Glossy Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1661 Del Skrevet 6. august 2006 Tusen takk for alle hilsner! Godt at noen heier på meg Blir kjempe spennede med hjelp til huset. Er som deg April, at jeg har liksom funnet en stil, men er usikker på om det er bra. Er jo tross alt et helt hus og da er det mye å tenke på. Derfor jeg tenkte dette var bra - få se ting i et annet perspektiv liksom. Håper hun kommer med masse gode og økonomiske løsninger. Tar bare stue, kjøkken og gang hos henne. Resten skal jeg nå få knota meg til selv. Har jo funnet tapet til vårt soverom allerede, og den er sååå romantsk Litt tul med EL testingen denne mnd og, men håper det funker alikevell. Får iallefall høre hva damen sier i morra. Og hvis det ikke klaffer så skal jeg til lege denne mnd, og da skal han få sjekke ut om jeg har EL i det hele tatt. Men nå er det snart jobb og jeg må løpe igjennom dagbøkene først!! Ha en super søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2006 #1662 Del Skrevet 6. august 2006 Masse lykke til! Håper det blir spire i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. august 2006 #1663 Del Skrevet 6. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. august 2006 #1664 Del Skrevet 6. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 7. august 2006 #1665 Del Skrevet 7. august 2006 Åhhh så spennende med EL og alt det andre.... krysser fingrene for deg Glossy vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. august 2006 #1666 Del Skrevet 7. august 2006 hei hei! Da var jeg tilbake fra "ferien" Så morsomt at du var på tv! Det skulle jeg likt å sett, ja! Bra du fikk positiv el test, nå gjelder det å prøve for harde livet og krysse fingrene Håper dere får barnehageplass Hm, du skulle ansatt meg- jeg er interiørkonsulent nå Blir spennende å se hva interiørdesigneren får til da, og forhåpentligvis høre her hvordan h*n jobber og hva du liker og ikke liker:) Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2006 #1667 Del Skrevet 8. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #1668 Del Skrevet 9. august 2006 Er en forferdelig tid dette her - disse to ukene en må gå å vente før en kan finne ut om noe skjer i kroppen. Men jeg holder ut enda Som at jeg har noe valg!! Blir ikke kjempe skuffet om det ikke klaffer denne mnd da. For jeg vet jo at slike ting tar tid og vi er jo ikke mer enn i 4 pp. Men jeg håper jo selfølgelig da I morra er det frisør, så jobb og fredag morgen setter vi kursen mot Haugesund. Lillemor skal være igjen her hos bestemor og bestefar. Litt vemodig å reise fra henne, men hun kommer nok til å kose deg masse her hjemme. Alltid gøy å være hos besteforeldre. Nå er det på tide å finne sengen, for jeg er så trøtt. Ha en super helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. august 2006 #1669 Del Skrevet 10. august 2006 Helsing frå Malmø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. august 2006 #1670 Del Skrevet 10. august 2006 God tur til Haugesund, kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. august 2006 #1671 Del Skrevet 10. august 2006 Kose deg masse i Haugesund vennen min! Krysser fingrene og det jeg har ellers for full klaff denne mnd. Kjempeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1672 Del Skrevet 10. august 2006 Ja da er kofferten pakket og jeg gleder meg til å reise!! Ha en suuuper helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. august 2006 #1673 Del Skrevet 10. august 2006 Kose deg masse! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. august 2006 #1674 Del Skrevet 10. august 2006 God tur! Kos deg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. august 2006 #1675 Del Skrevet 11. august 2006 hei hei! Kjedelig og vente, og veeeeldig nervepirrende vil jeg tro (iallfall om du er like nysgjerrig som meg, men det skal litt til for å være det da ) Krysser fingrene for deg, iallfall, og håper på det beste! Mulig jeg ikke henger med, eller har alzheimer light, men hva skal dere i Haugesund da? *surrehode* Gøy med romantisk tapet på soverommet, da blir det nok mer prøving vil jeg tro Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. august 2006 #1676 Del Skrevet 11. august 2006 God tur, og kose deg i gamlebyen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. august 2006 #1677 Del Skrevet 11. august 2006 Håper dere koser dere med sildajazz og interiørdesign Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. august 2006 Forfatter #1678 Del Skrevet 13. august 2006 Vel tilbake fra Sildajazz og har hatt en super helg. Og ikke minst - fått masse god hjelp fra interiørdamen. Åhhh nå gleder jeg meg virkelig til å begynne. Og det blir så kjempe bra. Hun mente vi hadde vært flink så langt, men slaktet tapeten vår Men fikk mye god hjelp til å finne ut hva vi skal gjøre videre. Så nå sluker jeg alt av bolig sider på nettet Damen skulle lage et forslag til oss, med priser og alt. Så venter i spenning på det. Men får ikke det før om en uke to. Ang babylaging venter vi enda. Har en del stikkinger på venstre side i magen, men tror det er tilfeldig. Slik stikking har lurt meg før Skal til legen i morra og håper han kan hjelpe meg til å sjekke ut om alt er ok med kroppen. Kveldsmat hos svigers!! Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2006 #1679 Del Skrevet 13. august 2006 Så gøy at dere koste dere i Haugesund. Interiørdame hørtes spennende ut. Dere kommer sikkert til å få et kjempeflott hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. august 2006 #1680 Del Skrevet 13. august 2006 heisann Dette med interiør er ganske individuelt, selv om det også går mye på praktiske løsninger, fargevalg, stoff, materialer ++, så det at interiørdesigneren slaktet tapeten deres trenger du ikke bry deg noe særlig med, så lenge dere liker den Sikkert et veldig dumt spørsmål, men hva går Sildajazz ut på? Jeg mener, sild og jazz? Lykke til hos legen imorgen! *krysse fingrene* Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg