Gå til innhold

Jeg dreit i setet til kjæresten! hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men ts har du i det hele tatt vasket setet? Det hjelper ikke å bare legge ting på og tørke bort. Du må rett og slett down to business og gjøre en skikkelig jobb. Den mørke flekken kan du få bort, men du må vaske og vaske. Det krever at du tar skikkelig i og bruker hånden og armen til å skrubbe med. Du får heller ta to poser/brødposer på hendene om du ikke har hansker. Tørk med hårføner etterpå.



Anonymous poster hash: 576d0...96c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror egentlig det var sviskekompottten som var til dessert på jobb i dag.. lukta noe spesi!!

Bilen er ikke av de dyreste... typsisk gammel rånebil egentlig. Får ikke gjort mere nå, er mørk flekk i setet. vet ikke hva mer jeg kan gjøre.

Anonymous poster hash: aa46a...132

Jeg tror ikke på deg, du får vekk flekken med vaskemiddel, klut og vann. Du må skrubbe! For en dårlig trolletråd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på deg, du får vekk flekken med vaskemiddel, klut og vann. Du må skrubbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ts gi en inngående beskrivelse av sitt rumpehull så vi vet du er jente og ikke et troll



Anonymous poster hash: 27faf...3d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AB for et par inlegg siden sier må det rensemaskin/vannsuger til for å få det rent, ellers trekker bare skiten lengre ned i setet.

Det er også diverse elektronikk i seter på nyere biler som ikke tåler fukt så alt for bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah oisann! Når kommer kjæresten hjem?

Anonymous poster hash: 1f945...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare verre og verre. Nå skal søstern til kjæresten ha bilen og hente han på flyplassen. Jeg har lyst å begrave meg!!!! ts



Anonymous poster hash: aa46a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dævver :skratte:

hvis du faktisk ikke er et troll (har mine tvil men) så syns jeg opriktig synd på deg :fnise:



Anonymous poster hash: 8a03f...fa2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Dette blir bare verre og verre. Nå skal søstern til kjæresten ha bilen og hente han på flyplassen. Jeg har lyst å begrave meg!!!! ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Okei, men det går rett og slett ikke an! Søsteren trenger jo ikke å få vite sannheten her (om det er sant). Til henne kan du si at du lånte bilen tidligere i dag, men det var noe som var galt med den, og nå får du ikke start, så hun må bruke en annen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare verre og verre. Nå skal søstern til kjæresten ha bilen og hente han på flyplassen. Jeg har lyst å begrave meg!!!! ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Hvis du ikke troller (har en sterk mistanke om det) hvorfor ikke bare si det som det er?

Alle kan være uheldige, og du greier nok ikke å ro deg ut av knipa før typen kommer hjem uansett.

Neste gang du skal prompe i andres biler: pampers er tingen. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare verre og verre. Nå skal søstern til kjæresten ha bilen og hente han på flyplassen. Jeg har lyst å begrave meg!!!! ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Skyld på søstra

Anonymous poster hash: 1f945...0bb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd noen av rådene du har fått her, ts? Får vi en oppdatering? Den lille flekken bør du kunne få vekk om du skrubber skikkelig. Folk har da tekstilsofaer, og tepper på gulvene sine der dyr og barn har uhell, enten urin, oppkast eller diaré. Man kaster ikke sofaen av den grunn, man vasker den så den blir ren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke var kjærestens gamle Donaldblad TS brukte. Og håper TS er klar over at gamle Donaldblader er verdifulle og samleobjekter :)

Ser for meg TS sprinte rundt med rensemiddel og kluter med avføring i ene hånda og nettbrett til desperat oppdatering av KG i den andre. :plystre:

Anonymous poster hash: 0c1a1...b32

Du må nok først og fremst oppsøke et godt antikvariat for å få erstattet donaldbladene. Det blir nok vanskelig å rense dem du brukte...

Anonymous poster hash: 38ae6...e77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

for å gi et lite problem kort prosess. Hvorfor kan ikke ts bare si det som det er til typen din? Dere kan da umulig være særlig close om dere ikke kan snakke om bæsjen deres.



Anonymous poster hash: 27faf...3d5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit jeg gruer meg til å fortelle det..han kommer til å tro jeg ikke har kontroll.. fordi jeg var uheldig å tissa han på foten i dusjen for to uker siden

ts

Anonymous poster hash: aa46a...132

Vel... Hva kan man si...? Klandrer han ikke for å ha slike tanker....

Anonymous poster hash: 7485f...c3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være tull...



Anonymous poster hash: a91ee...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...