Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Ja, når hodet er festet så løsner det ikke igjen  ;)

Jo, det vil jeg da vitterlig håpe det gjør... når han kommer ut. Ellers kan det jo bli litt vanskelig etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, nå nærmer det seg med stormskritt!

Ingen setefødsel på deg, det er bra!

Nå føder du ikke før vi har vært der, altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får forte deg på besøk da, Qlio, for nå er vesle gutten lagt seg klar han. Han skal nok være der litt til, sånn ca en måned, men han er nok ganske så klar til å komme ut snart....

Unner @lfakrøllen vår denne gleden og dette underet så inderlig.... Jeg blir jo helt glad av å lese her... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så spennende da!! :klappe: Godt at lillegutt vet hvordan han skal ligge! Det fikk visst ikke jenta mi med seg :ler:

Du har vel bare 1 dag igjen på jobb nå???

Du får kose deg hjemme med redebygging imens :ler:

koooos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9. jordmorkontroll

26.01.06

Uke: 37+1

Vekt: +0,5 kg (20,1 fra utg.pkt )

BT: 123/83

HB: sjekket ikke idag

Urin: spor av protein :overrasket:

Ødem: 1-2

Leie: HF - hodet er festet

Fl./min: 150

SF-mål: 34,5 cm, fortsatt over den rød streken - men i det grønne feltet.

Notater: Fin form, fortsatt økende ødemer. Kjenner liv daglig. MÅ ta det med ro.

Jordmor mistenker begynnende sv.skapsforgiftning pga. protein i urin + endel hevelser :roll: Har derfor fått beskjed om å ta livet med ro, og så skal det sjekkes igjen ved neste kontroll 30.01

Ny kontroll og UL pga. prøverørsvangerskap 30.01

Endret av @lfakrøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det går nok alldeles bra...... jeg har nemlig en mann som plutselig ikke vet hva godt han kan få gjort for meg og poden.... Selv om han hadde glemt at du kom idag med prinsessene dine. Men jammen var han ikke kjapp med å konkludere med at da kunne jo han reise til en kompis og spille poker :grine2:

NÅ derimot må denne dama hive seg rundt og rydde ut av gjesterommet så det er beboelig :sjenert: OG vaske badet som det per idag nesten gror mose på - virker nesten sånn iallefall. SÅ skal jeg slappe av resten av permisjonen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har ordre om å ta det med ro, pga fare for begynnende svangerskapsforgiftning skal du IKKE vaske noe bad eller gjesterom, da skal du hvile da! Sitte pent ned og slappe av med ei bok, eller noe håndarbeide eller tv eller noe. IKKE vaske.

*være streng*

Sikker på at Qlio og jentene tåler det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Småjenter (og da tenker jeg på Ida da) liker jo ofte å hjelpe til... og det har mamma'n hennes bekreftet her... så da ser jeg ikke noe problem med at hun får lov til det :)

Så må @lfaen vår hvile seg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: dere asså .... jeg tar det aldeles med ro jeg.....

Men kan ikke tenke meg at Ida har lyst å brette mannens boxere :sjenert:

Og jeg har aldeles ikke tenkt å vaske .... bare rydde og rase over med sviffer ..(det er en kjekk oppfinnelse)

Og jeg er nesten ferdig ... bare så det er sagt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy trengs ikke brettes... det tar egentlgi ikke noe mer plass om du bare legger det rett i skuffen... Og med mindre han er av den typen som får STRØKET undertøy, så blir det ikke mindre krøllet heller, av å bare legges rett i skuffen.

(Det har jeg lært av FlyLady, nemlig, Qlio)

Og svifferen, DEN kan du i alle fall la Ida leke med! Så blir det rent så langt opp som hun når ialle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøy trengs ikke brettes... det tar egentlgi ikke noe mer plass om du bare legger det rett i skuffen... Og med mindre han er av den typen som får STRØKET undertøy, så blir det ikke mindre krøllet heller, av å bare legges rett i skuffen.

(Det har jeg lært av FlyLady, nemlig, Qlio)

Og svifferen, DEN kan du i alle fall la Ida leke med! Så blir det rent så langt opp som hun når  ialle fall :)

Mannens boxere brettes her i huset også. :ler:

Men det er fordi det ser mer ryddig ut i skuffen.

Mine stringer bare puttes i skuffen, BH'ene og alle sokker brettes.

Har du swiffer, @lfakrøll?

Da er det bare å "lade" den, Ida elsker nemlig å gå rundt med slike.

Jeg har en Jif mop i 1.etg. Tilbød Ida den da vi vasket sist (hun skal jo alltid gjøre det jeg gjør), men den ville hun ikke ha. Hun gikk istedet opp på badet og hentet Swifferen, hjalp til nede og satt den jaggu på plass etterpå uten at jeg ba henne!

Og det å støvsuge, det er ett kapittel for seg selv.

Ida hyler og vil støvsuge, på selve støvsugeren henger Vilde og dingler...

Men nå skal jeg hente bilen, for nå kommer jeg og tar deg!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...