Glossy Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1721 Del Skrevet 29. august 2006 Ja jeg må nok ærlig inrømme at jeg var litt sjokkert over meg selv som gadd å stå opp så tidlig for spinning. Men det var super godt etterpå. Greit å få trent når Marthe lå hjemme og sov med pappaen. Da slapp jeg liksom dra henne med meg i tillegg. Det er mer tiltak det. I dette øyeblikk finstøper de gulvene mine :hoppe: Og i går snakket vi med byggmannen som kommer på mandag med full styrke med snekkere. Tror det er 4-5 stk. Så DA skjer ting i en rykende fart. Mannen og jeg fant jo ut i går at vi bare må hive oss rundt. Parketten må bestilles og tapeten må fikses. Åhhh dette er sååå gøy I dag skal jeg ut å se på stoler til spisegruppen. Såg de på tilbud så håper det er noe. Greit å spare der vi spare kan! Charmina: leddene mine går det veldig greit med for tiden. Selv uten piller. Overraskende bra. Så håper det holder seg. Er jo litt redd med tanke på årstiden vi går inn i da, men håper jo på graviditet og da skal jeg komme meg igjennom vinteren og Leit å høre at du sliter. Skjer det noe mer på fronten med å løse problemet eller?? Da får jeg hive meg rundt å gjøre meg klar til å shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. august 2006 #1722 Del Skrevet 29. august 2006 Wow, imponert over den tidlige spinninga di!!! På den tida av døgnet er jeg som regel ikke tilsnakkedes engang Så morro at det skjer mye med huset nå, kjempespennende!!! Så flink du er som jobber så mye! Må bare ikke slite deg ut da:) Blir nok fint å ha de pengene nå når dere bygger hus ja, det blir vel ikke billig ... Du får ha god shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. august 2006 #1723 Del Skrevet 30. august 2006 Jammen godt at du var litt sjokka selv også Og så gøy det er å lese om hus og møbler, jeg bare elsker slikt jeg.Ikke rart du koser deg nei! Ellers skjer det ikke så mye på leddfronten nei. Har så liten lyst til å være vekke fra jobben nå som jeg akkurat ha5r startet.Men merker jo at jeg tar oftere og oftere smertestillende nå. Ha en super kveld da snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1724 Del Skrevet 31. august 2006 Da nærmer vi oss helg igjen. Tiden fyker !! nesten så jeg ikke henger med lenger Marthe skal være med tanten sin i helgen. De skal til Sogn å besøke min far. Koselig for de alle. Jeg og mannen skal jo bare jobbe så kjekt for Marthe å få være med. Min søster kommer fra Haugesund og skal bare være her en helg og da er det koselig for henne å ta Marhe med. Da får de litt mer tid sammen. Jeg tenkte jeg skulle ta med meg nevøen min å gå på kino i morra jeg. Tenkte å se Biler. Hørt den ska være gøy. Ellers lite planer for helgen. Mannen jobber og jobber, men tenkte vi skulle finne på noe lørdagen. Greit å være litt sammen når vi først kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. august 2006 #1725 Del Skrevet 31. august 2006 heia:) Tida går altfor fort, det er jo allerede blitt høst, mørkt om kvelden og kaldere! Koselig for lille Marthe å være hos tanten sin da:) Blir vel godt for dere å være bare dere to også, selv om dere sikkert kommer til å savne henne fra første sekund;) Så koselig at du vil ta med nevøen din på kino da! Hvor gammel er han? Det blir sikkert morsomt og koselig for han, og deg God natt, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1726 Del Skrevet 1. september 2006 Teria; nevøen min er 7 år. Gleder seg masse til i dag og nå er det bare 15 min til jeg skal hente han på skolen. Ha en super fredag alle sammen. Kommer innpå seinere i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. september 2006 #1727 Del Skrevet 1. september 2006 Ha en kjempefin helg snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2006 #1728 Del Skrevet 1. september 2006 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. september 2006 #1729 Del Skrevet 2. september 2006 Ei lita helsing i natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. september 2006 #1730 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har visst ikke vært innom deg enda, Glossy. Men nå setter jeg jo dagboka di på mine innlegg, og da blir det enklere å følge med. Ha en flott søndag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1731 Del Skrevet 3. september 2006 Så koselig med besøk av nye Bippe. Kjekt at jeg er lagt til listen din Tusen takk for hilsner alle dere andre. Helgen er snart over og vi har hatt det supert. Lillemor har vært på tur og jeg sitter nå å venter på henne. Hun kommer hjem i halv ni tiden så da venter jeg hos min mor. Har vært på jobb og da gidder jeg ikke reise hjem for å reise ut igjen. Ellers tror jeg at jeg har hatt EL, så nå er det bare å krysse fingrene. Hadde vært kjekt om det klaffet snart. Er jo sååå utolmodig av meg!!!! Men jeg skal nok holde ut uansett Min lillesøster er ute å kjøpe mat til oss. Jeg er sååå sulten og klar for noe skikkelig usundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. september 2006 #1732 Del Skrevet 3. september 2006 *krysser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. september 2006 #1733 Del Skrevet 3. september 2006 Mmmmm.. Usunn mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2006 #1734 Del Skrevet 4. september 2006 Hmm, usunn mat ja. Det har det blitt litt for mye av i det siste for meg og mannen. Men det er jo så sabla godt! Det er egentlig litt urettferdig at det er den usunne maten som er mest fristende. Særlig når man kommer hjem sliten fra jobben. Da er det ikke det som frister mest, å sette seg til å kokkelere i et par timer for å trylle frem sunn mat. Det er mye enklere å dra frem en pose med Toro ettellerannet og bare steke litt kjøtt og lage salat til. Blir en anelse kjedelig i lengden, men.. Ellers er du ikke den eneste som er utålmodig, Glossy. Vi er bare i PP1, og jeg er skikkelig utålmodig allerede. Hvordan skal dette ende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 5. september 2006 #1735 Del Skrevet 5. september 2006 Heia vennen!! Håper det klaffer for dere denne mnd, skal hvertfall krysse alt som krysses kan for dere Hørtes ut til at dere har hatt en koslig helg alle sammen. Går det bra med huset da?? Skjer vel stadig fremskritt?? Ha en kjempe fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2006 #1736 Del Skrevet 5. september 2006 Hei! Tatt nokre nye bilder av huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. september 2006 #1737 Del Skrevet 5. september 2006 Krysser fingrene for dere Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1738 Del Skrevet 7. september 2006 *krysser* ← Tusen takk Trenger det!! Mmmmm.. Usunn mat! ← Ja skal love deg at det var godt Hmm, usunn mat ja. Det har det blitt litt for mye av i det siste for meg og mannen. Men det er jo så sabla godt! Det er egentlig litt urettferdig at det er den usunne maten som er mest fristende. Særlig når man kommer hjem sliten fra jobben. Da er det ikke det som frister mest, å sette seg til å kokkelere i et par timer for å trylle frem sunn mat. Det er mye enklere å dra frem en pose med Toro ettellerannet og bare steke litt kjøtt og lage salat til. Blir en anelse kjedelig i lengden, men.. Ellers er du ikke den eneste som er utålmodig, Glossy. Vi er bare i PP1, og jeg er skikkelig utålmodig allerede. Hvordan skal dette ende? ← Ja kjenner til det der med å komme sulten hjem fra jobb. Da kan liksom ingenting gå fort nok føler jeg. Og da er det jo veldig lett å ty til små spising, som igjen er fyfy Blir spennende å se når du blir gravid da Bippe. Er jo mange som klarer det allerede i pp 1 Heia vennen!! Håper det klaffer for dere denne mnd, skal hvertfall krysse alt som krysses kan for dere Hørtes ut til at dere har hatt en koslig helg alle sammen. Går det bra med huset da?? Skjer vel stadig fremskritt?? Ha en kjempe fin dag ← Tusen takk for at du krysser!!! Det går veldig bra med huset, men jeg er jo litt utolmodig da, så her kan det ikke gå fort nok Skjer noe hver dag da, så skal vel ikke klage! Hei! Tatt nokre nye bilder av huset? ← Lite med bilder for tiden. Skjer liksom ikke den store forandringen, men skal snart ta. Da skal du få se. Eller det vil si - jeg er ikke supermedlem lenger.... Skal nok få fikset det Krysser fingrene for dere Glossy! ← Tusen takk La Traviata. Trenger all den hjelpen jeg kan få Da er de snart helg igjen. Skulle egentlig vær på jobb i barnehagen nå, men måtte ringe å si jeg ikke kommer. Sitter her med en urinveisinfeksjon Tror iallefall det er det. Tissetrengt hele tiden, og ikke mye kommer ut. Har hatt det en gang før, og da var det så vondt at jeg holdt på å dø! Så nå skal jeg komme meg til lege med tisseprøve så fort de åpner. Må bare klarer å få noen dråper i koppen først Var ikke mange dråpene sist jeg prøvde nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. september 2006 #1739 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Hei hei Håper du hadde en fin helg! 7 år ja, fin alder det:) Da er de fortsatt "små" på en måte;) Mamma er lærer på barneskolen, og synes ungene er så søte i den alderen Kjipt om du har fått urinveisinfeksjon!! Håper det går fort over!! Du er ikke alene om å være utålmodig ... Nå er ikke jeg prøver da, men når jeg engang blir kommer jeg til å bli overutålmodig (det er vel ikke et ord, men ) Jeg er skikkelig utålmodig når det er noe jeg mååå ha eller måå gjøre... stakkars forloveden min! Håper det klaffer nå da! *krysse fingrene for Glossy* Du må ha en fin dag! Endret 7. september 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1740 Del Skrevet 9. september 2006 UVI`en er på retur. fikk piller i går og det hjalp godt på. Noe skikkelig herk det der ja... I dag er det maling av hus som står for tur. Bare litt dumt at være ikke er helt perfekt. Ligger liksom litt regn i luften og siden det regnet så mye i går så er alt vått ute. Så må uansett vente litt. Lillemor har fått seg ny leke bondegår og hun er i 100 Prater og leker og styrer. Synes det var kjempe gøy. Kan ikke alle dyrelydene enda, men de kommer etterhvert. Mø,voff og gakk går iallefall så det suser her. Veldig artig å se på. I går var det film og sofa sitting. Har min bror på 13 år på besøk så da koste vi oss med Taco og litt snop. I dag er det på jobb igjen. Ja og i går bestillte jeg tapet til soverrommet mitt Kjempe gøy, selv om det var en veldig liten ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg