Glossy Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #1621 Del Skrevet 17. juli 2006 Her er peisen som vi har tatt ut!!! Stor gleder meg til å få bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2006 #1622 Del Skrevet 17. juli 2006 Flott peis! :-D Kose dere sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2006 #1623 Del Skrevet 17. juli 2006 Kjempeflott peis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 #1624 Del Skrevet 18. juli 2006 Det blir bra vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1625 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja tror det kan bli veldig bra I dag skal vi se på trapper. Mannen er allerede i tlf med den første forhandleren. Her der det mange uliketrapper, men for oss er det nok prisen vi må ta mest hennsyn til. Men håper vi kommer ut med noe vi liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1626 Del Skrevet 18. juli 2006 Da er lillemor lagt og jeg er klar for enda en kveld i sofaen. I dag er det jo tirsdag og den nye serien på tv 2 går jo. Jeg likte den jeg Har vært hos refleksologen i dag og det gjorde godt. Var veldig stiv i koppen da jeg kom, men etter 3 kvarter var jeg god som ny. Helt topp!! Så var jeg en runde på senteret for å finne gave til min søster som fylte 18 år for noen dager siden. Hun har vært i nordnorge å jobbet, men kommer hjem i kveld. Så da blir det bursdagslunch i morra! Mannen er ute å jobber på huset - flinke mannen! Jeg sitter her å ser ekstrem makeover på tv3. Fink lite som skjer med andre ord! Men deilig det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2006 #1627 Del Skrevet 18. juli 2006 Av og til er det herlig når det ikke skjer noe. Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. juli 2006 #1628 Del Skrevet 18. juli 2006 Så spennende avgjørelser dere putler med om dagen Vi har bodd her i halvannet år, men noen peis/ovn har vi ikke fått oss enda. Jeg har så lyst på kakkelovn med sandfargede kakler jeg.. Håper du får en koselig kveld. Tenkte å slenge meg på sofaen til tv2 etterpå jeg også. Virket ok den serien ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1629 Del Skrevet 18. juli 2006 Searia; jeg nyyyter det i fulle drag meta; Ja er mye å ta stilling til om dagen. Har funnet en del tapet som jeg er fornøyd med og. Deilig å endelig få ting på plass. Bare farge på kjøkkenveggene som mangler. Sliter litt der... Men skal nok få det i boks tilslutt Da er alt duket for Gray`s anatomy - pizza i ovenen og nydusjet kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. juli 2006 #1630 Del Skrevet 18. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1631 Del Skrevet 18. juli 2006 Takk Linn3c I morgen skal jeg feire min lillesøsters 18 års dag! Gleder meg! Hun har ringt gjevnlig hjem for å "snakke" med lillemor En mååå jo bare nyte det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juli 2006 #1632 Del Skrevet 19. juli 2006 Heisann! Herlig med "late" dager når man kan slappe av og se tv og bare kose seg:) Iallfall om det ikke blir for mange av de, iallfall. Likte "Grey's anatomy" jeg også, litt sær serie, men bra. Skal definitivt følge med! Hva er en refleksolog? *nysgjerrig* Bra at du føler deg mye bedre etter timen! Veldig fin peis dere har valgt ut! Det er så koselig med peis på en kald vinterdag:) Spennende valg dere har foran dere ja ... mye å velge ut. Blir sikkert kjempemorsomt å se hvordan det blir seende ut til slutt Du må ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #1633 Del Skrevet 25. juli 2006 Ingen baby på oss denne mnd heller Men, men, sånn er livet! I morra er det på sykehuset for kontroll og håper de endrer pillene mine, og at det er de som gjør at ting ikke klaffer. Er jo lov å håpe selv om vi bare er i 3 pp Teria; En refleksolog er en som fjerner blokkeringeri kroppen (sånn han forklarte deg selv) Men har finner punkt på kroppen min som gjør vondt, og prøver å fjerne smertene. Han finner ut hvorfor ting er som de er i kroppen. Litt vanskelig å forklare. Du kan jo lese litt her http://www.refleksbehandling.no/ref.behandling.htm Da er det natta her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. juli 2006 #1634 Del Skrevet 25. juli 2006 Natta vennen! Betre lukke neste gong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1635 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei alle sammen!! Linn3c; takk takk. Er med godt mot så skal gi alt i neste periode Da har jeg vært på sykehuset. Greit å gå på kontroll innimellom. Første hun spurte om: er du gravid?? Nå skal jeg prøve å kutte ut tabelettene og erstatte de med paracet for å unngå at pillene virker inn på babylaging. Kjenner allerede etter å ha hoppet over to doser piller at dette kan bli hardt. Men den som ikke våger - intet vinner. Godt at jeg har ferie enda. Litt lettere å prøve det ut da. Håper det fungerer fordi de tabelettene som jeg går på til vanlig er jo sterke, og det er jo ikke bra for magen. Videre prøvde jeg enda en ny alternativ behandling i går. Synes det er artig å prøve nye ting. Iallefall når jeg blir anbefallt det. Så i går ble det kinesiologi sammen med fotsoneterapi. Er merkerlig men artig opplevelse. Hun kunne fortelle meg ting om meg selv som hun umulig kunne vite. Så nesten litt sjokkert hvor mye hun visste om meg. Ellers sjekket hun sonene på beina mine og kom frem til at leveren min var full av slagstoffer. Og det er jo ikke så rart, siden jeg har gått mye på tabeletter siden jeg ble syk. Videre mente hun at det var p-pillene som han igjen i kroppen mine enda. Og at jeg muligens ikke hadde skikkelig EL. Så nå skal jeg prøver å "rense"kroppen og så skal jeg inn igjen rundt EL for å få noen akkupunktur nåler slik at EL kommer for fullt. Håper det virker da Har nå anbefallt min svigerinne å gå der, så det blir artig å høre hva de finner ut om henne og I dag er det bare få dager igjen av ferien min Men, men er vel på tide å komme igang igjen. Håper tiden flyyyr frem til 1 nov, og ferdig hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juli 2006 #1636 Del Skrevet 27. juli 2006 Så spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. juli 2006 #1637 Del Skrevet 27. juli 2006 Dumt det ikke ble baby denne måneden, men det ordner seg nok nå som du har vært hos eksperter og skal få renset og ordnet opp:) Kinesologi høres veldig spennende ut! Lyst til å prøve jeg også ... uten at jeg har noen grunn til å prøve det da Kjekt å få en forklaring på hva en refleksolog er:) Du må nyte de siste feriedagene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #1638 Del Skrevet 27. juli 2006 Teria, du trenger ikke ha noe spes grunn til å prøve det. Så det er bare å bestille time. veldig artig opplevelse iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #1639 Del Skrevet 28. juli 2006 Deilig vær i dag og. skikkelig varmt. I dag har både min bror og mitt fadder barn bursdag, så her skal det feires. Skal i besøk til fadderbarnet mitt i dag, men tiltak å gjøre seg klar. Mannen kommer snart fra jobb og så reiser vi på direkten. Så her sitter både jeg og minien langt i fra klar til avgang - så det er vel på tide å ta i et tak! Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. juli 2006 #1640 Del Skrevet 28. juli 2006 er kinesolog dyrt da? *fristet til å prøve* Mange som har bursdag i din slekt nå om sommeren virker det som, så koselig:) Du må kose deg i bursdagen og det fine været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg