lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 Forfatter #141 Del Skrevet 22. august 2014 Takk for svar begge to:) det er jammen meg godt å ha noen i samme situasjone/samme tankefokus å spør om råd/trøst Jeg tenker jeg skal være glad at jeg ble gravid så raskt, det betyr at vi kan bli gravide sammen. For det jo ikke en selvfølge.. Så får vi bare håpe at spiren sitter og være takknemlig for hver dag jeg føler meg Gravid. Har jo gjort det helt siden før IKM. Kroppen bare føltes annerledes med en gang. Så er det google stopp på denne jenta! Er lov å google positive ting (eks. Hva skal barnet hete, barnevogner) men når jeg får en dårlig følelse er det ikke lov! Da skal jeg heller synke ned i armkroken på mannen min å se en feel good film. Går ikke følelsen over får jeg heller flytte tidlig ul. Frem. da har jeg en plan! Føler meg bedre allerede, skal en tur til legen for å se ifht, sykemelding videre, aller helst vil jeg prøve jobb neste uke, men er litt usikker om det går. Får snakke med han og høre hva han sier. Evt om det er mulig med aktiv sykemelding. Har også en fornemmelse av UVI, så får se om jeg kan få svar på det!:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. august 2014 #142 Del Skrevet 22. august 2014 Uff, sånne tanker om spontanabort har vi vel alle, ikke mye hyggelig Skulle det skje, så får det skje tidlig tenker jeg. Ellers har du et godt fokus på at du ble gravid fort og at det ikke er lov å google annet enn koselige ting (der må jeg prøve å etterfølge deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 Forfatter #143 Del Skrevet 22. august 2014 Uff, sånne tanker om spontanabort har vi vel alle, ikke mye hyggelig Skulle det skje, så får det skje tidlig tenker jeg. Ellers har du et godt fokus på at du ble gravid fort og at det ikke er lov å google annet enn koselige ting (der må jeg prøve å etterfølge deg ) Ja, vi har nok det.. de fleste dagene tenker jeg ikke på det men så kommer det en dag i ny og ne hvor jeg plutselig er veldig redd. Rart det der;) Synes det ska være google stopp for alle gravide;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 Forfatter #144 Del Skrevet 22. august 2014 Da har jeg vert hos legen! skal jobbe redusert noen uker fremover, gleder meg egentlug bare til å ha noen vakter i det minste:) håper det går fint:) Ellers så hadde jeg 2+ på blod i urinen, så skal levere prøve til dyrkning på mandag. Legen syntes egentlug ikke det var nødvendig, men iom. At jeg har symptomer også så var det like greit:) skulle oppsøke legevakt i helgen om det ble værre. Kjedelig at det lettere utvikler seg til nyrebekken betetennelse når man er gravid.. Men jeg i alle fall ikke bankeøm i nyrelosjene eller andre smerte så satser på at blode var et resulat av skjøre slimhinner:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 22. august 2014 #145 Del Skrevet 22. august 2014 Går det bra med deg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 Forfatter #146 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Går det bra med deg ?? Ja, nå har jeg det ganske bra. Har hatt en kvalm ettermiddag men løste seg litt nå, og har fått i meg tomatsuppe;) ser for meg at det blir litt tomatsuppe fremover;) Endret 30. september 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 22. august 2014 #147 Del Skrevet 22. august 2014 Så bra du får i deg litt mat. Her går det også mye suppe. Tomatsuppe og blomkålsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 Forfatter #148 Del Skrevet 22. august 2014 Så bra du får i deg litt mat. Her går det også mye suppe. Tomatsuppe og blomkålsuppe Har hørt at flere har fått dilla på tomatsuppe! Kanskje det er noe med det og gravide;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 23. august 2014 #149 Del Skrevet 23. august 2014 Det var godt å høre 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. august 2014 #150 Del Skrevet 23. august 2014 Har hørt at flere har fått dilla på tomatsuppe! Kanskje det er noe med det og gravide;) Det nå jeg prøve også! Så langt har jeg funnet ut at blomkål- og brokkolisuppe er veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. august 2014 Forfatter #151 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Det nå jeg prøve også! Så langt har jeg funnet ut at blomkål- og brokkolisuppe er veldig godt! Det må du! Jeg skal hamstre tomatsuppe i dag;) Endret 23. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. august 2014 Forfatter #152 Del Skrevet 23. august 2014 I dag har jeg vert hos frisøren, og føler meg skikkelig fin og fresh! Herlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 23. august 2014 #153 Del Skrevet 23. august 2014 👌👌👌👌👌👌 Merker du noe på håret ditt forresten? Jeg synes håret mitt er å lite samarbeidsvillig om dagen. Og kom over en side igår som sa at det var helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 23. august 2014 #154 Del Skrevet 23. august 2014 👌👌👌👌👌👌 Merker du noe på håret ditt forresten? Jeg synes håret mitt er å lite samarbeidsvillig om dagen. Og kom over en side igår som sa at det var helt vanlig. ja det sa mamma til meg. Farget håret mitt mellom blondt her om dagen. DET BLE SVART!! er det mulig liksom... så nå er det pån med striping for å få deg lysere igjen. 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. august 2014 Forfatter #155 Del Skrevet 23. august 2014 Mitt hår har egentlig oppført seg normalt frem til nå! tro det eller ei, noe som er som før;) Her er det tomatsuppe 3 dagen på rad, det eeeer så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misho Skrevet 24. august 2014 #156 Del Skrevet 24. august 2014 I kveld er jeg skikkelig trist. Det gjør så vondt at pappaen min er død og ikke får oppleve å bli bestefar. Han hadde virkelig blitt den beste bestefaren. Hadde alltid et smil om munnen og var så flink til å fenge barna. Han gikk alltid ned på deres nivå og du såg hvor godt han trivdes med å leke. Han hadde vert så stolt. Lillemeg90 dette var hjerteskjærende å lese. Blir så lei meg av at din far ikke er her for å oppleve denne store opplevelsen sammen med dere. Sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. august 2014 #157 Del Skrevet 24. august 2014 Oi da er det tydelig at håret blir påvirket ja! For når blondt blir til svart - ja da er det noe rart. Hehe. Disse suppe lystene deres fikk meg til å prøve å lage blomkål suppe i morgen. Må bare Google en oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #158 Del Skrevet 24. august 2014 Lillemeg90 dette var hjerteskjærende å lese. Blir så lei meg av at din far ikke er her for å oppleve denne store opplevelsen sammen med dere. Sender deg en stor klem Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #159 Del Skrevet 24. august 2014 Oi da er det tydelig at håret blir påvirket ja! For når blondt blir til svart - ja da er det noe rart. Hehe. Disse suppe lystene deres fikk meg til å prøve å lage blomkål suppe i morgen. Må bare Google en oppskrift Hehe av en eller annen grunn så orker jeg ikke tanken på hjemmelaget suppe da;) Men trines matblogg har god oppskrift på blomkålsuppe med språstekt bacon og purre, den er kjempegod når jeg ikke er gravid i alle fall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 24. august 2014 #160 Del Skrevet 24. august 2014 Takk !! Skal sjekkes ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå