Gå til innhold

dine forberedelser/innkjøp før studiestart


^me^

Anbefalte innlegg

Men stipend bør du vel søke om`?

Anonymous poster hash: 969ab...339

Hva slags stipend da? Reisestipend?

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Selv har jeg gjort altfor få forberedelser, men det viktigste som å betale semesteravgift, bekrefte studieplan og søke stipend/lån.

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på å kunne betale semesteravgift, melde meg opp til eksamen, få bruker på fronter og få studentbevis...

Jeg kan ikke gjøre noe av dette før 2. aug. Ellers er så å si alt i boks. Jeg skal vente til jeg flytter før jeg kjøper inn det som er på kjøpelisten min, da det bare blir drass å kjøpe det nå og ekstra vekt i baggasjen, men kjøpelisten er så å si ferdig.



Anonymous poster hash: 8d933...a46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv venter jeg på at Nille skal senke prisene på notatblokker til 5,- slik de alltid har gjort uken før skolestart.. :herremann:

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv venter jeg på at Nille skal senke prisene på notatblokker til 5,- slik de alltid har gjort uken før skolestart.. :herremann:

:) Er de gode da?

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men stipend bør du vel søke om`?

Anonymous poster hash: 969ab...339

Nei. Jeg vil helst ikke bruke opp flere Lånekassen år. Tjener nok penger til å kunne forsørge meg selv uten hjelp heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er de gode da?

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Det er kjedelige røde blokker som inneholder helt ordinære linjeark (Skal også finnes i rutete versjon).

Kvalitet? Tjæ. Det er dog fullt funksjonible ark som man kan skrible på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket ja til studieplass, søkt stipend/lån og fikset boplass :danse: Venter bare på å kunne registrere meg som student. Så må jeg vel kjøpe meg en del permer, skrivesaker og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket ja til skoleplass, kjøpt meg ny sekk og noen skrivesaker. Nå stresser jeg med å finne plass å bo!! Håper det ordner seg fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Takket ja til skoleplass

- Fått studenthybel

- Søkt om politiattest

Resten av tiden går jeg stort sett med en intens kvalme over hele greia. Gruer meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andersio

Hvor kjøper dere skoleutstyr? Ser spessielt etter permer (En perm til hvert fag), men finner ikke noe jeg synes duger. Vært på Notabene og Ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper på akademika. :) Synes de har det beste utvalget på utstyr som passer til studier. I alle fall der hvor jeg bor hvor det stort sett bare er små filialer av kjedebutikker som alle har det samme, kjedelige utvalget.



Anonymous poster hash: 76d02...bb6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kjøpte 5 notatbøker i forskjellige farger + 5 små tynne permer i samme fargene med ringer inni så da har jeg en notatbok og en perm i samme farge for hvert fag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter for meg selv for første gang, og har måttet kjøpe alt nå. Jeg har brukt 11 000,- totalt, og det inkluderer i grunn alt - møbler, kjøkkenutstyr, håndkler osv, strykejern - you name it. (men ikke skoleutstyr, pensum og lignende da).

Syns dere dette er innenfor, eller er det veldig mye for en student? Jeg syns totalt sett det er en ganske god pris jeg har klart å få det på.

Endret av mkgleez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter for meg selv for første gang, og har måttet kjøpe alt nå. Jeg har brukt 11 000,- totalt, og det inkluderer i grunn alt - møbler, kjøkkenutstyr, håndkler osv, strykejern - you name it. (men ikke skoleutstyr, pensum og lignende da).

Syns dere dette er innenfor, eller er det veldig mye for en student? Jeg syns totalt sett det er en ganske god pris jeg har klart å få det på.

Hvor har du fått pengene fra? De fleste må jo vente på lånet.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...