Gå til innhold

studenten har blitt mamma!

studenten

Anbefalte innlegg

hu driver å kutter MEG ut. ikke mannen (heldigvis for han). Hun snakket til meg daglig før, men nå har a ikke snakka til meg etter B ble født. tar ALT gjennom mannen. og spør om han kan komme med B på besøk, uten meg...... Altså. Hva har jeg gjort?! :rasende:

Herregud.. Men altså, hun kutter jo ikke ut bare deg når hun vil ha tilbake det hjemmestrikkede til barna! Da kutter hun jo på en måte ut både mannen din og barna også!

Høres helt utrolig sært ut! Hun må jo skjønne at dere er ett "trekløver" (firkløver med bonusjenta) nå, og at hun ikke kan drive og spørre om sånt... Men tydeligvis ikke :dry: Blir irritert på dine vegne! *grr*

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud.. Men altså, hun kutter jo ikke ut bare deg når hun vil ha tilbake det hjemmestrikkede til barna! Da kutter hun jo på en måte ut både mannen din og barna også!

Høres helt utrolig sært ut! Hun må jo skjønne at dere er ett "trekløver" (firkløver med bonusjenta) nå, og at hun ikke kan drive og spørre om sånt... Men tydeligvis ikke :dry: Blir irritert på dine vegne! *grr*

Hu er ikke den skarpeste kniven kan man si :fnise:

ja, jeg skjønner ikke at hun "straffer" barna for at hun er sur for at vi nå er en familie. Stakkars mannen. :(

Jeg orker ikke bruke tid på a en gang, men hun sitter tydeligvis å finner på nye ting for å irritere. gaaasp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lot jeg B smake på grøt :-) han spiste én teskje og synes det var kjempegodt 😀😀 han ville ha mer, men jeg turte ikke tilfelle han fikk mageknip.

Det fikk han ikke (bank i bordet). Vurderer velling i flaska hans om kvelden nå. Begynner å bli veldig sliten av at han ikke sover om natten!

I morgen har storesøster termin, men babyen vil ikke ut! Så... Vi drar på hytta til søndag! Haha, det går nok bra 😁😁😁😁 B sin første hyttetur 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du burde revurdere litt brennmaneter og heller satse på MANGE!! Det der er jo helt på trynet. Å det er ikke ofte jjeg reagerer på "svigermorkrangling" altså! :snurt: får håpe dere får kost dere masse på hyttetur :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du burde revurdere litt brennmaneter og heller satse på MANGE!! Det der er jo helt på trynet. Å det er ikke ofte jjeg reagerer på "svigermorkrangling" altså! :snurt: får håpe dere får kost dere masse på hyttetur :kose:

Ha ha, ja du sier noe.... :D

Tusen takk <3

Hva i alle dager feiler det svigermoren din???

Det har jeg ikke klart å finne ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Jeg hadde sagt at en gave er en gave, så de klærne får hun ikke tilbake! Og jeg hadde nok nektet mannen å reise dit alene med B når hun er sånn, og krevd en uforbeholden unnskyldning for tåpelig oppførsel før hun fikk møte igjen deg og B (og ikke noen B uten deg)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg hadde sagt at en gave er en gave, så de klærne får hun ikke tilbake! Og jeg hadde nok nektet mannen å reise dit alene med B når hun er sånn, og krevd en uforbeholden unnskyldning for tåpelig oppførsel før hun fikk møte igjen deg og B (og ikke noen B uten deg)!

jeg ba hun komme til meg for noen uker siden slit at vi kunne prate. Og da spurte jeg ho HVA jeg hadde gjort a, men hu sa at jeg ikke hadde gjort noenting. Jeg sa at hvis a forventa en unnskyldning fra MEG så kom a ikke til å få det, fordi jeg ikke hadde gjort noe. Ho ba heller ikke om unnskyld og bare sa at ho synes det hadde vært litt vanskelig i det siste da. og jeg bare DU!??! Det er da ikke DU SOM HAR FØDT EN UNGE OG PRØVER Å LÆRE Å VÆRE MAMMA FOR FØRSTE GANG?!?!? Men hu bare nei assa det var ikke bare lett for ho hell!!! var alt a sa.

Også jøg a meg i tryne tre ganger når jeg konfronterte ho med noe jeg visste ho hadde gjort bak ryggen min. Møkkkjærring.

.. Ok, så du mener jeg IKKE skal levere ullklærne? bonusjenta sine kan jeg ikke si noe på, da mannen bestemmer og ikke jeg. Men B sine kan jeg jo "holde tilbake", og da fortelle at ho ikke skal strikke noe mer hvis ho ikke vil gi det bort. JIZES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. ble snytt for fødsel på hytta, denna niesa mi vil IKKE ut!!!!!!!!

