Gå til innhold

Jeg dreit i setet til kjæresten! hva gjør jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns ikke du skal lyve, men hvis det står mellom dét og å tegne på setet med svart sprittusj, så kan du heller si at du kastet opp i bilen? Bare ikke skyld på hunden, da kommer kjæresten din bare til å lure på hvorfor du har latt hunden kjøre bilen... :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vask SKIKKELIG GODT!

Når du har fått vekk det værste kan feks bakepulver eller nyco funke om du har det. Tannkrem også.

Når du er ferdig lufter du skikkelig også dynker du setet i ett eller annet så det ser ut som du har sølt noe helt annet.. gjerne noe som stjeler litt lukt. Vasker vekk det værste og sier at du sølte "..." i bilen, og at du kan ta den på bilvask i morra. (De renser seter)

Var hvertfall det vi pleide å gjøre i foreldrebes bil hvis vi hadde vært sjåfør på fest og folk hadde spydd hehe...

Anonymous poster hash: 60094...d54

Hvorfor stoppe der? Hell på nylonvask, 2 teskje kakefyll, og 1 dl absolut Citron

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maling er en "slager" å søle i setet hehe..

Er det veldig dyr bil?

Skjønner godt at det kan skje.

Venninna mi bæsja rett og slett på seg i bilen ei gang jeg og hun var på bilferie til Tyskland.

Etter mye alkohol og mye rar mat var vi skikkelig uggne begge to.

Jeg kjørte og vi sto i kø på vei inn til en båt vi skulle ta.

Hun fikk helt panikk for hun kom seg jo ingen vei, og det er jo helt umulig å vente når det melder seg. Fikk lagt aviser i hele setet og hun nærmest sto over en bærepose!

Hun ble så fortvilet at hun grein, og det ble så panikkstemning at jeg bare fikk heeelt latterkrampe. Så hun lo og grein om hverandre.. huff! -jeg tror deg !!! ;)

(Heldigvis billig med bilvask i Tyskland haha)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye dumme kjerringråd her. Skal du rense setet så bruker du vel vanlige vaskemidler. Evt seterens du får kjøpt på bilrekvisita. Å skylde på hunden blir for dumt. Hundebæsj lukter mye verre og annerledes enn jentebæsj. Så det vil typen hennes merke fort.

Anonymous poster hash: 27faf...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye dumme kjerringråd her. Skal du rense setet så bruker du vel vanlige vaskemidler. Evt seterens du får kjøpt på bilrekvisita. Å skylde på hunden blir for dumt. Hundebæsj lukter mye verre og annerledes enn jentebæsj. Så det vil typen hennes merke fort.

Kan jo hende at Ts har spist pedigree pal det siste året da :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalyptra

Jentebæsj? :icon_lol::icon_lol:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror egentlig det var sviskekompottten som var til dessert på jobb i dag.. lukta noe spesi!!

Bilen er ikke av de dyreste... typsisk gammel rånebil egentlig. Får ikke gjort mere nå, er mørk flekk i setet. vet ikke hva mer jeg kan gjøre.

Anonymous poster hash: aa46a...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror egentlig det var sviskekompottten som var til dessert på jobb i dag.. lukta noe spesi!!

Bilen er ikke av de dyreste... typsisk gammel rånebil egentlig. Får ikke gjort mere nå, er mørk flekk i setet. vet ikke hva mer jeg kan gjøre.

Vit hvertfall at du ikke er den første det skjer med, og garantert ikke den siste.

Der er nå en mager trøst hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS har jo ikke tilgang på vanlige vaskemidler, og det er langt til butikk..

Da er vel kjerringråd bedre en ingenting?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gjorde ts med den fine kjolen og tangatrusa? I søpla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Setet er mørkegrått,, med lysere parti i midten(seff..... :( ) Og ser forresten ikke hvorfor noen skulle ronke til dette? Er jo sykt!

Kan jo si det var hunden som var dårlig i magen, da er det ikke like flaut..

Ts

Nå har jeg lagt på vaskepulver og tøymykner + vann. Fant 1dl igjen av jiffspray så spraya det på også pluss la på flere blad .. hadde ikke avis. Blad skal jo trekke til seg dritt!

Ts

Shit jeg gruer meg til å fortelle det..han kommer til å tro jeg ikke har kontroll.. fordi jeg var uheldig å tissa han på foten i dusjen for to uker siden

ts

Var å la på 4 vaskekluter nå.. nabon lurte på hva jeg dreiv på med siden jeg gikk inn og ut av bilen hele tiden.. sa jeg holdt på med seterens som jeg fant på youtube...

TS

Må si du jobber effektivt når man ser på klokkeslettene her.

Altså, de praktiske tingene du har fått tid til å gjøre i bilen ute, i tillegg til å skrive her inne OG snakke med naboen.

Jeg er skeptisk - meget skeptisk.

Anonymous poster hash: d0583...f90

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si du jobber effektivt når man ser på klokkeslettene her.

Altså, de praktiske tingene du har fått tid til å gjøre i bilen ute, i tillegg til å skrive her inne OG snakke med naboen.

Jeg er skeptisk - meget skeptisk.

Jepp, hun må jo ha sprintet rundt som en gal hvis det der skulle stemt.

Anonymous poster hash: ffb3e...ccf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

har nettbrettet mitt med meg. Trenger ikke stasjonærpc inne :) TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Shit jeg gruer meg til å fortelle det..han kommer til å tro jeg ikke har kontroll.. fordi jeg var uheldig å tissa han på foten i dusjen for to uker siden

ts

Er du gravid, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ånei! Ånei! Ånei! Ånei! Vet ikke om jeg skal le eller grine. Klarer ikke å fatte at dette kan vere sant. Men om det er det så må det jo være det flaueste som kunne skjedd her i verden. Lykke til. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

TS har jo ikke tilgang på vanlige vaskemidler, og det er langt til butikk..

Da er vel kjerringråd bedre en ingenting?

Kjerringrådene kan bli svært kostbare, moderne bilseter i tekstil tåler ikke salmiakk, Zalo, sitron salt og så videre.

Eneste farbare utvei er rensemaskin som spyler og suger opp samtidig, gjentatte ganger, lunkent ikke varmt vann.

Kan nevne at sete til en 3 år gammel Avensis koster ca 55k.

Så er all grunn til å være litt forsiktig om en ikke har alt for mye penger.

Anonymous poster hash: 86cad...ea3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du seriøs? Jeg dævver!😂

Anonymous poster hash: 8b5f9...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper det ikke var kjærestens gamle Donaldblad TS brukte. Og håper TS er klar over at gamle Donaldblader er verdifulle og samleobjekter :)

Ser for meg TS sprinte rundt med rensemiddel og kluter med avføring i ene hånda og nettbrett til desperat oppdatering av KG i den andre. :plystre:

Anonymous poster hash: 0c1a1...b32
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...