Gå til innhold

@lfakrøllens jakt på to blå - del 2


@lfakrøll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nok her enda :forvirret:

Igår snakket jeg med refleksologen min på MSN, fikk tips om massasje av ankler og legger (benyttet dette også da jeg ventet på mensen - veldig effektivt)

Så igår kveld kjørte vi alle triksa, brystmassasje, legg/ankel-massasje OG sex :overrasket: Ikke samtidig da men :ler:

Magen reagerte umiddelbart på legg- og ankelmassasje, masse kynnere etc.

MEN, det har ikke blitt noe mer iløpet av natta. Men, merker på at bekkenet mitt og urinblæra mi ikke har godt av å gå gravid lenger. Det trykker jo så inn i H.... nedover der nå ....

Har igrunn gitt opp litt (litt tidlig på 3 overtidsdagen kanskje) at han kommer av seg selv - gjør dagene enklere å komme gjennom :grine2:

Gjenstår å se hva jordmor sier til onsdag nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fotsoneterapaut i samme avdeling som Ida, og hun anbefalte å trykke rett under lilletåa og ett punkt under knokkel på innsiden av foten (den som buler ut). Du merker når du treffer, for det er ømt. Kan sette i gang ting. Jeg gikk tre dager på overtid, det kjekke med å gå over er at du vet at du ikke skal gå slik for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet forresten med en energi idag som ikke jeg har sett maken til på mange uker - så jeg har utnyttet meg av det, vasket stuegulv, kjøkkengulv, organisert og tørket støv av bøker i bokhylle. Skal igang med vasking av soverom + gjesterom, stryke 3 skjorter (er ajour med klesvask :sjarmor: )

+ vaske vinduskarmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke tiden for å drite i å oppdatere dagboken.

Meget sant.... når det ikke kommer noen innlegg her på alng tid, og deretter et innlegg fra Qlio, så tenkte jeg at kanskje du visste noe je gikke visste...

Men neida.... @lfakrøllen må oppdaterer oss... skjer det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om sola:

Da var det gjort! 20:04 kom Johan til verden :o) Vitale mål ikke tatt enda... Alt bra med oss alle tre...

Herregud, snakk om å grine bøtter og spann!!!

Gratulerer så mye med prinsen, jenta mi!

Jeg er så glad på deres vegne, og jeg ser virkelig frem til å snakke med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh..... så kjekt!

Gratulerer så mye til @lfakrøllen og @lfamannen.

Unner dem så veldig denne gleden, go'gutten på utsiden av magehuset nå! Så fort tiden går! Så kjekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...