Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Så dumt :( hvor mye blod er det som kommer da? Mannen sin teori er ikke dum da.

Bra at ctg var fin i det minste! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ser det nok mer ut enn det er fordi det blandes i vann men det er jo ganske mye etter min mening. Friskt blod. Kun ved vannlating - ikke ellers i det hele tatt. ( ikke forløpig hvertfall 🙏🙏)

Men formen er jo fin ellers. Samme med blodtrykket mitt! Må tenke at sykehuset ville vel ikke sendt meg hjem hvis de var redde for noe.

Mannen prøver å få meg på alle andre tanker her - han prøver iherdig å snakke om alt annet og engasjere meg. Aller mest vil jeg bare sove men livredd for å

Våkne i en blodpøl!

Ja baby beveger seg og ctg var fin. Må tenke at baby har det bra!

Jeg har spurt de flere ganger ang ubehandlet uvi og fosterskader men de benekter det. Så da får jeg stole på det også!

Måtte dette bare gi seg fort 🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en sammensetning mellom lettblødende slimhinner og albyl. Men forstår jo at du blir bekymret!

Og de ville nok ikke sendt deg hjem nei om de var bekymret!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende ord lillemeg .... Veldig betryggende å høre flere med samme teori! For meg virker det jo også ga søke naturlig! Har jo gått på disse tablettene i flere måneder nå og legen sa at man blør lettere i slimhinner enn på direkte hud. Og siden jeg har vært plaget med neseblod så kan det jo også stemme med slimhinner nedentil! Og siden jeg kjenner en dem stikninger av baby som rører seg så er vel det press på blæra og urinrør osv. Så brister vel et blodkarr og det blør ! Og blod ser jo ofte verre ut enn det er ! Men -man føler seg jo ikke trygg før man har det svart på hvitt!

Mannen er søt da! Han er ganske rolig. Men så sa han i stad : jeg trodde kanskje du overframatiserte litt når du forklarte mengden blod, men jeg så jo nå at du ikke gjorde det!

Stakkaren måtte jo se på urinprøven!

Jeg drikker en del væske i kveld med håp om at det kanskje renser systemet mitt. Jeg tørr ikke se i toalettskålen før i morgen og da håper jeg på bedring! Jeg holder meg litt roligere når jeg kjenner baby beveger seg og ctg var bra!

Jeg er jo redd for å være alene hjemme så mannen har ordnet fri fra jobben i morgen også heldigvis :) men han nekter meg å fly ute mer alene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit at mannen er hjemme med deg. Skjønner at det er litt ekkelt at det er sånn nå. Får bare si lykke til og håper alt er greit. Og det er nok det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter ❤️❤️❤️

Håper på en god natt søvn og at det avtar i løpet av natten! Har strengt tatt ikke turt å sjekke i kveld. Tar det i morgen. Alt er mitt skumlere om natten.

Natta. Lang dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg siden jeg kom hjem i går ikke har turt å titte i do skålen! Gjorde det først nå, fortsatt blod :( ikke såååå mye som i går men allikevel det er der. Håpet er at det avtar fordi det er lenge siden siste blodfortynnende er inntatt. Skal ikke ta noen i dag! Kroppen trenger vel litt tid på å rense seg også! Håper det i alle fall! Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Kan jo ikke gå sånn her til evig tid heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det avtar!:)

Gjør det ikke det ville jeg nok evt bedt om ultralyd av nyrene. Som gravid har man større sjanse for å utvikle hydronefrose (da har man utvidet nyrebekken). Det er ikke noe farlig, mer plagsomt da man KAN få blod i urinen og smerter i sidene. Sjansen for at det er det er nok heller liten, men om det blir værre/ikke bedre så skader det ikke å be om en sjekk av nyrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg leverte urinprøve hos fastlege på mandagen så ringte hun meg nettopp med svar på denne. Den viser ingen tegn på infeksjoner. Jeg er ingen lege men da kan det ikke være npe med lever / nyrer slik du beskrev lillemeg??? Ingen tegn på infeksjon må

Jo være et godt tegn i riktig retning ?

Fikk heldigvis ny time på fredag for ny prøve og litt psykisk oppfølging. Hun heller også mot blodfortynnende teorien og sa at det vil nok ta noen dager før blodet er ute.

Hun sa også at det har nok ingen innvirkning på baby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med infeksjon å gjøre, men man har oftest utslag på protein også. Det er nok uansett ikke det, ville bare gjøre deg obs på det om det ikke skulle bli bedre:) det er ingenting å bekymre seg for nå!:)

Så bra med ny time for oppfølging!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de finner ikke

Proteiner osv så

Det må være et godt tegn. Og formen føles bra sånn ellers.

Men skummelt å slutte på blodfortynnende. Redd baby ikke

Får næringen den trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de finner ikke

Proteiner osv så

Det må være et godt tegn. Og formen føles bra sånn ellers.

Men skummelt å slutte på blodfortynnende. Redd baby ikke

Får næringen den trenger

Ja, det er et godt tegn! :):Nikke:

Skal du på flere ul?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul om en uke :)

Svar på den andre urinprøven fra føden i morgen

Og fastlege på fredagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul om en uke :)

Svar på den andre urinprøven fra føden i morgen

Og fastlege på fredagen

Da sjekker de nok blodstrømmen i navlestrengen:) er den fin så får babyen all næring hun skal ha!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med legen min ang dette på mandagen og hun hadde full forståelse for frykten min omkring det å slutte på blodfortynnende. Hun kunne ikke gi så mange råd annet enn å be meg kontakte føden og følge dem råd. Ble ikke så mye klokere av det. Hun har ikke så mye erfaring på

Området.

Nok en dag over. Ett skritt nærmere. Rare tanker - man vil bli ferdig med dette samtidig som man ikke vil ha fødsel enda 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blod i urinen på Morningen i dag! Første gangen den ser helt ren ut!

Imidlertid så blør jeg sykt mye neseblod istedenfor - men det virker mye tryggere. Prøvene mine er ikke ferdig utredet enda så må vente ltt til men bare det å slippe å se blod var en god følelse ! Håper det fortsetter sånn!

Snakket med jordmoren min og hun sa at det er mer trygt å slutte på blodfortynnende enn å gå på dem så sent. Dette var noe alle kvinner gjør uten problem og baby er stor og sterk så jeg skulle ikke bekymre meg!

Med tanke på hvor mye blod jeg hsr sett de siste dagene så er det Kanskke greit å ikke stå på disse mens jeg føder !

En god start på dagen !!!:) måtte det bare forbli slik! Verre med skatten da 👎👎👎👎 hvordan gikk det med dere jenter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå godt å høre!!:) og betryggende ord fra jordmor!

Fikk du stor smell? Her fikk jeg litt igjen, men alt pluss er bra! Var litt redd for smell i år...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...