B trivdes på hytta :D Vi satt ute i sola og grilla og koste oss med to vovser og hørte på VM på radio. var så koooos. gleder meg til påska!

Mannen sov visst ikke hjemme i helga, men tok med bonusjenta og sov hos svigermonster. så GJETT hvem som kom hjem til 15 grader i huset og MÆTT ROT og oppvask over hele kjøkkenet? Takk skal du faen meg ha. Ikke kommer han hjem før kl 22 i kveld el. Faen assa. Må la B sitte i ulldressen sin til jeg får opp varmen her.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke gitt tilbake klærne. Dere har fått dem i gave til B. Man gir ikke gaver og så ber om å få dem tilbake. En gave er jo per definisjon noe man GIR BORT. Ikke låner bort på ubestemt tid.

Er rart at hun kunne endre seg såpass, jeg har jo skjønt at hun ikke var sånn før B kom? Du har jo, om noe, gitt henne gaven å bli bestemor igjen, ikke gjort noe mot henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg hadde ikke gitt tilbake klærne. Dere har fått dem i gave til B. Man gir ikke gaver og så ber om å få dem tilbake. En gave er jo per definisjon noe man GIR BORT. Ikke låner bort på ubestemt tid.

Er rart at hun kunne endre seg såpass, jeg har jo skjønt at hun ikke var sånn før B kom? Du har jo, om noe, gitt henne gaven å bli bestemor igjen, ikke gjort noe mot henne..

Veldig sant!

Hun var absolutt ikke slik før han kom, nei.

mannen sier at det nok er fordi hun gikk på en liten smell når hun hadde veldig store tanker om å bli bestemor igjen, og trodde at hun nå kunne mer eller mindre flytte inn til oss og se B hver dag - noe som ikke er realiteten. Så da ble hun sur og skuffet og synes vel at jeg holder henne borte fra barnebarnet når hun nå må SPØRRE før hun kommer. skikkelig krise altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gir seg ikke! Nå begynner jeg å bli mektig lei og er --SÅ-- langt unna å trappe opp på døra hennes og be henne skjerpe seg. ALTSÅ.

Her er en SMS-samtale mellom henne og mannen i går:

Hun: Var barnedåpen ** eller ** ?

Han: det var ** (dato).
Hun: ok jobber kvelden jeg da.
Han: Ja... Hva vil du jeg skal si til det? :(
Hun: ikke noe å si på det. du får ikke gjort noe med det du, men da vet du hvorfor jeg ikke kommer da det er vanskelig å bytte helg.

... Så nå sitter jo mannen her og føler SKYLD for at han ikke har hørt når det passer for HENNE at vi skal ha dåp. Det er så LATTERLIG.. Det er over 2 måneder til dåpen, og hu klarer for faen meg og bytte ÈN vakt. det har aldri vært noe problem før. Detta sier a bare for å være vanskelig. Hu kommer garantert, hu prøver bare å få fram at det er dårlig gjort å ikke rådføre oss med hu først. fyfaen.
Når det er så lenge til, så kan a jo bare ta det med sjefen hvis a ikke får bytta internt.

......

I morgen skal jeg være med søstra mi på sykehuset da hu skal settes igang til fødsel... og mannen har spurt om svigermonster kan ha B mens han er på jobb.. Så hu skal altså ha han fra 07:30 - 16.00 i morgen. ååååååå liker IKKE! :P vil egentlig bare ta han med ti mannen er ferdig på jobb, men han hadde spurt hu uten å høre med meg, så da får han bare være der da. Jeg kan jo ikke nekte bare fordi jeg ikke liker dama. :P Ush. ja ja, håper det går bra. Han har aldri vært uten oss en hel dag før, og han kjenner a ikke igjen, så hun er jo helt ukjent for han :( Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for ei kjærring!

Skal du være med på fødselen eller bare bære sammen med henne til mannen kommer kl 16? Det bør jo gå greit å ta med baby? Det er jo fordelen med at han er så liten enda. Hadde blitt litt stress med baby som kryper og går, men denne kan du jo bare ha på fanget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det koker inni meg ved å bare lese disse innleggene om svigermonster... og hadde det vært meg, så hadde jeg IKKE latt hu passe B, med den oppførselen sin. Det er konsekvensen til at hun ikke får passe B. Jeg hadde vært dobbelt Bitch tilbake og sagt rett ut at "så lenge du oppfører deg som du gjør, kan du glemme å få passe B eller få hilse på han!" for sånn oppførsel er bare helt baaaaaaaaakmål. At mannen din ikke kan sette hu på plass!!!

Kjenner jeg blir så forbanna oppgitt og irritert på dine vegne! :bond::fise::krangle::excl::rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...