Gå til innhold

Jeg dreit i setet til kjæresten! hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Setet er mørkegrått,, med lysere parti i midten(seff..... :( ) Og ser forresten ikke hvorfor noen skulle ronke til dette? Er jo sykt!

Kan jo si det var hunden som var dårlig i magen, da er det ikke like flaut..

Ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Nei, vær ærlig på det her, vær så snill. Det er du som gjorde det, ikke skyld på et dyr. Og du bør jo betale selv, selv om dette selvsagt var et uhell, om du skylder på hunden blir det kanskje diskusjon om det.

Han kommer sikkert bare til å synes det er veldig komisk, sånn utover at det jo må ordnes opp i. Man blir jo ikke sur for noe sånt, bare flirer.

Anonymous poster hash: e14ad...557

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne vært verre, TS.

Anonymous poster hash: 138da...b93


Anonymous poster hash: 138da...b93



Anonymous poster hash: 138da...b93
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt på vaskepulver og tøymykner + vann. Fant 1dl igjen av jiffspray så spraya det på også pluss la på flere blad .. hadde ikke avis. Blad skal jo trekke til seg dritt!

Ts



Anonymous poster hash: aa46a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på biltema og skaff en stoffrens for bil... Den tar nok go gammaldags magesjau au

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit jeg gruer meg til å fortelle det..han kommer til å tro jeg ikke har kontroll.. fordi jeg var uheldig å tissa han på foten i dusjen for to uker siden

ts



Anonymous poster hash: aa46a...132
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert litt slemt, men jeg holder på å le meg ihjel av denne tråden :-)

Anonymous poster hash: ff615...879

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke tørkerullpapir da? Det skal jo trekke til seg væske, kanskje greit med litt eddik også, hvis det er noe lukt?

Er vel en stund til at du fjerter i bilen til kjæresten igjen eller? Hehe.

Anonymous poster hash: b675c...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt på vaskepulver og tøymykner + vann. Fant 1dl igjen av jiffspray så spraya det på også pluss la på flere blad .. hadde ikke avis. Blad skal jo trekke til seg dritt!

Ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Hallo, bruk nå klut eller håndklær eller noe. Blader tiltrekker seg omtrent ikke noe som helst.

Anonymous poster hash: 576d0...96c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt på vaskepulver og tøymykner + vann. Fant 1dl igjen av jiffspray så spraya det på også pluss la på flere blad .. hadde ikke avis. Blad skal jo trekke til seg dritt!

Ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Pass på så denne cocktailen ikke misfarger setet nå da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å la på 4 vaskekluter nå.. nabon lurte på hva jeg dreiv på med siden jeg gikk inn og ut av bilen hele tiden.. sa jeg holdt på med seterens som jeg fant på youtube...

TS



Anonymous poster hash: aa46a...132
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donaldblader er glanset papir, så den trekker veldig lite fuktighet. Avispapir er bedre, kan du ikke springe bort i papiravfalldunken og se om det ligger noen gamle reklameaviser eller lignende? Bare husk at det ikke må være glanset papir.

Dopapir er bedre enn donaldblader.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men greia er at du bør skrubbe. Har du neglebørste? Den kan du bruke å skrubbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men greia er at du bør skrubbe. Har du neglebørste? Den kan du bruke å skrubbe med.

da kan det hende hun skubbet dritten lenger ned i setet.

Anonymous poster hash: b675c...337

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært verre, TS.

Anonymous poster hash: 138da...b93

Eller hva med denne?

Haha

Eller denne

Anonymous poster hash: 576d0...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, herregud, skjønner dere ikke at dette er et troll? Bæsje i bilen og tisse på foten? Hahahhaha, jeg leeeer :D Tror dere kan spare dere for vasketipsene :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, herregud, skjønner dere ikke at dette er et troll? Bæsje i bilen og tisse på foten? Hahahhaha, jeg leeeer :D Tror dere kan spare dere for vasketipsene :)

Har du aldri hatt uhell før? Nekter jeg å tro. Alle har da erfart å skulle prompe men så kommer det ut en teskje eller to med suppebæsj. Kan skje den beste.

Vanligvis går det greit siden man har på seg dongribukse, men kan tenke meg en lettkledd jente med tanga og kjole vil få et problem.

Hvordan så denne bæsjen din ut ts? Var det ren suppe eller litt fastere konsistent? Er det suppe så har de tnok trengt videre inn i foret på setet. Da er det ikke så lett å få det rengjort..

Anonymous poster hash: 27faf...3d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som ikke tror meg. Jobber på sykehus så lett å bli smittet av litt forskjellig!!

Var ikke noe fast for å si det sånn.. Er en mørk flekk igjen, tviler på den går bort. Begynner jo å svirre fluer der nå når døra står åpen til luftings. Grøss!! Har en sånn sort sprittusj med stor spiss.. vurdere seriøst å farge den innvendige delen på setet svart, så ser man hvertfall ikke bæsjen, men bare sort sete med grått ytterst

TS



Anonymous poster hash: aa46a...132
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask SKIKKELIG GODT!

Når du har fått vekk det værste kan feks bakepulver eller nyco funke om du har det. Tannkrem også.

Når du er ferdig lufter du skikkelig også dynker du setet i ett eller annet så det ser ut som du har sølt noe helt annet.. gjerne noe som stjeler litt lukt. Vasker vekk det værste og sier at du sølte "..." i bilen, og at du kan ta den på bilvask i morra. (De renser seter)

Var hvertfall det vi pleide å gjøre i foreldrebes bil hvis vi hadde vært sjåfør på fest og folk hadde spydd hehe...

Anonymous poster hash: 60094...d54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...