Gjest Qlio Skrevet 21. desember 2005 #321 Del Skrevet 21. desember 2005 Du må ikke føde før februr, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 21. desember 2005 Ja det har jeg - og er nesten ferdig. Sendes iløpet av romjula tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 1. januar 2006 #323 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg begynner å bli klar for permisjon jeg 25.januar tråkker jeg for siste gang på veldig lenge inn på jobben her 07.55 om morran Gleder meg til endelig å kunne ta mammapermisjon - dette har jeg ventet på i 5 år jeg Bedre sent enn aldri eller Formen er bra egentlig. Jo, jeg kjenner nedpress og litt vondter i "høna", jo jeg er trøtt og tung i kroppen. Men hvem kan klage når man er i form til å gå på jobb, har en mann som tar det meste av rengjøring(støvsuging + gulvvask) hjemme, og man i fred og ro får lov å legge seg og ta en blund når man vil. Ser for meg at en event. graviditet med nr. 2 ikke blir like luksuriøs ... Vært til ny UL og vekstkontroll idag har vi også. Johan vokser som han skal, og det er ikke tvil om at dette er en gutt ifølge gynekologen. Hadde vel mildt sagt blitt veldig overrasket hvis det nå skulle vise seg at det var ei jente igjen :grine2: Dvs. han vokser som han skal - men ligger på sin egen kurve, innenfor normalen - men litt under hva som er estimert til å være normalt. Så det blir nok ingen kjempe iflg. gynekologen. Men man merker kanskje ikke rare forskjellen på 200-500 gram i en fødsel uansett - den MÅ jo ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. januar 2006 #325 Del Skrevet 2. januar 2006 Den må ut, det har du rett i. Har en meget høygravid venninne i nabolaget om dagen, har blitt "truet" om at jeg må være med på fødselen for å massere og sånn. Vi får se, da. Ang. vekt på nyfødte kan dette avvike ganske så mye fra ultralyd, det avviker nok ikke med kilo, men det er vanskelig å si eksakt. Uansett vekt, han kommer til å være perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 5. januar 2006 7. jordmorkontroll 05.01.06 Uke: 34+1 Vekt: +1,6 kg (17,8 fra utg.pkt ) BT: 113/76 HB: 12,6 Urin: +2 (mistanke om UVI - prøve sendt til dyrking) Ødem: 1 Leie: HB - fortsatt ikke festet Fl./min: 144 SF-mål: 33 cm, fortsatt over den rød streken - men i det grønne feltet. Notater: Rh.prøve tatt sist viste fortsatt spor av irregulært antistoff, men ingen økning. Ellers fin form, ingen plager - kjenner liv daglig. Ny jordmorkontroll 19.01 Ny UL pga. prøverørsvangerskap 30.01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. januar 2006 #327 Del Skrevet 5. januar 2006 Så spennende.. så kjekt.. så flott at det vokser et lite menneske inni deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 12. januar 2006 #328 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei du!!! Ja n[ er det ikke lenge igjen du!!! Uff, har s[nn teit svenskt tastatur hvor det ikke finnes ae, ao og aa. kjipt da!! Det skal byttes!!! kj;pt p[ clas olson. Det skal vel bli deilig [ komme ut i permisjon n[ tenker jeg!! Ikke har du v'rt sykemeldt heller!! Det er ikke verst!!! Alt klart i heimen n[ vel....(sorry kan ikke bruke tegnet med sp;sm[lstegn) uansett, lykke til den siste etappen!! Skal bli spennende [ f;lge med!!!! BLIR GAL AV DETTE TASTATURET!!!!!!!!! klem fra Angel, 10+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. januar 2006 #329 Del Skrevet 12. januar 2006 Angel: Stor sjangs for at det er noe med innstillingene for tastaturet ditt som kan gjøres noe med... Men aktså: Ja, tida går vel fort nå for @lfakrøllen... håper alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei dere jenter som husker på meg - selv om jeg ikke er flink til å oppdatere Her er jeg i siste innspurt på jobb, kun 14 dager igjen så starter permisjon. Nedtelling jeg nei Sitter mest på pynt nå, vikaren har tatt over styringa - og jeg lar henne få lov. Bedre å hoppe i det enn krype Ellers har jeg bestilt oss ny bil idag. Ble plutselig kvitt bilen vår til en kunde hos oss - jobber i bilfirma, og ALT er til salgs ... tilogmed bilene til de ansatte Resultatet er nå at jeg har bestilt meg en romsligere bil til en mye billigere penge Så nå blir det ikke fancy, kul bil lengre - men praktisk familievogn med 7 seter Ikke at jeg har tenkt å fylle opp dem med det første Hadde stasjonsvogn fra før også, men ikke noe aber å bruke 2 500,- mindre i mnd på bil Formen ellers er bra, litt vondter - men sånn skal det vel være 5 uker før termin Ikke verre enn at jeg fortsatt er blid og glad - men litt lei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. januar 2006 #331 Del Skrevet 12. januar 2006 Å bare være til pynt på jobb hørtes egnetig behagelig ut... Og nedtelling er SELVSAGT lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. januar 2006 #332 Del Skrevet 13. januar 2006 Man skal "sitte på stas" som de sier hos Blånissene. Var på barselvisitt i går til en meget fersk en, rasler bittelitt men ikke øredøvende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. januar 2006 #333 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja, "sitte på stas" hørtes ut som akkurat hva @lfakrøll skal gjøre nå Blånisse eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #334 Del Skrevet 16. januar 2006 sitte på stas dere ja Det er akkurat det jeg gjør - og det er egentlig forbasket kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. januar 2006 #335 Del Skrevet 16. januar 2006 Kanskje kjedelig... men litt deilig også? Kunne slappe av med god samvittighet? Det ville i alle fall jeg likt.. Men jeg er grunnleggende lat da, og veldig sliten etter et par uker med overtid, bare for å oppdage i dag at han som skulle hjelpe meg å bli ferdig med dette i dag, han er syk, så jeg må gjøre alt alene, og det tviler jeg på at går... Så hvorfor er jeg her? Trengte en minpause... Kos deg du, "på stas" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #336 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, jeg bør kanskje nyte å sitte litt på stas nå de siste ukene før småtten melder sin ankomst Kanskje ikke sjansen blir like stor til å slappe av da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. januar 2006 #337 Del Skrevet 16. januar 2006 Etterpå vil de bare gjøre stas på den lille, det er nå du er i fokus. Neste gang du er gravid, ja da er det lille gutt alle fokuserer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 19. januar 2006 8. jordmorkontroll 19.01.06 Uke: 36+1 Vekt: +1,8 kg (19,6 fra utg.pkt ) BT: 101/74 HB: 13,2 Urin: - Ødem: 1-2 Leie: HF - hodet er festet Fl./min: 152 SF-mål: 34 cm, fortsatt over den rød streken - men i det grønne feltet. Notater: Fin form, økende ødemer. Kjenner liv daglig. Bact. cx tatt. Toxoplasmoseprøve tatt. Ny jordmorkontroll 26.01 Ny UL pga. prøverørsvangerskap 30.01 HODET ER FESTET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. januar 2006 #339 Del Skrevet 19. januar 2006 Så flott. Festet hode ja, da er gutten klar da, skal bare ligge der og "godkjøre" seg litt til, men han ligger klar for å komme ut i alle fall, rett vei og alt fint Ikke at jeg har peil altså, men når hodet har festet seg, da har de ikke planer om å komme ut med baken først, vel? Når det er festet, da er de... lagt rett vei og klar til å komme rett vei, når tiden bare er inne, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, når hodet er festet så løsner det ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå