Gå til innhold

Jeg dreit i setet til kjæresten! hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, hvis jeg dreit i mitt eget eller andres bilsete og ønsket å skjule sporene mine, ville ikke et donaldblad vært det første jeg tenkte på. Hadde jeg vært helt tom for alle vaskemidler og med kun 1) verneverdige donalblader og 2) brennfarlig væske og fyrstikker i hus, tror jeg jeg hadde valgt 2, gitt.



Anonymous poster hash: 20bde...cc5
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er kjæresten planta i godstolen med iskaffen sin.. Fortalte han at jeg sølte iskaffe i bilen når jeg skulle hente han, han sa at det stanka dritt av iskaffen og at han håpte hans ikke smakte like ille som min lukta...!

Han kjørte hjem igjen, han fikk litt merke på bukserompa.. og nå sitter han i godstolen... ahhh... bæsj i stolen.. men han vet jo ikke det, og det er ekkelt! TS



Anonymous poster hash: aa46a...132
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde melk i iskaffen ;) kanskje den sure melken dekker over dritlukta😂😂😂

Legg et par tre reker under setet også, så er du sikra.

Anonymous poster hash: 5e4d0...ee2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kjæresten planta i godstolen med iskaffen sin.. Fortalte han at jeg sølte iskaffe i bilen når jeg skulle hente han, han sa at det stanka dritt av iskaffen og at han håpte hans ikke smakte like ille som min lukta...!

Han kjørte hjem igjen, han fikk litt merke på bukserompa.. og nå sitter han i godstolen... ahhh... bæsj i stolen.. men han vet jo ikke det, og det er ekkelt! TS

Anonymous poster hash: aa46a...132

Gikk han virkelig på den? Man kjenner vel at iskaffe ikke lukter sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Hun gikk med kjole og g-streng. Driter man på seg da går det rett i setet.

Åja, da skjønner jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så kvalmt. Hvorfor ikke bare si det som det er og få renset det ordentlig?



Anonymous poster hash: 60304...238
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg roper aldri troll. Bortsett fra her.

Endret av Fame
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke at dere skal dømme meg som person, men jeg ble tent og onanerte når jeg tenkte på TS i kjole og g-streng som dreit.



Anonymous poster hash: 78d65...a06
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kjæresten planta i godstolen med iskaffen sin.. Fortalte han at jeg sølte iskaffe i bilen når jeg skulle hente han, han sa at det stanka dritt av iskaffen og at han håpte hans ikke smakte like ille som min lukta...!

Han kjørte hjem igjen, han fikk litt merke på bukserompa.. og nå sitter han i godstolen... ahhh... bæsj i stolen.. men han vet jo ikke det, og det er ekkelt! TS

Anonymous poster hash: aa46a...132

Koordiner trollinga litt, da. Du sa at søstra hans skulle hente ham.

Ekkelt å tenke på iskaffe nå, forresten :(

Anonymous poster hash: efc8a...6b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke at dere skal dømme meg som person, men jeg ble tent og onanerte når jeg tenkte på TS i kjole og g-streng som dreit.

Anonymous poster hash: 78d65...a06

Du vet at du kan holde den informasjonen heeelt for deg selv, og ingen vil dømme deg?! :ninja:

Anonymous poster hash: 60094...d54

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri hatt uhell før? Nekter jeg å tro. Alle har da erfart å skulle prompe men så kommer det ut en teskje eller to med suppebæsj. Kan skje den beste.

Vanligvis går det greit siden man har på seg dongribukse, men kan tenke meg en lettkledd jente med tanga og kjole vil få et problem.

Hvordan så denne bæsjen din ut ts? Var det ren suppe eller litt fastere konsistent? Er det suppe så har de tnok trengt videre inn i foret på setet. Da er det ikke så lett å få det rengjort..

Anonymous poster hash: 27faf...3d5

Alle kan ha uhell. Men uhell + komplett hjelpesløshet og ingen anelse om hvordan en rengjør noe som helst (og dette er en person som vistnokk er over 18!) .. da begynner det å lukte trolletråd.

At en som jobber på et sykehus tror at å legge en avis over hjelper, eller at å dynke setet med rengjøringsmidler og så legge en klut oppå vil føre noe som helst sted hen... Er det ikke trolling så er dette en meget lite oppegående person.

Men artig tråd. :popcorn:

Anonymous poster hash: fd641...b52

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså å dra i selvvaskehallen på bensinstasjonen var for vanskelig? De fleste her jeg bor har vannstøvsuger, det er også mange selskap som tilbyr innvendig vask av bilen. Hvorfor bare ikke sitte på en bærepose fram til du kommer dit? Gratulerer troll, nå vil bilen lukte sur melk og bæsj, glad jeg ikke er typen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. For å oppklare et par ting. Jeg er ikke sykepleier så har ikke greie på reinhold sånn sett.. Er portør. Også klarte jeg å ordne det sånn at søstra ikke kom men jeg hentet han selv :)

Det går bra nå da.. han skal ta bilen til en kompiss som skal rense setet,, han tror fortsatt det var iskaffen så nå blir jeg aldri avslørt :) Han spurte forøvrig hvor donald bladene var!! Lite vet han om at de ligger i papirbosset med bæsj på hehe
TS



Anonymous poster hash: aa46a...132
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du har bæsj på Donald bladene, så tror jeg de egentlig blir restavfall.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Hahaha! :fnise: HerreJesus! Tenk en vakker dag, sitter dere ute på terassen og er blitt gamle, og du:

- "Husker du den gangen jeg skulle hente deg på flyplassen og hadde sølt iskaffe i den gamle bilen din?"

- "Eeh, hum, ja?"

- "Ja, faktisk, så var det ikke iskaffe men bæsj!"

Og han kommer til å tenke at hele hans eksistens og forhold med deg har vært basert på en løgn! :sjokkert:

Jeg dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var en gammel rånebil, hvorfor ikke bare ta ut setet og spyle vekk det verste, skrubbe godt og så spyle det rent?

Gamle biler pleier ikke ha mye elekrisk i setet, og jeg hadde glatt ofret setevarmeren for å slippe å sitte i dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kompisen lukte/se at det ikke er iskaffe når han kommer litt lenger ned i setet? :s

Anonymous poster hash: 7f0b4...5cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...