Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ammetåka kom tidlig i år? :ler:

Jeg tror ikke den har lettet siden sist jeg :hoho:

Allerede imorgen? Så gøy da!!

Ja, nei.. det føles egentlig veldig tidlig.. er vel maks 14+4 på onsdag tror jeg.

Spennende! Skal de finne ut hvor langt du er på vei da? :) Hva tror du selv?

Slik jeg har forstått det er det en innkalling til OUL, men den kom vel tidlig fordi jeg var veldig vag på legetimen ang siste mens. Så jeg regner vel med at dette bare blir en sjekk på hvor langt jeg er på vei ja. Tidligste termindato er jo 24.02.15 jeg regner egentlig med at jeg blir satt tilbake da syklusen har vært veldig ustabil siden nyttår.

Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs for morgendagen nå... sjansen for at jeg må ta den alene er stor da mannen også jobber på sjukehuset og på gå morgenrunde akkurat når timen er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen! Uansett om det blir med mannen eller alene. Du har ingen andre som kan være med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. :)

Lykke til i morgen! Uansett om det blir med mannen eller alene. Du har ingen andre som kan være med?:)

Jeg har nok ingen andre her nei. Flyttet til ny by i fjor mens jeg var i permisjon så har liksom ikke fått tid til å bygge opp et nettverk enda.

Men når det er sagt timen gikk helt fint! Det var en sprell levende bebis der inne, så da vet jeg det. Var enda litt kort på vei så jm fikk ikke tatt alle de målene som hun må ta så jeg fikk ny time om en måneds tid :glise:

Resten av dagen fram til henting av vesla i bhg skal nok tilbringes på sofaen for nå er formen mildt sagt ræva! Fy jeg er lei av å være kvalm og brekke meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Fant de ut ca. hvor langt du er på vei? :)

Ja, jeg ble flyttet to dager fram. Jeg som innerst inne ville flyttes litt tilbake.. termin til tidlig i mars liksom. Hadde vært gøy om knøttet, vesla og jeg har bursdag i mars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeay! Da er leiligheten inspisert og vi er endelig huseiere! Det føles godt. Så begynner prosjekt "oppussing" da vegger fulle av skruehull og lys lakserosa ikke er heeeeelt min stil :P

Ellers skjer det ikke så fryktelig mye. Jeg stresser rundt uten egentlig å få gjort noe fornuftig, samtidig som jeg helst skulle tilbragt hele dagen horisontalt på sofaen. *snoork*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke multisitering fra mobil? Uansett. Tusen takk! Det et kjempespennende å skulle flytte inn i noe eget. Når det kommer til opussing er jeg veldig engasjert en liten stund.. så går jeg lei. Nå gav jeg opp da jeg innså at mannen mente at alle veggene i leiligheten skulle mattes med sandpapir. Da blir vi jo aaaaaldri ferdig var min første tanke.

Nå har mannen fått en hel helg for segselv hvor han kan få matte disse veggene så mye han bare lyster. Jeg tok med meg frøkna hjem til min mor og deltok på Trysilrypa i går! Det var stas. Hadde ingen ambisjoner hva angår tid på runden, da formen er sånn så som så, men ble fanget i øyeblikket og så bare rygger forran som jeg måtte passere. Tiden ble ikke overraskende litt dårligere enn i fjor, men bare med ti minutter. Såh.. Jeg er tilfreds!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skulle stå opp tidlig er i segselv ikke et stort problem. Dagsrytmen til Vesla har liksom smittet over på meg så jeg er gjerne våken fra like før 6 om morgenen. Nå har veslefrøkna på sin side begynt å hyle om natten igjen.. fra ca. 22 til 0230 med ca halvtimes intervaller. Ingenting fungerer! Hu bare vræler!

I natt var det spesielt ille, ikke fordi hun skrek, men fordi jeg visste at vi begge måtte opp kl 0500 for å rekke morgenflyet hjem igjen. Så nå er vi slitne begge to. Frøkna sluknet i vogna for 2 timer siden.. og jeg lader opp til kveldsvakt med matteøvinger.

Jeg tror jeg trenger en god å lang ferie! Kjenner jeg gleder meg til permisjonen begynner allerede! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ti minutter er ikke verst når du er gravid, da! Godt jobba!

Uff, er det nattskrekk eller noe i den duren Vesla plages med? Håper det går fort over igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin uke!!

Tusen takk :)

Bare ti minutter er ikke verst når du er gravid, da! Godt jobba!

Uff, er det nattskrekk eller noe i den duren Vesla plages med? Håper det går fort over igjen!

Jeg er veldig fornøyd med resultatet selv ja :) Graviditeten var ikke det største hinderet her, men at jeg ikke har trent siden april. Så at jeg bare skulle være ti minutter treigere ser jeg på som en bragd! Dessuten, jeg vrikket ikke ankelen som i fjor og det er en seier i segselv. :danse:

Jeg aner ikke hva det er som setter igang skrikingen, hun har vært litt tett og hatt litt feber denne uka, men det har liksom holdt på i ca. 2 uker nå. Alltid til samme tid. Å ta henne opp og trøste gjør bare ting vondt verre. Da setter hun virkelig igang alarmen og hikster "det, det, det" mens hun peker på sin egen seng... men der vil hun heller ikke være. For når vi legger henne ned igjen er det "NEINEINEI!". Enden på visa er at hun får komme over til oss, der kaver hun og kaster seg rundt før hun tilslutt sovner på tvers av senga. Heldigvis ligger hun med ansiktet mot meg så jeg slipper hennes sprellende bein mot ansiktet :nigo:

..

Dagbok ja, det burde vel strengt tatt vært noe her på KG som heter ukesbok eller månedsbok, for jeg er ikke flink til å skrive. Her er det knapt nok noe som skiller en dag fra en annen. Tiden fram mot første flyttehelg har rast avgårde og i morgen stiller svigerfamilie og min familie mannsterke for å lempe tunge møbler over til den halvveis oppusseden leiligheten. Vi er litt sånn jeg og mannen, vi er flinke til å begynne på ting, men svært dårlige på avsluntingen.

Ellers føler jeg meg som mesteren av dårlig planlegging og timing. Onsdag forrige uke leverte jeg bilen som vi låner av min mor på verksted for undesøkelse av pipende bremser. Leveringen av bilen kunne forøvrig ikke passet dårligere. Onsdager og torsdager er naturlig nok de dagene i uka jeg er mest avhengig av bil, i forhold til skole, jobb og fritidsaktivitet. Det gikk på et haltende vis. Det ble selvstudium hjemme, sykkel til jobb og jogging til babysvømmingen. Svaret på bilens tilstand er på sin side tragisk... akkurat som med min egen bil som jeg vraket i fjor sommer må alt av bremser byttes, pluss støtdempere og bensinrør. Verkstedgubben gav et prisestimat på 50.000,-

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. For dette er virkelig tragikomisk for prisestimatet jeg fikk på min egen bil var på 10.000,- Hvorfor jeg ikke hadde lyst til å bruke de pengene da vet jeg ikke... nå ser det ut som om jeg må ut med betydelig mer fordi min mor er emosjonelt knyttet til en J**** skranglekasse!

Ellers er jeg hormonell som fy, og mannen har en pussig form for mansen. Det kan bli litt slitsomt i lengden. På den positive siden har jeg nå vært betraktelig mindre kvalm den siste uka :hoppe:

Og vi er i uke 17, WOW!

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Legger igjen et spor her inne hos deg jeg :vinke:

Har magen begynt å komme da? :)

Heihei! Så koselig at du ville stikke innom :)

Kan vel ikke akkurat skryte på meg mage enda, men jo.. den begynner å komme sånn smått. Yndlingsbuksene mine har begynt å rulle ned.

*******************

Nå er vi nesten i hus, men bare nesten. Altså alt av møbler er flyttet, men da gjenstår jo også det kjedeligste arbeidet: pakke ned og pakke opp... og den oppgaven er det jeg som har fått. Sakte, men sikkert blir skapene tømt mellom alle jobbhenvendelser, matteøvinger og barneboklesing.

Og så er det nok onde ånder som hjemsøker oss... ikke bare er vi nå billøse, men nå er båten vår i ferd med å synke. Er det ikke det ene så er det det andre.. og helst skal alt komme samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...