lillemeg90 Skrevet 31. januar 2015 #1561 Del Skrevet 31. januar 2015 30 uker Koslig å høre at det kommer på plass på barnerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1562 Del Skrevet 31. januar 2015 Nå tror jeg vesla har snudd seg igjen! Kjenner ikke de kraftige sparkene og ser ikke bevegelsene - men kjenner henne på en "hul" måte der inne ... Den jenta der altså - liker å terrorisere sin mor 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1563 Del Skrevet 31. januar 2015 Termin: 11 april 2015 På vei: 30+0 Igjen til termin: 72 dager Kjønn: Prinsesse Navn: Står mellom tre alternativer men tar det når hun er født Trimester: Tredje og siste trimester ! Neste kontroll: 10 februar jordmor Innkjøp: Har kjøpt masse og Mangler kun småting som kosedyr, tisselaken, ting til badet osv Bevegelser: Hun har vært veldig aktiv den siste uken men i går Kveld tror jeg hun snudde seg for nå sparker det på en annen måte igjen. Utålmodig: Nei. Vektøkning: ALTFOR mye. Gått opp 12 kg - men de to siste ukene har det stoppet opp litt Vann i kroppen: Svært lite Melk i brystene: Nei ingenting. Begynner å lure om det i det hele tatt er noe der. Strekkmerker: Nei takk! Smører Som en gal Hodet ned: Ja, hun ligger med hodet ned og gjort det lenge. Tungt: Ja, er ganske tungt nå og det begynner å bli tungt å snu seg i senga osv.tungt å bevege seg og merkelig nok så mister jeg absolutt alt på gulvet og må bøye meg hele tiden! Kynnere: ikke merket noe! Men av og til får jeg noen lette stikninger men ikke så vonde. Hodet festet: Det vet jeg ikke, litt tidlig kanskje ? Matkick: Normalt. Plager: bekke løsning har gjort Meg litt bevegelseshemma. Merker også at ved matinntak blir det trangere og tyngre å puste Humør: helt vanlig egentlig - men sårbar! Blir fort lei meg og gråter altfor lett Høygravid: Er vel noen uker igjen til det. Hjelpes Fødselsforventninger: Vi gleder oss masse samtidig som det er kjempe skummelt! Gleden er størst mdn noen ganger tar panikken meg. Skal jeg alene passe på et annet menneske? Hva vet jeg om babyer? Og søvnen - gruer meg til å bøi søvnløs! Håper på en snill baby som sover om natten. Fødselen tenker jeg ikke så mye på. Vil ikke forberede meg så mye heller. Tar det når jeg må - For jeg må jo! Er redd for feil med babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 #1564 Del Skrevet 11. februar 2015 Heei Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. februar 2015 #1565 Del Skrevet 11. februar 2015 Det lurer jeg også på. Her har det vært stille lenge... Håper alt er bra med deg og lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #1566 Del Skrevet 11. februar 2015 Kom til å tenke på deg, håper alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2015 #1567 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg kom også til å tenke på deg! Håper alt er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1568 Del Skrevet 12. februar 2015 Hei Er innom her dann og vann men ser ikke helt meningen med denne boken lenger. Veldig liten aktivitet og veldig liten respons. Ser at mange av de samme bøkene ligger på topp med mye aktivitet og snakk. Føler jeg "tømmer" meg til ingen nytte og til ingens interesse. Så vurderer å legge boken sånn delvis død .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #1569 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Du må bare se hva som passer for deg selv, selvfølgelig, men jeg følger med her ^^ Jeg er bare veldig dårlig på å gå aktivt inn i dagbøker, jeg går inn i de når det er aktivitet i de og jeg får notification som regel ... Så er det ikke alltid jeg føler jeg har noe interessant eller nyttig å svare, så da blir det til at jeg leser og lukker vinduet Trist at du føler det ikke er noen nytte i dagboka noe mer, det blir trasig hvis du ikke skal skrive dagbok noe mer, men det er selvfølgelig ditt valg (Jeg er også litt fæl til å bare trykke + på innlegg, tenker på det som en like på facebook, men man får vel ikke melding om + kanskje? :/ ) Endret 12. februar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. februar 2015 #1570 Del Skrevet 12. februar 2015 Sier det samme som Lilleninja:) jeg føler jeg ikke har så mye å komme med, og da velger jeg ofte å ikke kommentere.. Men jeg følger aktivt med og liker dagboken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. februar 2015 #1571 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg følger også med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 12. februar 2015 #1572 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg følger også med her Jeg er ikke på KG hver dag og kan gå dager mellom hver gang, men er inne her så fort det er oppdatert med noe nytt Jeg kommenterer ikke alltid fordi jeg leser ofte på telefon og da er det mye styr å skrive. Du må selvfølgelig kjenne på hva du ønsker selv. Jeg håper likevel du oppdaterer innimellom så vi vet at alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. februar 2015 #1573 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg er snikleser og er kjempedårlig på og kommentere. I alles dagbøker. Men har fulgt med her hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. februar 2015 #1574 Del Skrevet 12. februar 2015 En annen ting er at dagboka hovedsakelig bør være for din egen del? Det er hvertfall derfor jeg har opprettet min nå. For og kunne se tilbake på tanker og følelser jeg har hatt ila svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. februar 2015 #1575 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg følger med, men er tidvis dårlig på å gi respons. Slikt går sånn opp og ned. Min dagbok har perioder med veldig mye respons, mens andre perioder er det litt mer rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1576 Del Skrevet 15. februar 2015 Hei. Et lite innlegg fra meg. En liten status oppdatering. Ting vokser. Og vesla i magen må være en litt taekwondo jente - det sparkes godt. Hun er jo helt kanon på kveldstid. Magen går i bølger ! Det er tungt blitt. Aldri i mitt liv har jeg lagt merke til at man mister så mye på gulvet!!! Nå mister jeg jo alt!!! Og ta det opp er som en treningstime på elixia! Sliter med litt høy puls som legen ikke var fornøyd med. Gjør meg også veldig fort andpusten. Blir sliten av å spise bare. Ellers er magen rimelig hArd blitt. Veldig sånn sprengt!! Føles ikke som om det er plass til mer der. Det nærmer seg. Under to Mnd igjen. Redd det skal skje før. Tar ting med ro!! Lurer på en ting, dere som er med i Facebook gruppe - termin gruppe som er lukket - kan deres venner se at dere er medlem? Alt man gjør på Facebook blir jo loggført og kommer opp på veggen til alle andre - gjelder det hvis jeg melder meg inn i en sånn gruppe også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 15. februar 2015 #1577 Del Skrevet 15. februar 2015 Hei. Et lite innlegg fra meg. En liten status oppdatering. Ting vokser. Og vesla i magen må være en litt taekwondo jente - det sparkes godt. Hun er jo helt kanon på kveldstid. Magen går i bølger ! Det er tungt blitt. Aldri i mitt liv har jeg lagt merke til at man mister så mye på gulvet!!! Nå mister jeg jo alt!!! Og ta det opp er som en treningstime på elixia! Sliter med litt høy puls som legen ikke var fornøyd med. Gjør meg også veldig fort andpusten. Blir sliten av å spise bare. Ellers er magen rimelig hArd blitt. Veldig sånn sprengt!! Føles ikke som om det er plass til mer der. Det nærmer seg. Under to Mnd igjen. Redd det skal skje før. Tar ting med ro!! Lurer på en ting, dere som er med i Facebook gruppe - termin gruppe som er lukket - kan deres venner se at dere er medlem? Alt man gjør på Facebook blir jo loggført og kommer opp på veggen til alle andre - gjelder det hvis jeg melder meg inn i en sånn gruppe også? Hvis gruppa er hemmelig kan ingen se hva du gjør der og om du er medlem. Eller at gruppen finnes i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 #1578 Del Skrevet 16. februar 2015 Kjenner meg igjen med det å miste ting på gulvet De jeg er med i er registret som hemmelige grupper og ting blir da kun vist inne i selve gruppen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2015 #1579 Del Skrevet 16. februar 2015 De som er lukket kan heller ikke vennene dine se hva som skrives, men der vil de kunne se at du er medlem:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 16. februar 2015 #1580 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, plutselig legger en merke til hvor mye en bøyer seg i løpet av en dag. Jeg har overlatt utrydding av oppvaskmaskinen til samboeren i det siste Og han hjelper meg på med sko om han er i nærheten. Det er jo så tungt å bøye seg over magen - selv om jeg sitter... Og særlig når skoa har blitt trangere, ev føttene større (hovne). To mnd igjen! Så fort tida går! Det er ikke sikkert du føler det sånn, men jeg syns ikke det er lenge siden du skrev de første innleggene i dagboka Jeg skjønner godt din skepsis til Facebook-grupper. Jeg er skeptisk selv, fordi jeg er redd for at "hemmelige" grupper skal bli røpt. Så jeg holder meg unna - paranoid much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå