Gray Skrevet 17. november 2014 #181 Del Skrevet 17. november 2014 Det braker løs 1. desember med organisasjon og ledelse.. deretter finansøkonomi fire dager senere, så markedsføringsledelse og tilslutt matte. Mitt største problem er jo nå å faktisk finne energi til å lese for akkurat nå vil jeg bare SOVE! Herregud for noen fag! Min hjerne er ikke skapt for å leke så mye med tall, så jeg blir alltid veldig fascinert av mennesker som forstår matte. Det er et årsstudium, var det ikke? Syntes du det er gøy da eller er det mest pes? Jeg sitter faktisk på biblioteket i byen å skal begynne å lese nå.. Noen gi meg styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 17. november 2014 Forfatter #182 Del Skrevet 17. november 2014 Herregud for noen fag! Min hjerne er ikke skapt for å leke så mye med tall, så jeg blir alltid veldig fascinert av mennesker som forstår matte. Det er et årsstudium, var det ikke? Syntes du det er gøy da eller er det mest pes? Jeg sitter faktisk på biblioteket i byen å skal begynne å lese nå.. Noen gi meg styrke! Tall er egentlig gøy.. problemet er jo bare at det er fryktelig lenge siden jeg har drevet med det Jeg leser hjemme nå.. har fått meg en lei bihulebetennelse pluss en begynnende bekkenløsning (tror jeg). Da er det greit å ha tilgang på hjemmets fasiliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. november 2014 #183 Del Skrevet 18. november 2014 Hvordan går det med lesinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. november 2014 Forfatter #184 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Ikke kult å være sjuk! Jeg er lei av tett nese, bihuler som sprenger og trange øreganger som gjør at jeg får vertigo hver gang jeg snufser eller snyter meg. Konstant hodepine og vondt i ørene. I går så mannen alvorlig på meg og sa "Havmus, nå drar du til legen!" Jeg for min del synes det er litt dumt å dra til legen for en tett nese og spøkte med at jeg skulle vurdere egenmelding i dag, morgen og torsdag. Altså fridagene mine. Da ristet han bare på hodet og så oppgitt på meg. Men jeg lurer jo litt, hvor langt tørr jeg å strekke strikken? Vet jeg egentlig når nok er nok og jeg bør kaste inn håndkleet? Tett nese er nå en ting. Det har aldri vært et problem å jobbe med en liten forkjølelse, men hva med graviditetsplagene som sniker seg på meg? Ryggen begynner å krangle og jeg har stadig vondt nedover hofte/rompa. Vil jeg klare å høre på kroppen framfor stoltheten? Jeg har en skremmende fornemmelse om at det nettopp er sistnevnte som til syvende og sist får det siste ordet dersom kroppen bestemmer seg for at den ikke orker, men at jeg likevel presser meg til å jobbe fram til permisjon. Endret 18. november 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 18. november 2014 Forfatter #185 Del Skrevet 18. november 2014 Hvordan går det med lesinga? planen er lese unna 100 sider i dag akkurat nå ligger jeg i senga og synes litt synd på megselv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 20. november 2014 Forfatter #186 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) ... jeg river snart av meg nesa og meisler ut bihulene! Jeg hater tett nese Endret 20. november 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 21. november 2014 Forfatter #187 Del Skrevet 21. november 2014 Bihulebetennelse! Penicillin og nesespray... hodepinen og feberen forsøker jeg å ta knekken på med paracet, men begge de er hakket mer motstandsdyktige.. bah! Nå som både mannen og jeg har jobbhelg med marginalt slingringsmonn på timeplanen passer dette svært dårlig. Fremdeles gravid da minnes på det hver kveld med livlig turning i magen. Knøtt blir stadig sterkere og vi er nå veldig nysgjerrige på hvem denne krabaten er. Kommer h*n til å bli som storesøster? Likner h*n på sin mor eller fra? Uansett nå er vi godt i gang med uke 26. Om to uker må vi for alvor sette oss ned med papirmølla fra NAV og få permisjon/feriekabalen til å gå opp. Ellers kan det meldes om at kommende storesøster er i ferdig med å bli stor jente (synes mamma). Frøkna teller til ti og synger abcd og "pekefinger hvor er du?" dagen lang. Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 22. november 2014 Forfatter #188 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Jeg kommer til å bli feit av dette svangerskapet! Jeg bare føler det på meg... alt som puttes inn i munnen legger seg som et lag utpå kroppen. Det hjelper jo heller ikke på at en viss mann synes synd på meg med mine stadige forkjølelser kommer hjem med diverse godsaker. Han skulle jo strengt tatt tvunget meg inn i treningstøyet og dyttet meg ut døra. Hvis jeg legger godviljen til husker jeg målet jeg satte meg i april tidligere i år - smashing kropp sommeren 2015! Da snakker vi skikkelig MILF. Denne drømmen er nå lagt langt bak i klesskapet sammen med bikinien. Hvordan orke å komme seg over dørstokken når det sitter en inne i hodet mitt og spiller bongotrommer? Endret 22. november 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 25. november 2014 Forfatter #189 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg tittet litt rundt etter inspirasjon til julegaver i går og kom over en genser som bare ropte på å få bli mannens julegave. Så fornøyd var jeg med kjøpet at han fikk pakke den opp i går. Det sier seg vel selv at jeg, som ikke engang kan gjemme meg uten at jeg begynner å fnise ikke skal klare å holde på gavehemmeligheter fram til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. november 2014 #190 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg skjønner hva du mener.. Gjemmestedene mine med gavene hans er så dårlig at han fant 2 gaver her om dagen. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 26. november 2014 Forfatter #191 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg skjønner hva du mener.. Gjemmestedene mine med gavene hans er så dårlig at han fant 2 gaver her om dagen. Jaja.. Her var det faktisk jeg som gav ham gaven og ba han åpne Jeg elsker å gi bort ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. november 2014 #192 Del Skrevet 26. november 2014 Her var det faktisk jeg som gav ham gaven og ba han åpne Jeg elsker å gi bort ting! Jeg ser den. Gøy å gi gaver til den man er glad i. Ikke minst når man er veldig fornøyd med gaven man har funnet. Likte han gaven da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 26. november 2014 Forfatter #193 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg ser den. Gøy å gi gaver til den man er glad i. Ikke minst når man er veldig fornøyd med gaven man har funnet. Likte han gaven da? Han ble kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 30. november 2014 #194 Del Skrevet 30. november 2014 Det er flere som kommer til å bli store i svangerskapet, her økes det jevnt og trutt over hele kroppen. Misunner de gravide som bare legger på seg på magen....aller mest misunner jeg vel deres evne til å motstå fristelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. desember 2014 #195 Del Skrevet 1. desember 2014 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #196 Del Skrevet 1. desember 2014 Det er flere som kommer til å bli store i svangerskapet, her økes det jevnt og trutt over hele kroppen. Misunner de gravide som bare legger på seg på magen....aller mest misunner jeg vel deres evne til å motstå fristelser Jeg er muligens av de heldige hvor der synes som en kul på magen.. og kanskje noe større pupper. Min "sorg" denne gangen er nok at jeg ikke tar av meg kiloene like lett som sist. Er nok litt for glad i godis og kroppen min er virkelig ikke glad i mosjon for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #197 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hvordan går det? Skal ikke nekte for at jeg er litt sliten nå :/ det går i jobb og eksamen og lesing dagen lang. Men det er jo det som er så fint med desember, det er bare en hektisk periode og så er det over.. helt til mai kjenner masse liv nå da. Litt spesielt å ha eksamen med en dansende mage. Endret 1. desember 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #198 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) OI! Jeg er visst i uke 28, når skjedde det? Det er under hundre dager til termin!! Jeg vil tippe at dagen i går antagelig var årets lengste, i allefall opplevdes det slik for meg. Morgenen startet kl 0530 etter en natt med svært lite søvn og en hjerne som jobbet på høygir med ordet "resiprositet" hele natten. Frokost ble inntatt i mørket på kjøkkenet for at jeg ikke skulle vekke Vesla. Deretter bar det avgårde i bil til studiestedet (kjøretur på ca. 1,5t). Må være framme i god tid til eksamen må vite, særlig siden jeg måtte inn på eksamenskontoret for å få kranglet meg til å ta eksamen. Eksamen fra 9-14. Hjernen kobler ut og jeg kan se langt etter en strukturert og fornuftig eksamensbesvarelse. 1330: Gidder ikke mer. Et svar får være et svar. Leverer makkverket av en eksamensbesvarelse setter meg i bilen og kjører hjemmover, må bare hente Vesla i bhg først. 1520: Hjemme i god behold alle mann. Mannen tvinger i meg mat. Havmus skal nemlig være på jobb kl. 1600. 1600-1900: Jobb 2030: Kunde, må tilbake på jobb 2240: Enda en kunde, må tilbake på jobb. 0000: Alle lysene slukkes. Endelig natt. * Bare tre eksamener og tre tilsvarende dager igjen nå, så tar jeg meg en velfortjent femdagers juleferie. Endret 2. desember 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. desember 2014 #199 Del Skrevet 2. desember 2014 For ei førjulstid du har! Må du huske på at du skal fungere etter eksamenstida er over også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #200 Del Skrevet 10. desember 2014 For ei førjulstid du har! Må du huske på at du skal fungere etter eksamenstida er over også Sant det! Derfor er det bare en ting i hele verden som jeg ønsker meg til jul.. og det kan ikke pakkes inn. Jeg ønsker meg en uke hvor det ikke stilles forventninger til meg, og at ingen blir skuffet om jeg sier nei Bare to eksamener igjen nå så ei jobbhelg og deretter kaster vi oss alle mann i bilen og durer over fjellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå