Nautika Skrevet 26. februar 2015 #1281 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg tror ikke jeg ville latt noen andre enn meg eller samboer passe barnet over lengre perioder når det er så ungt heller, og ihvertfall ikke svigermonster som er ukjent for barnet! Huff, at noen kan endre seg så drastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1282 Del Skrevet 26. februar 2015 Huff for ei kjærring! Skal du være med på fødselen eller bare bære sammen med henne til mannen kommer kl 16? Det bør jo gå greit å ta med baby? Det er jo fordelen med at han er så liten enda. Hadde blitt litt stress med baby som kryper og går, men denne kan du jo bare ha på fanget. Jeg er fødselspartner, så skal være der gjennom hele fødselen. Vi regner med å bli borte hele helgen. Gruer meg litt til det! Jeg skulle egentlig ta han med, så skulle mannen (min) hente han etter jobb, men han spurte moren sin, så jeg kan ikke si noe. Sykehuset er et par timer unna, så det er ikke bare å svippe hjemmom heller :/ Jeg kjenner det koker inni meg ved å bare lese disse innleggene om svigermonster... og hadde det vært meg, så hadde jeg IKKE latt hu passe B, med den oppførselen sin. Det er konsekvensen til at hun ikke får passe B. Jeg hadde vært dobbelt Bitch tilbake og sagt rett ut at "så lenge du oppfører deg som du gjør, kan du glemme å få passe B eller få hilse på han!" for sånn oppførsel er bare helt baaaaaaaaakmål. At mannen din ikke kan sette hu på plass!!! Kjenner jeg blir så forbanna oppgitt og irritert på dine vegne! Jeg kan jo ikke si noe når det var mannen som spurte hu. HAN har jo ikke noe problem med a, og ser ikke hvor IDIOT hu er... Det eneste han sa til meg i går var at han ble MATT over ... MEG, og at han visste at jeg ikke hadde så mye til overs for a, men herregud... Så jeg bare WHAT? Han backer meg ikke i det hele tatt. Gruer meg så fælt til han skal være med hu så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1283 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg tror ikke jeg ville latt noen andre enn meg eller samboer passe barnet over lengre perioder når det er så ungt heller, og ihvertfall ikke svigermonster som er ukjent for barnet! Huff, at noen kan endre seg så drastisk! Hva skal jeg gjøre da. Jeg er jo ikke her, og mannen jobber! Og nå har søstern min hatt tak hvert 20 minutt!!!!! Kanskje fødselen hennes starter FØR vi kommer og blir satt i gang i morgen :o da kan jeg jo uansett ikke ha han med. Åh. Nå vil jeg ikke la han være her når dere sier at dere ikke hadde gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 26. februar 2015 #1284 Del Skrevet 26. februar 2015 Forresten, i dag så jeg endelig 60-tallet på vekta igjen! Har stått bom stille i over en måned nå. Meeeen så har jeg enda ikke begynt å trene da, HILSEN TREG.... SÅE jeg lover å begynne snart, så kanskje de siste kiloene også forsvinner sommerkroppen 2015 er i hvert fall innen rekkevidde Så heldig du er med vektnedgangen. Hvor mye veide du før du ble gravid? Er du nå tynere enn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1285 Del Skrevet 26. februar 2015 Så heldig du er med vektnedgangen. Hvor mye veide du før du ble gravid? Er du nå tynere enn da? Ja, har vært det til tross for at jeg har vært sofasliter, null trening og spist en haug med godis. Skal skjerpe meg Jeg veide 63-65 før jeg ble gravid, og 90 kg rett før fødsel. Nå veier jeg 69, så er ikke mindre enn før. Men det hadde jeg nok vært om jeg hadde bevegd meg og spist sunnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1286 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Yeeeei B ruller rundt flinke gutten min! Fra rygg til mage! Endret 26. februar 2015 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 26. februar 2015 #1287 Del Skrevet 26. februar 2015 Hurra for rulling! Men hun svigermor høres jo ut som en psykopat som holder på med sånne "spill" og setter dere opp mot hverandre.. Det er jo ikke bra for forholdet deres heller..! Skjønner han ikke at det er helt feil at moren hans holder på sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. februar 2015 #1288 Del Skrevet 27. februar 2015 Uffameg for ei dame... og så forferdelig at han ikke ser det. Det går sikkert greit at ho passer B, fødselen til søstra di er viktigere akkuratnå. Poenget ditt kan du vise etter denne helgen og fremover. Hvordan startet dette dramaet egentlig? Er ho sjalu for at du har stjålet gutten hennes eller? Var d sånn før B også? Så utrolig slitsomt!!@ sender en haug mef positiv energi:-) Hurra for rulling. Her rulled det bare motsatt vei, fra mage til rygg, og fra rygg til sia;-) haha... spennende å få være fødselspartner da ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1289 Del Skrevet 1. mars 2015 Uffameg for ei dame... og så forferdelig at han ikke ser det. Det går sikkert greit at ho passer B, fødselen til søstra di er viktigere akkuratnå. Poenget ditt kan du vise etter denne helgen og fremover. Hvordan startet dette dramaet egentlig? Er ho sjalu for at du har stjålet gutten hennes eller? Var d sånn før B også? Så utrolig slitsomt!!@ sender en haug mef positiv energi:-) Hurra for rulling. Her rulled det bare motsatt vei, fra mage til rygg, og fra rygg til sia;-) haha... spennende å få være fødselspartner da ♡ Nei hu var ikke slik før han ble født! Mannen mener hun er sjalu fordi vi nå er en familie og at han nå ikke baaare er hennes lenger liksom. (Jiiz). Takk for positiv energi ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1290 Del Skrevet 1. mars 2015 Hurra for rulling! Men hun svigermor høres jo ut som en psykopat som holder på med sånne "spill" og setter dere opp mot hverandre.. Det er jo ikke bra for forholdet deres heller..! Skjønner han ikke at det er helt feil at moren hans holder på sånn? veldig psykopat tendenser ja!! Han ser ikke det nei. Det er jo moren hans, bare gode intensjoner må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #1291 Del Skrevet 1. mars 2015 Nå har jeg blitt tante! Fødselen var helt sinnsyk og hun var SÅ FLINK!!!!!!!!! jeg må nok skrive en fødselshistorie for å huske dette. Shit pomfritt. Jeg er så stolt over a. Lille frøken har masse svart hår! Får satt slufse i håret 😍 Nå har jeg ikke sett B siden fredag morra, gleder meg såå. Håper ikke han er fornærma på meg for at jeg har forsvunnet over 2 døgn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2015 #1292 Del Skrevet 1. mars 2015 Gratulerer så mye med tantebarnet! Og så tidlig ute B er, som ruller rundt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. mars 2015 #1293 Del Skrevet 1. mars 2015 Gratulerer med tantebarnet! Hun var bra fin altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1294 Del Skrevet 5. mars 2015 Gratulerer så mye med tantebarnet! Og så tidlig ute B er, som ruller rundt allerede! Tusentakk <3<3 åh, var det såå tidlig, da? Vet ikke når det er vanlig å begynne med de forskjellige tingene jeg Gratulerer med tantebarnet! Hun var bra fin altså! Takk! Ja suuperfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1295 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) I går var jeg på meklingsmøte med moren til bonusmamma. Jeg ble innkalt for noen uker siden, UTEN samboer. Så var veldig spent på hva som skulle skje der.... Heh. Men det gikk bra. Så får vi se om det kan gå litt lettere med samarbeid framover Edit: og forresten så har jeg mista all melka, og B er offisielt flaskebarn! Blir poppis å fortelle på helsestasjon på mandag! Endret 5. mars 2015 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mars 2015 #1296 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvis du ønsker og er motivert til det så kan du klare å få i gang produksjonen igjen ved å parkere deg i sengen, ha mat og drikke tilgjengelig og bare pumpe/amme så mye som mulig. Hele dagen rett og slett. Det kan få det i gang igjen. Vet ikke hvor mye du pumpet deg da du var på sykehuset med søsteren din, men kan jo være puppene "tror" at det ikke trengs mer. Men da må du ha motivasjonen til det, for det kan nok bli slitsomt å få i gang igjen. Du må pumpe på natten også da siden det er da produksjonen stimuleres best. Men sånn ellers så synes jeg ikke du skal grue deg til å fortelle det på helsestasjonen på mandag. Er jo bare å si det som det er, at du har mistet melken og derfor har gitt flaske. Hva skal man egentlig si på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1297 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvis du ønsker og er motivert til det så kan du klare å få i gang produksjonen igjen ved å parkere deg i sengen, ha mat og drikke tilgjengelig og bare pumpe/amme så mye som mulig. Hele dagen rett og slett. Det kan få det i gang igjen. Vet ikke hvor mye du pumpet deg da du var på sykehuset med søsteren din, men kan jo være puppene "tror" at det ikke trengs mer. Men da må du ha motivasjonen til det, for det kan nok bli slitsomt å få i gang igjen. Du må pumpe på natten også da siden det er da produksjonen stimuleres best. Men sånn ellers så synes jeg ikke du skal grue deg til å fortelle det på helsestasjonen på mandag. Er jo bare å si det som det er, at du har mistet melken og derfor har gitt flaske. Hva skal man egentlig si på det? Pumpet ikke veldig mye, bare 4 ganger i døgnet. Men det kom såvidt 20-30 ml hver gang. Når jeg var hjemme fikk jeg ut 10 ml. Høres slitsomt ut å få i gang det..... har liksom aldri hatt "nok", så det er engentlig bare lettest å begynne med flasker for fult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mars 2015 #1298 Del Skrevet 5. mars 2015 Pumpet ikke veldig mye, bare 4 ganger i døgnet. Men det kom såvidt 20-30 ml hver gang. Når jeg var hjemme fikk jeg ut 10 ml. Høres slitsomt ut å få i gang det..... har liksom aldri hatt "nok", så det er engentlig bare lettest å begynne med flasker for fult! Går nok fint med mme Han har jo fått tre mnd med morsmelk, og det er jo kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1299 Del Skrevet 5. mars 2015 Går nok fint med mme Han har jo fått tre mnd med morsmelk, og det er jo kjempebra. 4 mnd denne uka, så neeesten 4 mnd. pumper det lille som er så han får en liten flaske med mm i døgnet foreløpig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. mars 2015 #1300 Del Skrevet 5. mars 2015 4 mnd denne uka, så neeesten 4 mnd. pumper det lille som er så han får en liten flaske med mm i døgnet foreløpig:) Oi, 4 mnd allerede ja! Synes nettopp du fødte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå