Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Oiiiii jeg er sliten! Og noen i magen er ikke glad i seminar og foredrag. Det har vært sprell i hele dag! Jeg har holdt foredrag i dag og til tross for en knapp stemme gikk det bra! Tror alle hørte at formen ikke var på topp, dessuten startet jeg med å advare om at stemmen kunne briste underveis. Men det gikk fint! Men jeg har hatt bra aktivitet i magen i dag ja 👏👏👏 noen ganger skvetter jeg til!

Nå er drt heldigvis litt alenetid før en felles middag. Menyen er satt til noe kjøtt med rødvinssaus - kan man spise rødvinssaus egentlig??? Ksn man være sikker på at alkoholen har kokt bort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiiiii jeg er sliten! Og noen i magen er ikke glad i seminar og foredrag. Det har vært sprell i hele dag! Jeg har holdt foredrag i dag og til tross for en knapp stemme gikk det bra! Tror alle hørte at formen ikke var på topp, dessuten startet jeg med å advare om at stemmen kunne briste underveis. Men det gikk fint! Men jeg har hatt bra aktivitet i magen i dag ja noen ganger skvetter jeg til!

Nå er drt heldigvis litt alenetid før en felles middag. Menyen er satt til noe kjøtt med rødvinssaus - kan man spise rødvinssaus egentlig??? Ksn man være sikker på at alkoholen har kokt bort ?

Bare å kose seg med rødvinssaus. Sauser skal alltid ha et oppkok å da koker alkoholen bort. Det lille som evt. skulle være igjen er nok på lik linje det du får i deg av alkoholfritt øl og surmelk ;) hehe.

Men hvis du fortsatt ikke føler deg beroliget med det får du si ifra at du gjerne vil ha en annen saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre milde meg .., for å si det slik da : så er det første gang denne frøkner går FØRST til sengs under slike omstendigheter!!! Skikkelig festbrems! Gjengen koser seg med noe godt i glasset mens a mor tuslet til sengs sliten og trøtt. Hvem hadde sett den komme! Frøkna som pleier å drikke med begge henda og gjerne tar en snurr på dansegulvet - hun har lagt seg! 🙈🙈🙈🙈

Man gjør seg en del observasjoner under slike omstendigheter med alkohol i bildet. Vel, første observasjon var på dagen i dag hvorpå en kvinne jeg faktisk ikke kjenner men hilste på for første gang i dag presterer å si høyt : ja det var en gravid dame det!

Så var det under middagen. Kelner kommer bort og spør høyt foran de andre : det var du som var gravid og ikke skulle ha forretten med sjømat?! Altså ... Ja da offentliggjorde han det for hele bordet og dere kan jo tenke dere samtale emnet de neste ti minuttene .

Så står vi i baren og en annen dame jeg ble kjent med i dag kommer bort og spør hvordan jeg i all verden holder meg så godt til å være gravid og ikke minst hvordan jeg klarte å gå i stilletthæler! Altså .... Jeg blir smårar ! Og jo mer de drakk jo mer var jeg klar for sengen! Så jeg skal nok kose meg under frokosten i morgen ja :) Hehe. Får holde ut morgendagen og en festlig aften til før jeg kan dra hjem til de "tryggere" omgivelser :-)

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Alltids litt interessant å ikke drikke blandt de drikkende! Men jeg regner ikke med at kelneren var på snurr...?! Hadde jo kanskje ikke trengt å offentliggjøre det hele da! Men kanskje han tenkte at det var så tydelig at ingen kunne unngått å legge merke til det uansett! :fnise: Er i alle fall sikker på at du har en bedre opplevelse av frokosten enn mange av de andre der - nyt det høyt og tydelig! ;) Jeg var på julebord med jobben da jeg var ca 12 uner på vei med lille (ikke offentlig gravid enda), og måtte dra hjem halv ti. Like glad egentlig, for mange av kollegaene var i meeeget godt humør alt før middagen ble servert!

Ha en fin dag, og festlig kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme og utslitt ! Det er nok hodepinen et resultat av ja! Ble noen lange tøffe dager men nå er det heldigvis helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen en lørdagsmorgen

19+0 i dag 👏👏👏👏👍👍🙏🙏🙈🙈🙈❤️❤️❤️

Det er liv i magen min. Det sparker jevnt og trutt hele dagen 🙏 kjente drt spesielt godt på seminaret når man satt mye i ro! Det er en deilig følelse. Noen ganger skvetter jeg skikkelig til for noen dunk er hardere enn andre! Elsker følelsen selvom den er meget ubeskrivelig rar på en søt måte 🙈

I dag skal jeg med mamma å titte litt på vogner. Det blir spennende. Også skal alle jentene samles til vinkveld ( eller brus kveld for min del ). For en fin dag jeg har i vente ❤️❤️Håper dere får en strålende lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å kjenne mye liv! Jeg kjenner fremdeles mest på kveldene:) men det er som du sier en herlig men ubeskrivelig følelse:)

Kos deg med vogntitting og jentekveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jammen sent i natt. Var hjemme 0300!!! Sånn er drt når man ikke drikker, da må man kjøre alle hjem i tillegg. Men det var koselig. Det ble så

Klart veldig mye baby prat men det var koselig det :-)

Ahoppingturen med mamma var koselig den. Mamma kunne tatt helt av på den fronten. Hun løp som en turbo inne i butikken og trillet alle vognene. Hun storkoste seg! Fant en vogn med prislapp 2200,- og hun trodde det var prisen og tol jo helt av! Hehe selvsagt var det kun en del av vognen 😆 damen i butikken anbefalte brio faktisk. Mens jentene i går kveld anbefalte den ikke. Det ble med titting og Inget kjøp enda.

I dag er det søndagsmodus. Ligger enda i senga. Skal ta en rundgang i dusjen snart og en bedre frokost 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet litt. Gjennom en bekjent da :)

Ble en vugge og en slik Tiny 3 in 1 vugge :) begge for 1000,- det var vel et lite kupp! Føler meg litt stolt for det er første innkjøp!

Er veldig rolig i magen i går og i dag. Jeg kjenner den men ikke like mye spark som forrige dagen igjen!

Ps fått lagd julegaver i dag :) deilig å få det unna også. Delt det litt opp med tanke på lønna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et godt kjøp! Fint med det som kan kjøpes brukt, de sliter det ikke akkurat ut i den alderen der ;)

God natt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Har faktisk fri i dag og skal slappe av hjemme forutenom en liten tur i butikken. Må benytte meg av de tilbudene man ser fremover med tanke på juleinnkjøp og julegaver.

Våknet gryyyytidlig i dag av at jeg var sulten! Det er lenge siden. Men sovnet heldigvis igjen! Nå skal jeg ta en runde på badet også nyte en bedre frokost ;)

Jeg må si at jeg kjenner mye etter og er ltt små stresset for jeg synes jeg kjenner så lite dunk og spark. Jeg kjenner det jo av og til, men de dagene jeg var på Seminar var det jo ekstremt! Men det kan jo være noe med at da satt jeg mye stille og kunne kjenne. De siste dagene har jeg jo flydd rundt. Håper vesla kan sparke troen tilbake i meg i dag :-)

God mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også slik at hun er stille en stund etter en aktiv periode. Men jeg skal jo kjenne noe hver dag, og det "trenger" jo ikke du enda på noen uker. Kan hende hjn bare ligger feil vel slik at du ikke kjenner bevegelsene? Du får slappe av litt på sofaen og dytte litt på henne, så tenker jeg du får svar! :) God tur på julegaveshopping i dag - her blir det netthandling i år! ;) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok mye med det at vi kjenner litt mer når vi ikke gjør noe..:) når jeg sa at jeg hadde kjent daglig fra rundt 17 uker så ble jm først litt overasket, men når jeg sa at jeg ikke gjør så mye nå som jeg er sm så va det enklere å forstå ;) her kjenner jeg nesten bare på kveldene enda da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kanskje ikke normalt å kjenne daglig enda?

Jeg vet at dersom jeg ligger på magen eller dytter litt på magen så kjenner jeg noen dult etterpå. Men er dette "snilt" gjort mot babyen egentlig? Ved å ligge på magen blir det jo trykk? Og ved å trykke på magen trykker man jo på

Babyen? Er det så bra egentlig ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kanskje ikke normalt å kjenne daglig enda?

Jeg vet at dersom jeg ligger på magen eller dytter litt på magen så kjenner jeg noen dult etterpå. Men er dette "snilt" gjort mot babyen egentlig? Ved å ligge på magen blir det jo trykk? Og ved å trykke på magen trykker man jo på

Babyen? Er det så bra egentlig ??

Det er ikke noe farlig:) baby ligger trygt og godt, så blir nok som et lite poke. Går jo an å snakke samtidig? De kjenner jo stemmene våre nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slapper jeg av i sofaen og drukket et glass med vann og isbiter og dermed

Fikk jeg noen små dult :) herlige deilige dult :) ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...