AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #81 Del Skrevet 9. juli 2014 Ta et bilde av setet da, så vi får se hvor ille det er! Bra forslag! Ja ta et bilde ellers vil vi bare tro ts er et troll. Dessuten vil du ikke avsløre din anonymitet ved ta bilde av et bilsete. Bring it on! Anonymous poster hash: 27faf...3d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 9. juli 2014 #82 Del Skrevet 9. juli 2014 Ser for meg TS sprinte rundt med rensemiddel og kluter med avføring i ene hånda og nettbrett til desperat oppdatering av KG i den andre. Anonymous poster hash: 0c1a1...b32 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 9. juli 2014 #83 Del Skrevet 9. juli 2014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #84 Del Skrevet 9. juli 2014 Get your shit together girl! 😂Anonymous poster hash: 5e4d0...ee2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 9. juli 2014 #85 Del Skrevet 9. juli 2014 Så, hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 9. juli 2014 #86 Del Skrevet 9. juli 2014 Nå ble det visst stille fra ts.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #87 Del Skrevet 9. juli 2014 Nå ble det visst stille fra ts.. Kanskje ts mistet nettbrettet i vaskebøtten? Ha litt tålmodighet da. Anonymous poster hash: 27faf...3d5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #88 Del Skrevet 9. juli 2014 *venter spent på neste trollesvar* Anonymous poster hash: 8a03f...fa2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 9. juli 2014 #89 Del Skrevet 9. juli 2014 Kanskje ts mistet nettbrettet i vaskebøtten? Ha litt tålmodighet da. Anonymous poster hash: 27faf...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #90 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei jeg har vært opptatt med å lage iskaffe til kjæresten.. sånn at han kan være litt glad.. pluss at da har jeg sølt iskaffe i setet....Jeg tømte litt i setet over flekken, så nå ser det ut som det er det jeg har sølt. Hans står i kjøleskapet, og jeg skal si jeg var "uheldig" akkurat når jeg skulle hente han. Kjører straks Synst det var en god plan. Donald bladene er ikke vintage, dere som tror det er blad fra 19hvasomhelst. TS Anonymous poster hash: aa46a...132 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 9. juli 2014 #91 Del Skrevet 9. juli 2014 Ehahaha! Ja, det var kreativt i hvertfall! Men kommer han ikke til å kjenne lukta? Gleder meg til å høre hvordan dette gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 9. juli 2014 #92 Del Skrevet 9. juli 2014 Gief bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 9. juli 2014 #93 Del Skrevet 9. juli 2014 Ok, det her begynner nå å bli runketråd-materiale. Haha seriøst? Dama dreit på seg i bilen, og du tenker runketråd fordi hun sa hva slags undertøy hun hadde på? Ikke min første tanke hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #94 Del Skrevet 9. juli 2014 Ok, det her begynner nå å bli runketråd-materiale. Hver sin smak... Heldigvis!Anonymous poster hash: 067e7...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 9. juli 2014 #95 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg dreit i bilen til kjæresten min, bokstavelig talt!! Trodde jeg måtte fise, men viste seg at jeg var skikkelig løs i magen.. kom den bomba.. ser serr ut som en eksplosjon i setet - som forøvrig er stoffsete... hva gjør jeg??? han kommer hjem i kveld og da ser han det.... gruves!! Hvordan fjerner jeg det? tok eg gammelt donald blad og tørket det jeg kunne... Anonymous poster hash: 915f2...b03 Dette må jo være kødd! Hvis ikke, så syns jeg det er merkverdig at du driter igjennom buksen din. Skal ikke det litt VEL mye til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 9. juli 2014 #96 Del Skrevet 9. juli 2014 Dette må jo være kødd! Hvis ikke, så syns jeg det er merkverdig at du driter igjennom buksen din. Skal ikke det litt VEL mye til? Hva med å lese tråden??? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 9. juli 2014 #97 Del Skrevet 9. juli 2014 Hva med å lese tråden??? Gidder ikke å lese 5 sider. Skal holde kjeft jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 9. juli 2014 #98 Del Skrevet 9. juli 2014 Gidder ikke å lese 5 sider. Skal holde kjeft jeg Hun gikk med kjole og g-streng. Driter man på seg da går det rett i setet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 9. juli 2014 #99 Del Skrevet 9. juli 2014 iskaffebæsjlukt, DET er digg på varme dager i bil det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 9. juli 2014 #100 Del Skrevet 9. juli 2014 iskaffebæsjlukt, DET er digg på varme dager i bil det Herregud. Det her blir verre og verre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå