Gå til innhold

Grip dagen!

CarpeDiem

Anbefalte innlegg

*Stella* - hørte det var et hyggelig besøk dere var på i valsebyen! Vertinnen var storfornøyd, i alle fall, og syntes at de små var ultrasøte! (nesten like søte som mine... :wink: ) skal vi ikke gå sammen om å gjøre henne litt mer verpesyk???

CD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Stella* - hørte det var et hyggelig besøk dere var på i valsebyen! Vertinnen var storfornøyd, i alle fall, og syntes at de små var ultrasøte! (nesten like søte som mine... :wink: ) skal vi ikke gå sammen om å gjøre henne litt mer verpesyk???

CD

Jeg stiller også en liten gutt til disposisjon... :tunge1:

Krysser armer og bein og alt annet for at alt går bra i morgen!! For alle !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har å krysse for deg i dag, CD! Håper det går fint!

Hvordan er formen din om dagen da?

en lykke :dagensrose: og en styrke :klem: fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi hadde det veldig kjekt hos tante. Utrolig heldig med været og vi fikk med oss både fornøyelsespark, dyrehage og bading. Kunne spise ute på terrassen og det ble veldig lite tv-titting (heldigvis...)

Minsten var veldig interessert i tomatplanten til tante, og til tross for alle formaninger, var det nok noen små røde som forsvant... Da han og storesøster oppdaget jordbærkrukken, plukket han raskt av et bær og kom og skulle vise meg det. "Se, mamma", ropte han stolt. "Jobær!" Før jeg fikk sagt noe, kom det: "Jeg sette på plass igjen", og så la han jordbæret pent oppi blomsterkassen. :ler:

Vi hadde i hele tatt en veldig fin ferie, og fint vær alle stedene vi var. Jeg var veldig spent på hvordan ungene ville klare bilkjøringen (3600 km på 2 uker), men det gikk greit. (Kjekt med DVD-spiller i bilen...) Hadde ikke trodd at jentungen skulle orke å gå så mye som vi gjorde i Berlin, men hun var ganske spent på å se Muren. Vet ikke hvor mye hun fikk med seg av det vi fortalte, men heldigvis fant vi en liten bit av muren slik at hun fikk ta på den. Tror det gjorde større inntrykk da hun fikk se noen hvite kors som minnesmerker over de som ikke kom seg over. Måtte jo forklare at de ikke lå begravet akkurat der...

Jeg tror nok det ble litt stille hos vertinnen da vi dro hjem igjen,- på godt og vondt. :wink: Før vi dro på ferie hadde jentungen spurt meg om tante kanskje hadde fått baby til vi skulle komme, og samme spørsmålet kom da vi var underveis. "Nei, jeg tror ikke det", svarte jeg. "Men det kan jo ha skjedd i natt", fikk jeg til svar. Da kunne jo ikke jeg vite om det!

Så da vi var der, fikk hun selv spurt tante om både dèt og om når hun skal gifte seg. (Svaret på det siste, var at C ikke har spurt ennå..... :tunge1: )

Vi får sende masse bilder av våre søte små, så skjer det kanskje noe.. :babyjente::babygutt::husarbeid:

Ha en fin dag. :brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei CD!

:evil: Æsj, dritt, fy faen og så videre. Dette har du ikke fortjent!!!

Som min sønn sier: :sur: JEG VIL IKKE!!!! VIL IKKE DET!!! Hvorfor skal dette skje deg og din familie?

Si i fra når du orker middag eller hvis du vil snakke. Håper den nye kuren virker godt og at du ikke får nevneverdige bivirkninger!

Ta vare på deg. Tenker på deg, mye!!!

Masi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å benytte meg av samme opphavskilde som Masi, nemlig våre små, men unge og lovende:

"Dumme dumme dumme"... :evil: :evil: :evil:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke noe spesielt. Er bare i generelt dårlig humør. Er i dårlig form, og jeg regner ikke å bli så veldig mye bedre før de klarer å krympe de svulstene mine, og det ser ut til å trekke i langdrag.

Har enda ikke hørt noe fra sykehuset, så det ser ikke ut som om det blir ny kur i denne uken...

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, betyr det at vi treffes til lunsj i morgen? Eller er du ikke helt i form til det?

Vi har alle lyst å treffe deg, men skjønner selvfølgelig hvis du ikke orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser at det trengs en liten oppdatering her...

Jeg var på møte med legene på sykehuset i går. Mannen var med. Og de hadde rett og slett ikke noen gode nyheter til oss! :-( Kreften har økt på. Svulstene jeg hadde har vokst litt, og det har kommet flere til. Cellegiften jeg har fått har rett og slett ikke virket! :murvegg:

Så nå skal jeg prøve noe annet. De skulle gå gjennom diverse, og finne ut hva som skulle passe meg best, og så ringe meg. Men jeg har fremdeles ikke hørt noe!!!!! :evil: Så det ser ikke ut som om det blir noen kur på meg denne uken. Kjedelige greier. Jeg var klar som et egg til å sette i gang med ny runde.

Jeg trenger å få redusert den dritten etterhvert. Jeg kjenner at leveren vokser, og det er vondt. Jeg har mer smerter nå enn jeg har hatt tidligere, tror jeg, og det er ubehagelig å ha ting for tett innpå overkroppen. For eksempel er det ikke spesielt behagelig å ha barna på fanget, og sånn kan man jo ikke ha det! :riste: Men, det kommer seg det, når vi bare får dritten til å krympe! :Nikke: Og derfor må de ringe meg snart, sånn at jeg kan komme i gang igjen!

Angående Pappa, så får han ikke svar før om en til to uker! :evil: Helt totalt respektløst og horribelt! Man kan ikke la mennesker gå og vente sånn på slike resultater! Det er jo kun snakk om et røntgenbilde (riktignok et litt avansert sådann, men dog...) de skal sjekke. Jaja, bare det er gode beskjeder de kommer med, så...

Nå er det natt snart. Må bare forberede og sette en sprøyte :sjarmor: Tøffere enn toget er jeg! :Nikke:

Carpe Diem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffere enn toget er jeg! :Nikke:

Carpe Diem

:Nikke: Det er sant!!!

Nå finner de en skikkelig bra kur som funker med en gang!! Så kan du kose med alle barn som finnes, men aller helst de fineste!!! :sjarmor: Og ang pappa så blir det bare gode nyheter!! Kan ikke tro noe annet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tøffen Barsk!

Hadde bare lyst å gi deg en klem og si at jeg tenker på deg! :trøste:

Håper alt snart blir veldig mye bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...