Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Så hyggelig med farsdagsordning :) jeg bestilte blomster og sjokolade som pappa får levert på døren. Sånn blir det når man bor så langt unna.

God bedring og sov godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo også hyggelig gjort da kaospåtobein 👍👍👍 dog sikkert litt dyrere.

Har kommet meg i senga. Så tett i nesen. Må nok Google hva slags nesespray man kan ta som gravid.

Jammen ikke lett å sove når mannen der på film og det høres ut som krigen har kommet til soverommet 🙈

Oi!!!!!! Nå sparket det faktisk litt høyere opp! 👏👏👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltvannspray ja!:)

Så flink du er med kake da! Min pappa er død, så vi skal på graven i morgen å tenne lys. Det føles fint å gjøre det :)

Håper forkjølelsen gir seg kjapt! God natt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring med forkjølelsen :)

Jeg syns det er så koselig at du kjenner spark nå, så du får litt betryggende dult fra lille :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med kake på farsdag! Da blir han nok glad! :Nikke: Pappan min er også død, så her blir det kjøttkakemiddag siden jeg alltid lagde det til Han, også prøve å lure med meg gubben til hjembyen min hvor grava er :) også en tur til svigers!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da - men så hyggelig dere gjør noe hyggelig i hans minne 💗

Kaken ble faktisk veldig fin! Og smeltet sjokolade lagd i navn og hjerter funket perfekt! Han blir nok fornøyd ;-)

Våknet i dag pottetett og så vondt i halsen! Så her snudde det fra moderat til ille på noen timer! Noe shit å være forkjølet! Skal egentlig i middagsselskap i dag også men det tror jeg at jeg står over! Vil ligge på sofaen og synes synd i meg selv i dag👍 det må være lov på en søndag!

Litt små dult hver dag, noen dager mer enn andre. Men det er vel ikke før uti uke 20 man skal kunne forvente spark daglig! Fornøyd med hvert eneste slag eg kjenner av lille dansebabyen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye mye mer redd for KS enn vaginal fødsel, så jeg hadde i alle fall ikke valgt KS med mindre jeg hadde blitt sterkt anbefalt å gjøre det. :jepp:

Forresten så trekker man seg fint sammen etter fødsel, så det blir ikke som å kaste en tennisball på en tennisbane eller hva du nå da :P Det blir som oftest som før etter litt knipeøvelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du skulle bli så dårlig! Hold deg hjemme og hvil deg du med hod sanvittighet:) håper det får det til å snu!:)

Ang. Spark så kjenner jeg også smådult daglig :hjerte: men det er vel ikke før rundt uke 25 man skal kunne kjenne liv hver dag sånn i utgangspunktet:) de små har enda så mye plass at de kan snu seg og sparke i ryggen i stedefor og da vil vi jo ikke kjenne så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye mye mer redd for KS enn vaginal fødsel, så jeg hadde i alle fall ikke valgt KS med mindre jeg hadde blitt sterkt anbefalt å gjøre det. :jepp:

Forresten så trekker man seg fint sammen etter fødsel, så det blir ikke som å kaste en tennisball på en tennisbane eller hva du nå da :P Det blir som oftest som før etter litt knipeøvelser. :)

Kan du begrunne hvorfor du er mer redd for keisersnitt? Bare spørr av nysgjerrighet nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du skulle bli så dårlig! Hold deg hjemme og hvil deg du med hod sanvittighet:) håper det får det til å snu!:)

Ang. Spark så kjenner jeg også smådult daglig :hjerte: men det er vel ikke før rundt uke 25 man skal kunne kjenne liv hver dag sånn i utgangspunktet:) de små har enda så mye plass at de kan snu seg og sparke i ryggen i stedefor og da vil vi jo ikke kjenne så mye:)

Ja her streiker stemmen og det koker innvendig så sofaen med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du begrunne hvorfor du er mer redd for keisersnitt? Bare spørr av nysgjerrighet nå 🙈

Nå vet jo ikke jeg Teryaki sin grunn, men jeg er også mer redd for KS:p er nok mest det å ikke ha kontroll i det hele tatt, at man må få epidural (som jeg ikke vil ha), at man ikke får barnet til brystet, at man må ligge på oppvåkning/intensiv i x antall timer, at barnet ikke får en naturlig fødsel, smertene i etterkant, at man ikke kan løfte skikkelig på en stund, at melkeproduksjonen ofte kommer saktere i gang. Kommer sikkert på mer etterhvert :P det er jo faktisk en operasjon, og det vil jeg unngå så lenge jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jo ikke jeg Teryaki sin grunn, men jeg er også mer redd for KS:p er nok mest det å ikke ha kontroll i det hele tatt, at man må få epidural (som jeg ikke vil ha), at man ikke får barnet til brystet, at man må ligge på oppvåkning/intensiv i x antall timer, at barnet ikke får en naturlig fødsel, smertene i etterkant, at man ikke kan løfte skikkelig på en stund, at melkeproduksjonen ofte kommer saktere i gang. Kommer sikkert på mer etterhvert :P det er jo faktisk en operasjon, og det vil jeg unngå så lenge jeg kan :)

What she Said! :opplyser:

Dessuten er det best for baby å fødes naturlig og jeg synes fødsel er en fantastisk opplevelse selv om det så klart er vondt. Selv ved setefødsel så vil det ikke være noe å tenke på for min del så lenge bekkenet er bredt nok. :)

Dessuten vil jeg ikke ha et arr på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo i grunnen mye av det samme jeg har tenkt på også ......dere sier noe .., men akk så skummelt dette skal bli .... Vel jeg får vite mer på timen i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo i grunnen mye av det samme jeg har tenkt på også ......dere sier noe .., men akk så skummelt dette skal bli .... Vel jeg får vite mer på timen i desember.

Helt sant:) er ikke så mye vits i å gå å bekymre seg over det hvert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten så trekker man seg fint sammen etter fødsel, så det blir ikke som å kaste en tennisball på en tennisbane eller hva du nå da :P Det blir som oftest som før etter litt knipeøvelser. :)

Veive en blyant ut av et åpent vindu har jeg hørt :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk enda verre !!!!!!

Vi har faktisk ikke turt å ha sex så langt i svangerskskapet pga alle abortene og fordi vi ikke vet grunnen. Det er dypt savnet og da er drt riktig så ille å tenke på at sex kanskje aldri blir det samme igjen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk enda verre !!!!!!

Vi har faktisk ikke turt å ha sex så langt i svangerskskapet pga alle abortene og fordi vi ikke vet grunnen. Det er dypt savnet og da er drt riktig så ille å tenke på at sex kanskje aldri blir det samme igjen etterpå!

Selvom jeg ikke tror det blir riktig så ille etter en fødsel så kan jeg komme med en positiv vinkling på det at dere ikke har sex nå: kanskje mannen din glemmer hvordan det var før og derfor ikke merker noe forskjell etter :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja du sier noe! Men skulle ønske vi turte litt sengekos. Har nok verdens snilleste mann som ikke maser men til tider holder vi vel begge to å gå på veggen. Men jeg kjenner frykten for blødninger og at noe skal skje! Sett at noe skjer så vil jeg klandre meg delv før alltid ! Legene har sagt : lev som normalt men leser og hører stadig at msn skal ikke ha sex ved gjentatte aborter. Gjelder vel spesielt dem med tynn livmorhinne - men nå vet vi faktisk ikke hva grunnen hos meg er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...