med. Men han blir glad for jente også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier jo at hvis du har slitt med å være skikkelig dårlig i svangerskapet så får du jente :P

Og ja, jeg gjetter alltid feil! Men nå må det da komme flere gutter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani og Androide er ført inn :)

Hehe morsomt det at så mange tipper jente. Før jeg ble gravid så har jeg alltid trodd jeg skulle få en jente først, men når jeg ble gravid så kom guttefølelsen! I begynnelsen drømte jeg bare at det var gutt, men nå har jeg drømt noen ganger at det blir jente. Så blir spennende å se! Tror mannen ønsker seg veldig en liten gutt som han kan herje med. Men han blir glad for jente også da:)

Jeg har også vært veldig vinglete på hva jeg tror det er jeg har i magen, å nå aner jeg rett og slett ikke mer :vetikke:

Ang. drømmer så sier de jo at man får det motsatte av hva man drømmer, men det er nok kjerringråd som alt annet :fnise:

Mannen her er så oppsatt på at det ER en jente, for han SKAL ha en liten pappajente. Veldig søtt, men begynner å bli litt redd for at han skal bli skuffet hvis det er en gutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er samme jeg frykter med mannen her:p han sier at han ikke blir skuffet da, men vet ikkr helt om jeg tror på han:p men det er da lov å bli litt skuffet også så lenge det går over:)

Her sier mannen "han ska mala huset før han e 1 år, og sånn e det" xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...