Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?

cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hei.

Et lite innlegg fra meg. En liten status oppdatering. Ting vokser. Og vesla i magen må være en litt taekwondo jente - det sparkes godt. Hun er jo helt kanon på kveldstid. Magen går i bølger !

Det er tungt blitt. Aldri i mitt liv har jeg lagt merke til at man mister så mye på gulvet!!! Nå mister jeg jo alt!!! Og ta det opp er som en treningstime på elixia!

Sliter med litt høy puls som legen ikke var fornøyd med. Gjør meg også veldig fort andpusten. Blir sliten av å spise bare.

Ellers er magen rimelig hArd blitt. Veldig sånn sprengt!! Føles ikke som om det er plass til mer der.

Det nærmer seg. Under to Mnd igjen. Redd det skal skje før. Tar ting med ro!!

Lurer på en ting, dere som er med i Facebook gruppe - termin gruppe som er lukket - kan deres venner se at dere er medlem? Alt man gjør på Facebook blir jo loggført og kommer opp på veggen til alle andre - gjelder det hvis jeg melder meg inn i en sånn gruppe også?

Åh, så godt å høre at magen og tae kwon do-jenta vokser og sparker :nigo:

Off, ja, man merker mye bedre at man mister ting i bakken når magen er i veien og det er tungt å plukke opp ting :P

Høres slitsomt ut å gå med høyere puls :klem:

Hehe, det er litt koselig når magen kjennes sånn full ut også da, syns hvertfall jeg :P Og enda skal den vokse mer, tenk på det :jepp: Bare ikke koselig når man skal bøye seg eller spise mat ;) Håper du får gå til termin, men håper også for din del at du slipper overtid! :dry:

Hvis gruppen er hemmelig så går det ikke an å søke opp gruppen engang, da må en av de som er i gruppen melde deg inn. Er gruppen lukket så kan andre finne gruppen, men for å få se innlegg/kommentarer må man være medlem, og i lukkede grupper må også alle som melder seg inn godkjennes mener jeg :) Jeg ble med i hemmelige grupper før det var offisielt, og så ble jeg med i litt mer "åpne" grupper etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

I dag har jeg hatt noen rare "krampetak" i magen. Litt sånn mot blæra mi. Jeg gikk en liten tur i butikken og tenkte at nå kommer hun snart hun gjennom der eller så tisser jeg snart på meg. Haha 🙈🙈🙈 men noen ganger tror jeg ofså hun prøver å komme seg ut gjennom navlen sin. Hehe. Vært lat i dag, men sånne dager kan også være

Deilige :)

Vi har så vidt begynt å pakke sykehusbaggen. Synes det er vanskelig å vite hva som skal pakkes. Men har tatt frem en tialettmappe med litt sminkefjerner, kremer, dusjsåpe. Lagt frem litt klær som jeg kan ta på meg

Hvis vi får besøk. Men synes det er vanskelig å legge vekk klær allerede - har jo ikke så mange klær som passer i disse tider. Lagt frem noen truser og en amme bh! Så har baby fått noen klær :)

Lurer veldig på hvordan ting skal settes i gang og hvor stressa man blir. Må huske på deodorant, mobillader osv men dette kan ikke pakkes per omgående. Håper jeg klarer å rote meg til å få med meg dette når ting skjer!

Nå drar mannen på lang weekend snart !! Han er litt hysterisk så han hAr innlosjert meg hos mamma og sagt at alle må svare hvis jeg ringer. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere?

Jeg har ikke begynt med fødebagen enda, burde kanskje det;) tenker å legge en liste på toppen av hva som må legges oppi så jeg/mannen husker det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lurt med liste! :)

Og en annen ting som også er lurt er tøfler og slikt til å ha i dusjen - å

Dusje med !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt mye ekkelt om det ja! Jeg pakket ned noen slippers til det formålet. Ellers pakker jeg ned flere sokker og noen raggsokker pluss et sett med "spasko" som jeg stjal under et hotellopphold for lenge siden 🙈🙈🙈🙈🙈

Har forresten skrevet fødebrevet etter anbefaling. Legger en i mappen min og en i fødebaggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jordmor sa også at hun anbefalte å ha på tøfler hele tiden man er på gulvet. Så mye væsker som er rundt på gulvet på rommene så vil man ikke dra med seg det oppu senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Dette med tøfler/slippers i dusjen har jeg ikke tenkt på.. det er et godt poeng...

Godt å høre alt er bra med den lille jenta i magen din :hjerte:

Jeg kan tenke meg det er tungt, men nå er det ikke lenge igjen til lille gullet ditt kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere eller at lille i magen dytter hodet nedi blæra, kanskje? :) Her synes lillemor det er kjempegøy å dytte hodet goooooodt inn i blæra mi :P

Kjekt å ha begynt litt på bagen allerede :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke .... Men i kveld har humøret vært i bånn og dermed har det blitt mye klaging på hjemmefronten. Stakkars mann, han finner seg i det også! Han trøster meg med at det snart snart er over! Jada - må bare gjennom smertehelvete først! Kjenner jeg gruer mye til det nå! Men i kveld er magen hard igjen, det presser nedover og jeg vet nesten ikke hvor det faktisk gjør vondt. Det er der nede et sted i allefall 🙈🙈🙈 presser og litt tak på en måte. Ikke uutholdelig men mwd dårlig humør i tillegg så er det synd i meg .... Synes jeg ☺️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så slitsomt å ikke få sove !!!

De siste nettene har vært tunge. Våkner gjerne i 4 tiden og dermed er det gjort. Sånn var drt i dag også. Ligger her enda og håper på litt søvn. Vi la oss ganske sent i går og da fikk jeg kjenne litt på fødselsangsten. Leste lillemeg90 sine innlegg om hvor fort ting kunne snu også plutselig fikk jeg angsten og panikken over meg! Fikk drt for meg at alt var galt. Plutselig fikk jeg smerter i magen. Om de var reelle aner jeg ikke, men de kom nå og skremte meg! I tillegg lå jeg å kjente på angsten om selve fødselen og alt som skulle skje og vesla i magen var turbo!!!! Og da fikk jeg det for meg at det var for mye aktivitet og noe var galt. Alt i alt endte det opp i det jeg er redd også vil skje under fødselen. Panikk - kaldsvetting - innbilt angst og sårbarhet!

Innså en ting der jeg lå - dette går ikke uten mannen! Han har en utrolig evne til å

Roe meg ned og gi meg den støtten jeg trenger.

Heldigvis føles alt bedre nå! Men nå drar mannen i skrivende stund på to dagers tur til utlandet med jobben. Han var litt skeptisk pga situasjonen i natt, men alt føles bedre nå og mye kan nok skyldes angsten. Så nå skal jeg Pus og vesla i magen prøve å slappe av og kose oss alene. Mannen har forresten gitt samtlige i familien pluss vennekretsen streng beskjed om å ha på telefonen tilfelle noe skulle skje. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra han er en støtte for deg! :) slitsomt å ha det sånn. Sovnet ikke selv før i 3 tiden og lys våken igjen klokken 6..

Prøv å kos deg litt i dag. Ikke så alt for mange ukene igjen så får du se at alt har gått bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor mye skumlere alle tanker blir på natten! Natten jeg ble innlagt var det skikkelig katastrofe tanker i mitt hode. Ut på dagen ble tankene mer realistiske og det roet seg..:) dette går fint cinderella!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...