Gå til innhold

dine forberedelser/innkjøp før studiestart


^me^

Anbefalte innlegg

Er siste året på masteren, så er nok nødvendig å begynne å stresse jo! Hehe. Skal ta metodekurs samtidig som jeg skriver på masteroppgaven, fagene før tok jeg i fjor.

Ah så ikke at det var siste året :P

Men ja da er det vel verdt å begynne å få en klarhet i det ^^

Jeg er straks ferdig med min masteroppgave. Skal bli deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke fargepenner bruker dere? Hørt at shapies ikke bør brukes fordi det går gjennom arket.. Noe dere er fornøyd med?



Anonymous poster hash: 7c3a4...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fargepenner bruker dere? Hørt at shapies ikke bør brukes fordi det går gjennom arket.. Noe dere er fornøyd med?

Anonymous poster hash: 7c3a4...57a

mente sharpies :laugh:

Anonymous poster hash: 7c3a4...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fargepenner bruker dere? Hørt at shapies ikke bør brukes fordi det går gjennom arket.. Noe dere er fornøyd med?

Anonymous poster hash: 7c3a4...57a

Jeg bruker Staedtler eller noe slikt, tror de er å få kjøpt i de fleste bokhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akseptert tilbudet, registrert meg og betalt semesteravgift.

Utenom det har jeg sagt opp leiligheten min siden jeg fikk studentleilighet som jeg flytter inn i 1 august (hehe, sendte søknad i august i fjor). Så begynner med resten da :)

Edit, glemte å skrive at jeg også har søkt på stipend og lån :)

Endret av mammamora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som begynner på UiO som har fått betalt semesteravgiften? Vil gjerne få betalt så fort som mulig liksom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som begynner på UiO som har fått betalt semesteravgiften? Vil gjerne få betalt så fort som mulig liksom;-)

Jeg får gjort det, men det er fordi jeg har allerede et brukernavn og passord hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de sender brukernavn snart da...

Man får det i begynnelsen av august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har planer om å kjøpe seg en ny sekk til studiene? Jeg har sett litt på denne http://www.beckmann.no/produkter/sekker/ungstudentvoksen/skinnsekk/ og lurer på hva dere synes, eller om dere har noen andre sekker å anbefale :)

Jeg har sett på nøyaktig den samme sekken. Jeg synes at dette er den fineste skolesekken jeg har sett, og det står jo at det er god polstring i ryggen. Jeg tenker evt. å kjøpe den og se om den gir god nok støtte. Hvis jeg ikke er fornøyd så kan jeg jo bare levere de tilbake.

Har du kjøpt enda? Jeg så på den i sort. Jeg synes at den passer mer til alt.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man sekk som har navnet på det universitetet man skal gå på, på sekken?

Skal gå på UiO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på nøyaktig den samme sekken. Jeg synes at dette er den fineste skolesekken jeg har sett, og det står jo at det er god polstring i ryggen. Jeg tenker evt. å kjøpe den og se om den gir god nok støtte. Hvis jeg ikke er fornøyd så kan jeg jo bare levere de tilbake.

Har du kjøpt enda? Jeg så på den i sort. Jeg synes at den passer mer til alt.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Hei!

Det er den fineste skolesekken jeg også har sett, den skiller seg liksom ut fra de ordinære tekstilsekkene.

Eneste minus med denne for meg er prisen.. Tenker allikevel å se innom Citybag om de har den, så jeg kan få prøvd den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det er den fineste skolesekken jeg også har sett, den skiller seg liksom ut fra de ordinære tekstilsekkene.

Eneste minus med denne for meg er prisen.. Tenker allikevel å se innom Citybag om de har den, så jeg kan få prøvd den.

Jeg bestilte den nå med pennalet som også hørte til. :) Veldig pen sekk. Jeg så egentlig ikke frem til å bruke sekk tidligere mtp. de andre sekkene jeg har sett, men nå er det heeelt greit.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den nå med pennalet som også hørte til. :) Veldig pen sekk. Jeg så egentlig ikke frem til å bruke sekk tidligere mtp. de andre sekkene jeg har sett, men nå er det heeelt greit.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Hvor bestilte du fra, og hva ble totalpris med pennal og frakt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du fra, og hva ble totalpris med pennal og frakt? :)

Jeg bestilte fra skolesekker.no. Det ble rundt 1000 kr for alt. Ingen frakt pga det oversteg 1000 kr. Jeg gikk inn på beckmann.no, men der stod det ikke noe pris. Uansett helt greit synes jeg.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har apper å tipse om?

Jeg har lastet ned MazeMap. Det er en oversikt over universitetet sånn at det er lettere å komme seg dit en skal. Det står hvor du er og hva tingene rundt er. Det er nok greiest å ha for nye studenter. Jeg skal nok ikke ha den så lenge.

Anonymous poster hash: 8d933...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du har gjort mye veldig fort :fnise:

-Så langt har jeg kjøpt inn noen småting som hybelen min manglet, på IKEA.

.Søkt om politiattest

På mandag kommer jeg til å antageligvis kjøpe inn pensum, kjøpe et nytt penal, sekk og penner og div. før alle tar helt av :danse: Skal ikke ha studielån så slipper det bryet der!

Men stipend bør du vel søke om`?

Anonymous poster hash: 969ab...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...