Gå til innhold

Jeg dreit i setet til kjæresten! hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke kompisen lukte/se at det ikke er iskaffe når han kommer litt lenger ned i setet? :s

Anonymous poster hash: 7f0b4...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke kompisen lukte/se at det ikke er iskaffe når han kommer litt lenger ned i setet? :s

Anonymous poster hash: 7f0b4...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kompisen lukte/se at det ikke er iskaffe når han kommer litt lenger ned i setet? :s

Anonymous poster hash: 7f0b4...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt .. Troll. Rense setet i en gammel rånebil? Hvorfor ba han ikke deg om å bare vaske det? Han spurte hvor Donaldbladet var..? Eh, fordi han fikk akutt lyst til å lese akkurat det bladet? Han fikk bæsj på buksa..? Jada, alt dette kan skje, men jeg kjenner igjen en trolletråd når jeg ser en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hva dere vil.. det skjedde faktisk :P Og vi skulle ikke betale for å få sete rensen.. en kompis av min samboer skal gjøre det ;)

Kjæresten synst forøvrig det stinker grusomt.. men slått seg til ro med at det er pga varmen!! Han så donald duck i søppelet tidligere.. men sa jeg hadde plukka noe hundebæsj som lå utenfor !



Anonymous poster hash: aa46a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro hva dere vil.. det skjedde faktisk :P Og vi skulle ikke betale for å få sete rensen.. en kompis av min samboer skal gjøre det ;)

Kjæresten synst forøvrig det stinker grusomt.. men slått seg til ro med at det er pga varmen!! Han så donald duck i søppelet tidligere.. men sa jeg hadde plukka noe hundebæsj som lå utenfor !

Anonymous poster hash: aa46a...132

Nja...er du veldig ung?

Anonymous poster hash: d0583...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit jeg gruer meg til å fortelle det..han kommer til å tro jeg ikke har kontroll.. fordi jeg var uheldig å tissa han på foten i dusjen for to uker siden

ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

:blink:

Javel.

Anywho. Å legge en masse blader oppå hjelper jo ikke... Tørkerull, muligens, men ikke blader...

Å hauge på med vaskemiddel og skrubbe... For et råd. Da får man skummende bæsjevann lengre og lengre ned i stoppen i setet...

TS, det er én ting å gjøre: Tilstå og bytt sete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde melk i iskaffen ;) kanskje den sure melken dekker over dritlukta

Legg et par tre reker under setet også, så er du sikra.

Anonymous poster hash: 5e4d0...ee2

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var en gammel rånebil, hvorfor ikke bare ta ut setet og spyle vekk det verste, skrubbe godt og så spyle det rent?

Gamle biler pleier ikke ha mye elekrisk i setet, og jeg hadde glatt ofret setevarmeren for å slippe å sitte i dritt.

Jeg gleder meg intenst til oppdateringen i oktober, når kjæresten skrur på den setevarmeren... :jepp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vansklig med å tru på denne tråden.. Leste igjennom hele. Ble bare mere og mere vanvittig. At man kan ha et sånt uhell ja.. Husker min ex skulle slippe en fis, og så dreit han i buksa..og da var vi en gjeng som skulle på byen, så han måtte hjem og skifte :fnise:

Men å være så hjelpesløs og bruke donalblad bl.a joda.. hehe.

Og at søstra skulle hente han på flyplassen. Hadde uansett vært mere naturlig at TS selv skulle hentet han siden søstra uansett måtte låne bilen hans. Nei jeg begynner å tvile på hele historien til TS



Anonymous poster hash: 1e6ee...2a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke når jeg skal plukke opp hundebæsj er også å hente et donaldblad. Ville ikke brukt noe annet som dopapir, tørkerull eller en plastikkpose.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 for den som lurte :)

Grunnen til at hun skulle hente han var at de ikke hadde sett hverandre på noen mnd siden hun studerer borte, og de ville ut å spise.. Men jeg snodde meg unna den!! Hentet han selv og tok med pizza og søsteren hjem. Nå kommer jeg ikke til å skrive noe mer her! :P Ha et fint liv

TS



Anonymous poster hash: aa46a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joooo! Må jo oppdatere!



Anonymous poster hash: e256c...e4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. For å oppklare et par ting. Jeg er ikke sykepleier så har ikke greie på reinhold sånn sett.. Er portør. Også klarte jeg å ordne det sånn at søstra ikke kom men jeg hentet han selv :)

Det går bra nå da.. han skal ta bilen til en kompiss som skal rense setet,, han tror fortsatt det var iskaffen så nå blir jeg aldri avslørt :) Han spurte forøvrig hvor donald bladene var!! Lite vet han om at de ligger i papirbosset med bæsj på hehe

TS

Anonymous poster hash: aa46a...132

Du la blader med dritt på i papiravfallet? :huh:

Anonymous poster hash: e256c...e4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk han virkelig på den? Man kjenner vel at iskaffe ikke lukter sånn?

Kan hende TS er elendig til å lage mat, og at den stakkars typen er vant til at det TS serverer smaker og lukter dritt?

Anonymous poster hash: e256c...e4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:popcorn:

Anonymous poster hash: 3ce9c...d94

Ikke søl popcorn i setet! :glare:

Anonymous poster hash: 0c1a1...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...