Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå var det godt å sitte på toget og vite at man skal hjem. For en dag det har vært på jobb. Dagen gikk fort!! Vikaren min begynte idag så det er mye som skal læres bort.

Men jeg var så sikker på at jeg kom til å slite skikkelig med ryggen etter en hel dag på jobb. Nei.. Så nå er jeg skikkelig usikker på hva jeg skal si til legen imorgen. Jeg var så sikker på at jeg kom til å be om 50% sykemelding men nå vet jeg ikke... Hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det godt å sitte på toget og vite at man skal hjem. For en dag det har vært på jobb. Dagen gikk fort!! Vikaren min begynte idag så det er mye som skal læres bort.

Men jeg var så sikker på at jeg kom til å slite skikkelig med ryggen etter en hel dag på jobb. Nei.. Så nå er jeg skikkelig usikker på hva jeg skal si til legen imorgen. Jeg var så sikker på at jeg kom til å be om 50% sykemelding men nå vet jeg ikke... Hm...

Du kan jo fortelle at du har hatt ryggsmerter etter jobb fram til nå? Du har jo hatt lang ferie nå, så det er ikke sikkert at kroppen er fullt så sliten ennå.

Skrevet

Du kan jo fortelle at du har hatt ryggsmerter etter jobb fram til nå? Du har jo hatt lang ferie nå, så det er ikke sikkert at kroppen er fullt så sliten ennå.

Legen ville jo gi meg 50% sykemeldig før jul men da sa jeg nei. Men jeg har jo hatt vondt i ryggen og bekken (tror jeg - som jeg ikke har hatt før) så og si hele jula. Da trodde jeg jo at jeg kom til få vondt av sitte hele dagen på jobben idag men nei.. Vet ikke om det er fordi dagen gikk så fort at jeg ikke tenkte over det men.. Får bare høre med han imorgen. Også får han kjenne på ryggen og bekken, og si hva han synes.

Skrevet

Enig med Spiremor :) Tenk at det er forebyggende eventuelt ;) For ikke å få så mye vondt igjen :)

Skrevet

Enig med de andre. 50% kan være den beste løsningen for deg nå :)

Skrevet

Viktig å ta vare på kroppen nå, den skal jo gjennom en fødsel - og funke etterpå også. Støtter 50% :jepp:

Skrevet

Dere har nok rett. På vei til legen nå.

Uke 33 idag!!

Skrevet

Dere har nok rett. På vei til legen nå.

Uke 33 idag!!

Lykke til hos legen :)

Og hurraaa for uke 33 :)

Skrevet

Det gikk fint hos legen. Jenta vår har det bra i magen min. Men jeg må tilbake og levere en ny urinprøve neste uke. Ang. Sykemelding så roter han legen litt. Han begynte å snakke om at jeg hadde 50% sykemelding før jul og nå er det vel på tide med 100%. Da måtte jeg rette på han og forklarte hvordan jeg hadde det. Han spurte om jeg vil ha 100% sykemelding og det vil jeg ikke. Jeg vil jobbe så lenge jeg klarer men ikke fulltid. Så da fikk jeg 50% sykemelding frem til jeg går ut i permisjon.

Han er hyggelig han legen min men vil ha tilbake forrige legen min. Orker ikke å bytte nå men kommer til å bytte etter svangerskapet. Pga det og fordi det er litt langt å reise hver gang.

Da får jeg komme meg på jobb. Sjefen kommer ikke til å bli blid når han ser sykemeldingen men bryr meg ikke. Blir litt godt med kortere dager.

• Liker 1
Skrevet

Hurra for 33 uker!! :hoppe:

Rart at han skal surre sånn når han har en journal å titte i.. Bra du fikk sykemelding, da :) Sjefen din bør jo bare være fornøyd med at du ønsker å være i jobb lengst mulig, så får det heller være at du har kortere dager :)

Skrevet

Sjefen tok det faktisk veldig greit. Selvom han ikke sa det så tror jeg at han satte pris på at jeg ikke sa ja til 100% sykemelding.

Skrevet

Det passer best for kollegene mine at jeg jobber kl. 12-16. Jeg hadde håpet å kunne slutte tidlig men litt deilig å begynne sent og, tenkte jeg. Men ikke når man allikevel våkner kl. 6. Vil sove mer men får ikke til..

Jeg har allerede satt på en maskin med klesvask, planlagt hva vi skal ha til middag og strøket julegardinene. Så nå kan M endelig bære opp eskene med julepynten når han kommer hjem fra jobb. Det skal bli godt å få det bort.

Også fikk han beskjed i går om at jeg gjerne vil at han skal pakke sammen resten av tingene hans som står inne på barnerommet sånn at jeg kan begynne å gjøre klart rommet. Merker at jeg trenger å ha noe å gjøre når jeg skal være hjemme på dagen. Han lovte at han skulle gjøre det i løpet av uka.

• Liker 1
Skrevet

Wow, du er skikkelig flink husmor! Stryke julegardinene! Vi har ikke julegardiner og har aldri brukt styrkejernet på de snart 11 årene jeg har bodd hjemmefra! :P Du er flink!!

Må være kjipt å våkne så tidlig når du ikke må!

Skrevet

Kun 50 dager igjen til termin!! Hjelpes....

• Liker 1
Skrevet

Oi! Tida går fort. Bare 10 dager til du karakteriseres som høygravid jo! :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Tiden flyr virkelig! :O

Skrevet

Idag rakk jeg en tur innom Jysk for å kjøpe dyne og pute til senga. Av store ting mangler vi kun madrass til senga og vugga. Tipper vi tar en tur innom Ikea neste for å kjøpe det der.

Nå kan jeg også hente pakke (babygym) på posten + at hentelapp fra Kiwi sin babybox kom igår. Hurra!!

• Liker 1
Skrevet

Idag rakk jeg en tur innom Jysk for å kjøpe dyne og pute til senga. Av store ting mangler vi kun madrass til senga og vugga. Tipper vi tar en tur innom Ikea neste for å kjøpe det der.

Nå kan jeg også hente pakke (babygym) på posten + at hentelapp fra Kiwi sin babybox kom igår. Hurra!!

Ooo, det betyr at jeg også får hentelapp om noen dager! Er spent på hva pakken inneholder!

Skrevet

Jeg syns kiwi/libero sin pakke var bra, uten å avsløre for myyeee :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Deilig med femti prosent da. Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...