Essie_ Skrevet 2. januar 2015 #221 Del Skrevet 2. januar 2015 Tror man regnes som høygravid når det er 40 dager igjen til termin - så 34+5 om lengden på et svangerskap er 40+3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2015 #222 Del Skrevet 2. januar 2015 Du satser på mars barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #223 Del Skrevet 2. januar 2015 Du satser på mars barn? Jeg håper på at det ikke blir fødsel før termindatoen. Storesøster kom ca 10 dager før og jeg rakk aldri å få samlet opp noe energi etter mange slitsomme måneder med mye jobbing. Siden termin er 28. Februar håper jeg nå på å kunne gå litt over.. for jeg kjenner at jeg trenger de ukene mens vi enda bare er tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #224 Del Skrevet 3. januar 2015 Fysj for en natt! Har ligget våken ca halve natten pga. av jobben. Får helt mark av å måtte ha med meg en vakttelefon hjem. Jeg ønsker meg en jobb som begynner et bestemt klokkeslett og som slutter når jeg går hjem for dagen! Dermed basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. januar 2015 #225 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg håper på at det ikke blir fødsel før termindatoen. Storesøster kom ca 10 dager før og jeg rakk aldri å få samlet opp noe energi etter mange slitsomme måneder med mye jobbing. Siden termin er 28. Februar håper jeg nå på å kunne gå litt over.. for jeg kjenner at jeg trenger de ukene mens vi enda bare er tre. Det forstår jeg. Jeg håper på februar barn. Spesielt siden jeg er redd for at jenta må dele bursdag med faren sin. Også hadde det vært litt gøy med min bursdag i januar, baby bursdag i februar og samboeren i mars. Forstår deg veldig godt med den vakttelefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #226 Del Skrevet 3. januar 2015 Det forstår jeg. Jeg håper på februar barn. Spesielt siden jeg er redd for at jenta må dele bursdag med faren sin. Også hadde det vært litt gøy med min bursdag i januar, baby bursdag i februar og samboeren i mars. Forstår deg veldig godt med den vakttelefonen. Mtp bursdagsmnd hadde det også vært veldig gøy om nr. to kommer i mars. Da får vi nemlig samlet tre bursdager på en mnd. Vesla, knert og min :D Mannen blir avvikeren med bursdag I november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 3. januar 2015 #227 Del Skrevet 3. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #228 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei hei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #229 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei hei! Fant ikke på noe lurt å si, men ville bare si at jeg var her Hvordan går det? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #230 Del Skrevet 5. januar 2015 Fant ikke på noe lurt å si, men ville bare si at jeg var her Hvordan går det? ^^ Er jo strengt tatt ikke så mye smart å si til hei hei heller Her går alt veldig bra. Kan vel si at jeg har hatt en svært så effektiv dag hvor jeg endelig har fått ut fingeren og forsikret innbo, bil og familie til langt oppover ørene Nå skal NAV papirene skrives ut... Det gruer jeg meg litt til. Nå er det EN måned igjen til permisjonstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. januar 2015 #231 Del Skrevet 5. januar 2015 Er jo strengt tatt ikke så mye smart å si til hei hei heller Her går alt veldig bra. Kan vel si at jeg har hatt en svært så effektiv dag hvor jeg endelig har fått ut fingeren og forsikret innbo, bil og familie til langt oppover ørene Nå skal NAV papirene skrives ut... Det gruer jeg meg litt til. Nå er det EN måned igjen til permisjonstart! FLINK Der minte du meg på noe! Jeg må inn på Gjensidige og tegne spedbarnsforsikring Oi, oi, oi, når du sier det sånn, så er det jo faktisk bare 15 dager igjen til jeg bad om permisjonsstart, og jeg har ikke hørt noe enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. januar 2015 #232 Del Skrevet 5. januar 2015 FLINK Der minte du meg på noe! Jeg må inn på Gjensidige og tegne spedbarnsforsikring Spedbarnsforsikring? Det visste jeg ikke at fantes. Det må jeg sjekke med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #233 Del Skrevet 5. januar 2015 Tror Codan har en spedbarnsforsikring som man får.. men skal ikke uttale meg for bastant på akkurat det feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #234 Del Skrevet 6. januar 2015 Spedbarnsforsikring? Det visste jeg ikke at fantes. Det må jeg sjekke med en gang. Denne gjelder fra 0-3 mnd mener jeg på det var, for da får man ikke tegnet barneforsikring enda Den er gratis, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #235 Del Skrevet 6. januar 2015 Vi ordnet ikke spedbarnsforsikring med Vesla. Ikke har jeg fått tegnet noen barneforsikring enda heller. Må lese meg litt opp på hva dette egentlig innebærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #236 Del Skrevet 6. januar 2015 Enda en effektiv "vi tar det på nyåret dag". Vi har fått kjøpt inn og hengt opp gardiner. Vi har fått sett på ny seng til frøkna og oss selv og jeg har fått tatt blodprøve og vært til optiker. I tillegg har jeg nå fått strikket ferdig lue, votter og hals til knert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. januar 2015 #237 Del Skrevet 7. januar 2015 Enda en effektiv "vi tar det på nyåret dag". Vi har fått kjøpt inn og hengt opp gardiner. Vi har fått sett på ny seng til frøkna og oss selv og jeg har fått tatt blodprøve og vært til optiker. I tillegg har jeg nå fått strikket ferdig lue, votter og hals til knert. Wow, så flinke dere er da For ett søtt lite sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #238 Del Skrevet 7. januar 2015 Wow, så flinke dere er da For ett søtt lite sett Takker. Det blir litt slik at alt må ordnes denne uka da hele livet så og si ble satt på vent i desember pga. eksamen og mye jobbing. F.o.m. neste uke braker det i tillegg løs igjen med studiestart og forelesning hver dag pluss fem vakter så da må jeg bare bruke av "fritiden" når frøkna er i bhg. Hjelpes, jeg skal nå i allefall slutte å klage på at jeg har lite å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. januar 2015 #239 Del Skrevet 7. januar 2015 Blir svettj av å lese alt du skal Veldig fint strikkasett! Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. januar 2015 #240 Del Skrevet 7. januar 2015 Takker. Det blir litt slik at alt må ordnes denne uka da hele livet så og si ble satt på vent i desember pga. eksamen og mye jobbing. F.o.m. neste uke braker det i tillegg løs igjen med studiestart og forelesning hver dag pluss fem vakter så da må jeg bare bruke av "fritiden" når frøkna er i bhg. Hjelpes, jeg skal nå i allefall slutte å klage på at jeg har lite å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå