Arkana Skrevet 23. juli 2004 #121 Del Skrevet 23. juli 2004 Så herlige barn! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 23. juli 2004 #122 Del Skrevet 23. juli 2004 Så herlige barn! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*stella* Skrevet 24. juli 2004 #123 Del Skrevet 24. juli 2004 * Stella * - Er du den jeg tror du er??? (Har jeg besøkt deg og familien din en gang???) Stemmer. Synes det er godt å få følge med deg herfra. Begynte å lese dagboken din i forgårs, og det var ganske tøft. Tenker mye på deg og dine og kan vel bare ane hvordan dere har det. Det er så godt å lese om kosestundene med ungene og det gir mottoet ditt en ekstra mening. Jeg stiller meg sammen med resten av heia-gjengen. Dette går bra! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #124 Del Skrevet 24. juli 2004 Heisann Har hatt en fin dag! Merker at jeg er kommet inn i den gode perioden, nå. Cellegiften er nok ute av kroppen etterhvert. Energien begynner å kommet ilbake, og jeg er i fin form. Vi har hatt besøk i dag, av venner utenbys fra. De har barn på alder med våre, og alle har kost seg ute i hagen. Laget vaffelrøre som vi stekte ute, og hadde nyrørte jordbær til! Kjempegodt. De minste koste seg på teppe på terrassen og de større barna lekte med togbane og i sandkassen. De hadde det kjekt. Vi voksne har slappet av og pratet mye. Det var godt å merke at jeg hadde overskudd til å delta skikkelig. Det var til og med jeg som stod for all matlagingen, og det er lenge siden! Etterpå nå har jeg klippet (stusset) hekken! :o Så energien er absolutt tilbake!!! Lurer litt på om han healeren driver med long distance healing... Da jeg la meg i går kveld var jeg helt gira. Klarte ikke å roe meg ned. Det var som om ting skjedde inni meg, og jeg følte meg veldig bra. Snodige greier. Tenk om kroppen drev med kreftutdrivelse på egen hånd? Det er kanskje for mye å håpe på. Av og til må jeg minne meg selv på at jeg er syk... Og at legene mener at jeg aldri kommer til å bli frisk... Jeg går rundt her og innbilder meg at jeg skal klare å overvinne sykdommen. Er jeg naiv? :-( Håper ikke det. Håper å bli et lite mirakel. For de skjer de, gjør de ikke? CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 24. juli 2004 Heisann Stella! Hyggelig at du stikker innom! Jeg synes det er kjekt at kjenninger har lyst til å følge med meg. Og du er hjertelig velkommen til å fortelle litt om hvordan dine dager har vært også. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 24. juli 2004 Og PANG så fikk jeg kjempevondt igjen!! :evil: Etter å ha hatt en fin-fin dag, så plutselig ble jeg dårlig. Det ble trangt under ribbena og jeg fikk smerter. Vi dro på besøk til noen venner, og jeg måtte bli kjørt hjem før tiden, trøtt og sliten og full av smerter. Kvelden er blitt tilbragt i sengen. Full av dop... Håper det går fort over. Dette var ikke moro... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2004 #127 Del Skrevet 24. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 25. juli 2004 #128 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjære deg, nå er klokken to om natten, gjestene våre og mann og barn ligger og sover. Jeg har nettopp lest igjennom dagboken din og både smilt og grått. Du har to fantastiske unger og en flott mann, og selv er du ei skikkelig stå-på jente. Livet ditt er blitt snudd opp ned de siste månedene, noe som jeg kan kjenne meg igjen i. Men det er rart hvordan vi mennesker klarer å kjempe oss igjennom motgang. Livet ditt vil bli annerledes fra nå av, men det er viktig å fokusere på hva som er viktig i livet. For noen år siden var jeg på en klassefest der alle skulle fortelle hva de hadde gjort etter vi sluttet ungdomsskolen. En jente reiste seg og sa stolt at hun hadde fått tre barn. Jeg tenkte som så, jamen har du ikke gjort noe mer? Hva med utdanning, jobb, reiser osv. Etter å ha fått barn selv, vet jeg at det er det mest fantastiske som kan skje. Og nå skjønner jeg hvorfor hun var så stolt. Du har fått to fantastiske barn og du har derfor også en utrolig motivasjon til å klare dette. Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at du er der når de vokser opp. Det er heldigvis veldig mange historier om mennesker som ikke hadde så lovende utsikter som det alikevel går veldig bra med, og hvorfor skulle du ikke være en av dem? Lykke til med healer og Humlegården, alt er verdt å prøves spør du meg. Jeg er ikke kristen, men jeg tror det finnes en Gud, derfor ber jeg for deg. Husk at vi er her for deg, uansett hva du vil. Om du vil snakke om sykdommen, spise lunsj, om du trenger barnepass eller hjelp i huset, besøk på sykehuset eller andre ting. Det er derfor vi har venner. Jeg likte ikke det siste innlegget ditt om at du var i dårlig form, håper det bare var forbigående. Sender deg en stor klem. Vi jentene i gjengen holder sammen, og er der når du trenger oss. (navnet mitt var opptatt som brukernavn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #129 Del Skrevet 25. juli 2004 Så hyggelig med lang hilsen! :-) Har akkurat stått opp... Formen er dessverre ikke den beste. Lurer på hva det er som har gjort av smertene kom som kastet på meg. Det hjelper ikke skikkelig med smertestillende heller, og DET liker jeg i alle fall ikke! :-? Håper de forsvinner like fort som de kom. Lurer faktisk på om det kan være noe forstoppelse-greier som er en del av disse smertene Jeg har ikke bommelibommet på over to døgn, og det er leeenge for å være meg, gitt. Sannsynligvis på grunn av at leveren ikke er som den skal, har det kommet for mye galle ut i systemet, og ting har gått radig gjennom. Morfinen virker stoppende, men jeg har ikke trengt å ta medikamenter til hjelp likevel. Nå tror jeg kanskje at han der healeren har reparert litt inni meg, sånn at jeg kanskje trenger litt sånne medikamenter likevel. Har tatt en dose i formiddag, så får vi se på om det hjelper for enten det ene eller det andre... Nå skal jeg heldigvis snakke med healeren igjen i morgen, så satser jeg på at han kan hjelpe meg litt igjen, dersom smertene ikke bedrer seg før det. Jeg skal også på sykehuset i morgen for å ta nye blodprøver. Etter første kuren med cellegift sjekkes blodverdiene to ganger, for at man skal være sikker på at immunforsvaret ikke kollapser helt. Prøvene forrige gang var riktig fine, og jeg satser på at disse blir det også. Det BØR de være, for jeg har tenkt meg på en aldri så liten ferie! Etter å ha snakket med healeren og vært på sykehuset i morgen, er planen å dra til fjells. Mamma og nevøen min er på hytten, og vi har tenkt oss opp dit også. Det skal bli deilig med litt fjelluft! Men det er et stykke å gå fra veien, så jeg håper at formen bedrer seg. Etter et par dager på fjellet planlegger vi å dra til storbyen. Der skal vi bo hos mannens bror og hans kone, og treffe venner fra studietiden. Jeg gleder meg kjempemasse! Dersom formen ikke bedrer seg radikalt, så blir det nok til at alle må komme og treffe meg hjemme hos svoger og svigerinne... De bor i femte etasje uten heis, og jeg er ikke interessert i å slite meg ut med å gå opp og ned der oftere enn høyst nødvendig. - og så er det hjem igjen til ny cellegiftkur... På veien "slipper vi av" Junior på hytten hos svigerforeldrene mine, slik at han slipper å være her hjemme når jeg er på det verste. Det blir bra! Nå kommer det snart et vennepar på besøk. Jeg har ikke sett dem på lenge. Paien står i ovnen og huset er ryddet (nei, det er IKKE min fortjeneste...) Det skal bli kjekt å treffe dem igjen. Det GÅR an å ha besøk selv om man ikke er helt på topp. Det gjelder bare at gjestene vet hvorfor. Da går det bra. Ha en fin dag, alle sammen. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #130 Del Skrevet 25. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenne Skrevet 25. juli 2004 #131 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei! Siden blodprøvene var fine sist gang, er de sikkert bra denne gangen også. Det hjelper nok å ta disse vitamintilskuddene, en sunn kropp tåler mer. Får håpe du kommer deg på fjellet, kjekt å få litt forandring i hverdagen. Magetrøbbel er ikke kjekt, håper det ordner seg. Jeg er spent på å høre mer om healeren, har du bare kontakt med han på telefon, eller har du møtt ham også? Nå har jeg tenkt å kikke på hjemmesiden til Humlegaarden. Snakkes, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei igjen Besøket har gått. Paien var nydelig og besøket hyggelig. Alltid kjekt å være sosial, til tross for litt vondt her og der. De måtte bli litt lengre enn tenkt, for mannen som var her ble utnevnt til kveldens leser... Junior falt litt for ham, gitt, og det var han som måtte lese om Ludde i dag! Healeren har jeg aldri møtt, og jeg kommer nok ikke til å møte ham heller. Han jobber bare over telefon. Og brev, så vidt jeg har forstått. Gleder meg til å snakke med ham i morgen. Håper han kan ta vekk litt vondt. Det hadde vært kjekt. Jeg er skikkelig øm i mellomgulvet, og det er ikke noe moro. Klarer ikke å rette meg opp i ryggen helt, blir litt krumbøyd. Jaja, det blir nok bedre. Med tid og stunder. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 25. juli 2004 #133 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei, guess who? Satt og leste i går kveld til øyet ble stort og vått. Det med å våkne opp fra en vond drøm har jeg tenkt mange ganger. Da du skulle på kontroll etter operasjonen hadde jeg et naivt ønske om at legene skulle si "Beklager at vi fjernet brystet ditt, det var bare gammel sur melk i den klumpen allikevel!!" Håper du har hatt et hyggelig besøk idag. Og at smertene har gitt seg. Tenker på deg. Klem fra Cumulus (som er det latinske navnet på en sky og da vet du vel hvem jeg er?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 25. juli 2004 #134 Del Skrevet 25. juli 2004 En god kveld ønsker jeg deg. Lykke til i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. juli 2004 #135 Del Skrevet 25. juli 2004 Klem fra Cumulus (som er det latinske navnet på en sky og da vet du vel hvem jeg er?) Da tok jo jeg det også!!! Det er jo så morsomt her om dagen, for det dukker opp nye, men kjente folk hele tiden. Stilig!!! Ellers så håper jeg dagen har vært bra, og at du får like fine svar denne gangen på Haukeland, som sist! Også skal jeg være healingpositiv som bare det i morgen slik at han får vekk vondter i magen!! Klem fra Lil'sis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malinda Skrevet 25. juli 2004 #136 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjære venn! Jeg har stort sett vært oppdatert på utviklingen din, men det var likevell spesielt å lese hele dagboken din. Tårene trilte. Jeg er imponert over at du klarer å være så positiv, det er vel ditt beste våpen i denne krigen. Du sa tidlig at du hadde tro på de positive tankenes makt, vi prøver alle å spre en positiv atmosfære rund deg, men den viktigste jobben må du gjøre selv. Det er tydelig at du har et stort nettverk rundt deg, og du er flink til å bruke det. Når dere er så åpne er det mye lettere for oss å være der for dere. Jeg håper du vet at vi ønsker deg alt godt, og at vi alltid er her for det du trenger oss til. Gleder meg til å høre mer om healeren. Stor klem! Malinda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*stella* Skrevet 26. juli 2004 #137 Del Skrevet 26. juli 2004 God morgen! Håper ikke sjefen ser meg nå... :oops: Vi har fått beskjed om å begrense internett-bruken på jobb, men det første jeg gjør om morgenen er å logge meg på her for å lese om hvordan det går med deg. Når man har mann, barn, hus, hage og kanskje en jobb i tillegg, som krever sitt, er det ikke alltid lett å huske og sette pris på de små gleder i hverdagen. Synes historien din har gitt meg en liten tankevekker,- en ekstra påminnelse om å ikke ta ting for gitt. For tre uker siden falt minstegutt (på 2 og et halvt) ute i hagen. Et besøk på legevakten konstaterte at han hadde brukket armen og han endte opp med gips helt opp til armhulen. Jeg tenkte at dette kom til å bli 2 uker med hyl og skrik, men pjokken tok det utrolig fint. Han klaget ikke en eneste gang, og han gjorde alt det han pleier å gjøre. Han fikk pose på gipsen når han skulle dusje, men var veldig lei seg for at han ikke kunne bade i bassenget i hagen. Endelig kom dagen da han fikk av gipsen, og det første han sa til legen var at nå skulle han hjem og bade. Og da storesøster også var kommet hjem, var det to store smilefjes som hoppet i bassenget. Helt utrolig å se hvor etterlengtet denne dukkerten var, og det var rett før jeg hoppet oppi selv... Håper du får en fin dag i dag, og positive nyheter. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 26. juli 2004 Her var jeg igjen Sitter hjemme hos mamma og pappa, og har tenkt å være her til i morgen. Mamma er fortsatt på fjellet, men pappa er her. Det er full sykehistorie hjemme os oss selv, så der tør jeg ikke være! Vesla kaster opp alt hun spiser/drikker og junior har diare. Når mannen da i tillegg har begynt å bli tykk i halsen, så fant jeg ut at det var best å skygge banen. Cellegiften bryter ned immunforsvaret også, og jeg har ikke lyst til å bli smittet med mage-greier. Har vært nok kvalm i det siste... :-? Har hatt en fin, men smertefull dag. Lå ganske lenge før jeg gikk ned for å ringe healeren. Dessverre klarte vi ikke få skikkelig kontakt i dag. Vi snakket sammen i to timer, men jeg klarte ikke å åpne sinnet mitt skikkelig for ham. Merket det jeg også. Det var ingenting som skjede inni meg. Utrolig synd. Med de smertene jeg har hatt i det siste, hadde det vært greit å få fjernet litt... I tillegg hadde det selvsagt vært veldig fint å være nærmere det å være frisk, for jeg tror faktisk at mannen kan hjelpe meg! Det verste er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å bedre situasjonen. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å åpne sinnet... :oops: Får prøve hardere neste gang. Da er jeg vel i storbyen hos svoger og svigerinne. Kanskje jeg skal "kaste familien ut" når jeg skal snakke med ham, sånn at jeg i alle fall ikke blir distrahert av å ha folk rundt meg. Etterpå bar det av gårde til sykehuset for prøver. Ble hentet av en venninne, og ble med henne på lunsj med flere venninner etterpå. Det var veldig veldig kjekt!!! Jeg trodde ikke at formen var god nok da vi snakket om det først, men jeg er veldig glad for at jeg ble med. Det er jo egentlig ikke så slitsomt å stikke på lunsj, i hvert fall ikke når man først er der... Lurer litt på hvilke resultater det var i dag. Jeg glemte å ringe så lenge poliklinikken var åpen. Men jeg regner med at de hadde tatt kontakt om det var noe spesielt... Jeg har en helt utrolig venninne-gjeng! Vi møttes da vi gikk gravide med våre eldste barn, og vi har holdt sammen siden. Vi er forskjellige på mange måter, men vi har utviklet et samhold og et vennskap som er verdt uendelig mye. I den situasjonen som jeg er nå så betyr nettverket mitt masse. Mer enn jeg noensinne hadde trodd. Jeg er så takknemlig! Da jeg kom hjem, kom junior løpende og krevde å få lage pannetate til middag! Før jeg fikk sukk for meg hadde han trukket tripp-trapp'en frem til kjøkkenbenken, funnet frem en skål, montert miksmasteren, og pekte på meg og ropte, "Mamma, du hente egg, masse egg!" Selvsagt gjorde jeg det. Og så lærte jeg ham hvordan vi knekker egg mot kanten av skålen uten å grise (jeg har fortalt at han ikke er tre år en gang, har jeg ikke?) *STOLT mamma!* Gutten laget røre, og pappa stekte. Morfar kom og spiste. Han har også blitt operert for kreft i vår, og vi snakket om at han kanskje skal dra til humlegaarden han også. Til slutt kom lillesøster, og dagen ble avsluttet med besøk i en brudesalong! DET er moro det! Og hun var bare SÅ nydelig i brudekjole! Jeg bare håper så inderlig at jeg er i fin form og i stand til å feire skikkelig når den store dagen (DE store dagene) kommer i mai... Det MÅ jeg bare være! Og nå er det kveld. Tenkte å kikke litt på tv med pappa før jeg legger meg tidlig. Ingen barn som kan vekke meg i natt, så jeg håper på en god og lang natt! Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. juli 2004 #139 Del Skrevet 26. juli 2004 hei hei Bare titter innom med en jeg Hvordan har du det? Det er godt at du har så gode venninner. De er guld verdt ! Håper du får en god natt! klemmer fra baby-E :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. juli 2004 #140 Del Skrevet 26. juli 2004 JEg ha vel bestemt jeg, har jeg ikke?? :o Det er nesten litt skummelt, men jeg tror jo det... Kjolen er jo bare nydelig!!! Dessuten så må du være der, og det skal du være. Både du og pappa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå