Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Ser du har begynt å titte på vogner, er det ikke koselig?? Jammen ikke så lenge til vi får tatt dem i bruk heller :-) Det skal bli stas....... :sjarmor:

Håper du får en fin dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Tetra det har faktsik gått opp for meg at det jammen ikke er så lenge igjen.

I helgen har vi fått slappet mye av og sovet masse. Utrolig deilig å endelig føle at jeg har litt overskudd. Nå er det bare hus vask igjen og det er ikke spes gøy. Tiltak de lux! Mannen har bursdag til helgen og jeg like etterpå så da tenkte vi at vi skulle feire til helgen. Så da er det bare å sette igang. Med bøtte og kost.

Ellers skal jeg bare ta det med ro hele uken. Er jo sykemeld og har ikke tenkt å fortsette med det. Da må jeg samle krefter til neste uke. På torsdag reiser jeg forresten til Oslo. Skal på konsert og jente tur. Stor gleder meg til det! Og ikke minst få shoppet lit. ER veldig lei de ulike butikkene her i Bergen. Vi får jo aldri noe nytt.

Ja det blir ikke den store shpooingen på meg, men noen topper som faktisk dekker magen er en fin ting og litt babytøy til den lille. Stor gleder meg!!

Ha en super dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy! :vinke:

Bare innom og takker for hilsen!Er stuptrøtt etter en laang dag! Alt er heldigvis bra!Men ikke noe kjekt å bekymre seg sånn :tunge1:

Masse liv og røre inni magen her nå - typisk!

Ha en god natt vennen :sove:

Klems Charmina

:babyjente: 31 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har jeg endelig fått somlet meg til å ringe jordmor. Så nå skal jeg på min første time til jordmor i neste uke. Det gleder jeg meg til!

Ellers reiser jeg til Oslo i morgen!! det blir stas. skal bo på hotell og bare kose oss. Tre jenter på tur!

Håper de har basseng på det hotellet for det er så deilig! Får vel nesten sjekke det ut!!

Charmina; så bra at alt var i orden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ Oslotur høres kjekt ut!Jenter på tur er jo bare toppers :hoppe:

Håper dere får det kjempekjekt!

Her går det i arbeidsfolk hele dagen så det er ikke mye ro :roll: men om noen dager er det nå helg!

Da skal vi sammen med min manns brors familie ut på landet hvor svigermor kom fra og finne en fin naturstein til graven! Fint at vi kan gjøre slikt sammen!

Kos deg videre i dag og ta vare på magen!

Klems Charmina

:babyjente: 29 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner!!!

Jeg hadde en SUPER tur til Oslo. Var på skikkelig jente tur med lange netter og masse mat! Helt topp. Konserten var forresten og kjempe bra. Lørdagen vi kom hjem var det party party her hjemme for mannen hadde busrdag og jeg har snart. Det var kjempe gøy. Fikk mye fine presanger og gjengen var i godt humør. JEG var den siste som tok kvelden klokken fire. Stup trøtt dagen etterpå, men siden svigers stilte med Raspeballer så var dagen reddet. Elsker det!!!

I går kjente vi den lille sparke!! det var helt urolig. Har vært litt urolig fordi jeg ikke har kjent noe og er jo snart 22 uker på vei, men i går skjedde det. Mannen kjente det og utenpå magen!! Helt sykt!! Men utrolig gøy!

I morgen er det til Jormor for første gang. Det gleder jeg meg og til. Har hørt mye bra om å gå til jormor i tilleg til lege så det blir spennende!

Er blitt forkjøet så jeg går å snufser hele dagen. Håper virkelig det gir seg snart. Ikke mye stas nei!!

Nå er det sofaen som venter!! Ha en super kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for sparking! :hoppe: Kjempeflott at du endelig fikk kjenne bevegelsene til den lille.

Kjenner masse bevegelser jeg også, men de er ikke harde nok til at de kjennes utenpå magen ennå. (Mannen er utålmodig.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare så koslig å kjenne spark.... :hoppe: her har ikke sambo kjent noe enda, så han venter ganske så utålmodig kan en si....

Lykke til hos JM, venter på oppdatering :)

Ha en super dag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg snart avgårde til jordmor. Er kjempe spent. Dere skal få opdatering så snart som mulig. Fikk telefon fra min mormor i dag om at hun var lagt inn på sykehus. Stakkars... Det går bra med henne nå, men hun er plaget av hjerte flimmer. Så da skal jeg besøke henne rett etterpå. Synes så synd på henne for dette. Og det er ikke noe gøy å ligge på sykehus aleine. så da må jeg være flink å besøke!

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Besøket hos jordmor var helt greit. Ikke så veldig annerledes enn hos lege utenom at hun hadde bedre tid. Dette var jo koselig det. Hun sjekket urin, målte blodtrykk og lyttet på babyen. så spurte hun om forskjellige ting og vi pratet litt om selve fødselse. Deretter bestemte vi at jeg skulle komme tilbake i uke 28 for da var det mer å prate og siden jeg da var kommet lenger. Så var vi ferdige.

Helt greit å få pratet litt, men jeg håper det blir inspirerende neste gang. Det virket nesten slik at jeg var der alt for tidlig. Men det var jo de som satte opp timen. Men, men jeg er fremdelse åpen for dette jeg så ser frem til å gå der neste gang og. Det er jo verdt et forsøk.

Hun snakket forresten om at vi kunne få omvisning på klikikken og det er jo bra da. Så da finn jeg et nummer hvor jeg skulle ringe å bestille time. Der skulle de gå gjennom alle de alternative plassene en kunne føde og litt om hvilke prosedyrer de forskjellige avdelingene hadde. Er jo grei måte å bli gjent med bygget på det. Så det tror jeg at vi skal slå til på.

Noen andre som har vært på slike ting eller?? Meste gang skal jeg gå vanlig til lege og så komme til bake til henne. Koselig det å få litt forandring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!!

Det blir nok kjekkare å gå til jordmor neste gang. Det synast iallefall eg, hadde liksom litt fleire spørsmål.

Vi var på omvisning på Haukeland, veldig greit. Eg hadde gleda meg ein del til omvisninga, så eg vart litt skuffa, men ser i ettertid at det er greit å ha vore der. Fekk jo ein del praktiske opplysningar, som f.eks kva som er forskjellen på dei to avdelingane. Eg vil råde deg til å bestille time i god tid, for eg veit om nokon som ikkje fekk komme, fordi det var fullt.

Håpar alt står bra til med deke alle tre. Ha ein fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var helgen endelig kommet og jeg har faktisk fått gjort litt i huset. Klær hoper seg opp over alt. Men i dag har jeg fått unna litt. Skulle nesten tro at den lille faktisk var kommet ut for det henger mer klær på snoren for henne enn det gjør for meg. hi hi. (Jeg er av de som må vaske ALLE nye klær før jeg tar de i bruk. Klarer ikke butikk lukt i de...)

Ellers skal jeg snart sette kursen mot jobb. Har arbeidshelg denne helgen og det er egentlig helt greit. Mannen jobber på tomten så han ser jeg ikke alikevell. Kan like gjerne være på jobb å tjene litt penger. Har jo nok å bruke de på når lønningen endelig kommer :wink: For det er jo ikke lite utstyr denne lille nye damen trenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en ny uke er kommet og her er det bare til å brette opp ermene. Skal jobbe nesten hele uken og i tillegg har jeg bursdag!!! jippi!! Skal ha kake besøk å greier. Hele familien kommer på besøk og jeg stor gleder meg!

I dag skal vi av å spille fotball med jobben. skal spille bedriftsfotball og det er innmari mange lag som er på meldt. Sjefen skal spandere middag på alle hvis vi vinner!! Det er jo gøy da! Selv om jeg tviler på at vi vinner da det var mange som ville være med.

Ellers så skal jeg til en dame som kan heeling i dag. Er så veldig plaget med tett nese og det har jeg hatt hele graviditeten. Så da mente hun at hun skulle prøve litt heeling på meg. Kanskje det hjalp. Det er jo verdt å prøve. Er åpen for nye ting jeg.

(Iallefall når de er ufarlige :wink: )

Men skal det bli noe besøk her i det hele tatt må det seriøs rydding til!! Så det er vel bare å begynne!

Ha en fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra Glossy, og gratulerer med dagen (hvilken dag det nå er....) Håper du får feiret skikkelig.

her skal det bli kakespising på fredag når sambo har bursdag..... mmmm.... gleder meg :)

Håper du får en fin uke:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Tetra...

Jeg er nå kommet hjem i fra lege der han sykemeldte meg en uke. Sliter sånn med bekkenet og det verker hele tiden. Vi fant ut at jeg skulle sykemeldes en uke for så å prøve å gå tilbake på jobb. Så skal jeg tilbake til legen etter en uke på jobb og så skal vi ta det deretter. Er veldig greit når leger forstår problemet og virkelig har lyst å hjelpe. Jeg fikk noen ark hvor det stod litt om hvordan jeg skal forholde meg til problemet og hvordan jeg skal gå, bevege meg og sitte. Helt topp.

Forrige gang fikk jeg beskjed om å gå tur, og dette rådet fulgte jeg. Men det gjorde jo bare saken verre. Fikk kjempe vondt og mannen min måtte omtrent bære meg hjem. Fordi det var i terreng og ikke på asfalt jeg skulle gå!!! Så nå er det ut på tur igjen for å prøve lykken denne gangen. Orker ikke ha slike smerter svangerskapet ut! Det er bare greit! Så nå prøver jeg alt!

Var forresten hos en heeler i går. Det var veldig spesielt. Jeg skulle gå der fordi jeg har problemer med tørre slimehinner som gjør at nesen min er tett konstant. Egentlig har jeg ikke så stor tro på overnaturlige ting, men jeg fant ut at det var verdt et forsøk. Hun begynte å ta på meg forskjellige steder på ryggen, men bare holdt hendene helt i ro. Jeg kjente at jeg ble varm. Etter en stund så komenterte hun at det var mye grums her.... Jeg tenkte ikke så mye på det, men plutselig så sa hun bare au. Så lurte hun på om jeg hadde problemer med bekkenet! (Jeg hadde IKKE fortalt henne om dette). Hun kjente det veldig på seg selv at jeg hadde vondt i bekkenet og nederst i ryggen. Helt rart...

I tillegg så var småen her inni helt tullete. Jeg har til nå ikke kjent så mye aktivitet her nede, men da hun holdt på så var det kjempe liv. Etterpå var det slutt... og jeg har omtrent ikke kjent noe til henne siden. derfor ba jeg legen lytte at det faktisk var liv her nede i dag, og det var det.

Kjempe rart det med heeling. Er jo ikke blitt så mye bedre noen steder, men det var absolutt en tanke vekker!!

I morgen har jeg bursdag!!!! jippi....

Ha en super dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...