AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #21 Del Skrevet 23. juni 2014 Med tanke på hvor handa hans befinner seg på det siste instagrambildet til LA, skulle man nesten tro det var en til på vei.Anonymous poster hash: 16545...ff3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #22 Del Skrevet 23. juni 2014 Med tanke på hvor handa hans befinner seg på det siste instagrambildet til LA, skulle man nesten tro det var en til på vei.Anonymous poster hash: 16545...ff3 tror ikke det er lenge til familien Riise ekspanderer seg nei:p Anonymous poster hash: 671a2...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #23 Del Skrevet 23. juni 2014 Louise skrev selv på insta at de ikke fikk lov å få de med på ferie o.l, at de faktisk da har spurt men at moren til barna har sagt nei. Mye drama det der, men ikke bare Riises feil. Anonymous poster hash: 100f5...83e Når barna ikke har sett far på nesten 1 år og ikke kjenner "stemor" så er det ikke så rart at mor vil at barna skal bli kjent med dem før de får reise på ferie med dem. Jeg hadde aldri sendt mine barn (ja, jeg sier "mine barn" siden far ikke bryr seg) på ferie med en nesten fremmed far og hans kjæreste som barna overhodet ikke kjenner. Anonymous poster hash: 24826...33a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #24 Del Skrevet 23. juni 2014 ps. jeg hadde sagt det samme dersom mor var fraværende og ville reise på ferie med barna og hennes nye mann som barna ikke kjenner. bare sånn for ordens skyld så ingen tror at jeg favoritiserer den ene kun på bakgrunn av kjønn. #23 Anonymous poster hash: 24826...33a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. juni 2014 #25 Del Skrevet 23. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #26 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg for min del, synes at alle som ikke kjenner riise, eks og nåværende, og hva som foregår mellom dem, skal holde pent kjeft, istedet for å sitte og spekulere på nett. Det er antagelig mye her ingen av oss aner en pøkk om. Anonymous poster hash: 30dcb...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerr Skrevet 23. juni 2014 #27 Del Skrevet 23. juni 2014 Synes det var skikkelig flott at han sa på P4 i dag morges at de to største tabbene i livet hans var de to første ekteskapene. Sikkert kjempeflott for ungene å høre på. Var de også tabber da eller? Virker ikke som han er den skarpeste mannen han der altså. Skulle ikke han holde seg unna rampelyset litt? Og så omtaler han Louise Angelica som "Norges flinkeste stylist". Haha... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaPona Skrevet 23. juni 2014 #28 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror det er mye vi ikke vet her. Det er lett for en mor å holde barna borte fra far hvis hun vil, spesielt utenfor Norge. (hvis det er korrekt at Maria og barna bor i England). Det kan faktisk hende at selv om Riise er veldig offentlig om mye, så holder han noe for seg selv, og at div. utbrudd fra fruen o.l. faktisk bare en dråpen.. Jeg kan si at jeg har erfaring som stemor i et forhold hvor mor gjorde ufine ting for å få viljen sin... Ikke gøy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #29 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror det er mye vi ikke vet her. Det er lett for en mor å holde barna borte fra far hvis hun vil, spesielt utenfor Norge. (hvis det er korrekt at Maria og barna bor i England). Det kan faktisk hende at selv om Riise er veldig offentlig om mye, så holder han noe for seg selv, og at div. utbrudd fra fruen o.l. faktisk bare en dråpen.. Jeg kan si at jeg har erfaring som stemor i et forhold hvor mor gjorde ufine ting for å få viljen sin... Ikke gøy! Ja, Maria og barna bor i England. I samme gate som John Arne Riise. For meg fremstår Johan Arne Riise som en skikkelig tøffel, som adlyder sin partner blindt. Og siden Louise Angelica ikke har noen interesse av barna hans (som hun sa "det er jo tøft at han allerede har barn men nå er fokuset på å få våre egne!") så våger han vel ikke å si henne i mot. Han har jo et helt ordinært utseende og virker ganske himmelfallen over å ha sjans på så pene damer som Maria og Louise Angelica (i den grad falske utseender er vakre, med silikon, restylane, falske vipper, hår og negler osv). Men det er helt, helt sykt at han har gitt opp sine to minste barn så grundig. Ikke ti ville hester, ikke en monsterpappa fra helvete, ikke syv verdenshav og INGENTING hadde klart å skille meg fra barna mine. Med alle de pengene JOA har så kan han da bombe ekskona sønder og sammen med advokater for å kreve delt samvær. De bor tross alt i samme gate så det er jo ikke som om han river opp ungene fra nabolaget sitt heller. Men siden han er så tøffel at han lar sin nåværende kone innrede ekstrarommet som walk in closet i stedet for barnerom sier jo sitt. Anonymous poster hash: 4f2ff...b33 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaPona Skrevet 23. juni 2014 #30 Del Skrevet 23. juni 2014 Ja, Maria og barna bor i England. I samme gate som John Arne Riise. For meg fremstår Johan Arne Riise som en skikkelig tøffel, som adlyder sin partner blindt. Og siden Louise Angelica ikke har noen interesse av barna hans (som hun sa "det er jo tøft at han allerede har barn men nå er fokuset på å få våre egne!") så våger han vel ikke å si henne i mot. Han har jo et helt ordinært utseende og virker ganske himmelfallen over å ha sjans på så pene damer som Maria og Louise Angelica (i den grad falske utseender er vakre, med silikon, restylane, falske vipper, hår og negler osv). Men det er helt, helt sykt at han har gitt opp sine to minste barn så grundig. Ikke ti ville hester, ikke en monsterpappa fra helvete, ikke syv verdenshav og INGENTING hadde klart å skille meg fra barna mine. Med alle de pengene JOA har så kan han da bombe ekskona sønder og sammen med advokater for å kreve delt samvær. De bor tross alt i samme gate så det er jo ikke som om han river opp ungene fra nabolaget sitt heller. Men siden han er så tøffel at han lar sin nåværende kone innrede ekstrarommet som walk in closet i stedet for barnerom sier jo sitt. Anonymous poster hash: 4f2ff...b33 Jeg tror uansett det ikke er så svart/hvitt... Du får ikke automatisk se barna dine fordi du har mere penger, selv ikke om en rett hevder det, dersom mor setter seg mot... I praksis er det vankseligere enn i teorien, kun av erfaring.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #31 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror uansett det ikke er så svart/hvitt... Du får ikke automatisk se barna dine fordi du har mere penger, selv ikke om en rett hevder det, dersom mor setter seg mot... I praksis er det vankseligere enn i teorien, kun av erfaring.. Moren klager flere ganger på sosiale media at barna ikke ser faren sin. Så det er nok veldig ønskelig for henne. Hun skriver det svart på hvit, men legger også ut ordtaksbilder som omhandler hvordan en ekte far skal være mot barn. Anonymous poster hash: 617fe...ddf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #32 Del Skrevet 23. juni 2014 Moren klager flere ganger på sosiale media at barna ikke ser faren sin. Så det er nok veldig ønskelig for henne. Hun skriver det svart på hvit, men legger også ut ordtaksbilder som omhandler hvordan en ekte far skal være mot barn.Anonymous poster hash: 617fe...ddf Ja, og når det står på internett må det jo være sant. Spesielt når det er ordtaksbilder For alt vi vet kan hun vel ha en skjult agenda med å legge alt dette på en offentlig profil. Vi vet ikke hele bildet, og selv om JAR og LA ikke fremstår som de smarteste med alt de uttaler så skal man være forsiktig med å tillegge de meninger om at barna hans faktisk ikke er ønsket. Spekulere i noe sånt er rett og slett ikke greit, heller ikke med tanke på at barna hans om noen år kan lese dette. Anonymous poster hash: 471a1...03d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #33 Del Skrevet 23. juni 2014 Hvor mange er det her som har Maria på fb, siden dere vet hva hun skriver der angående JAR og hans farsrolle? Anonymous poster hash: 248a8...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. juni 2014 #34 Del Skrevet 23. juni 2014 Hun har (eller hadde?) åpen profil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #35 Del Skrevet 23. juni 2014 at hun har åpen profil som brukes til å diskutere ex-mannens liv sier mer om henne enn om ham synes jeg Anonymous poster hash: 36b45...553 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #36 Del Skrevet 23. juni 2014 http://www.kjendis.no/2014/06/23/kjendis/aller/john_arne_riise/louise_angelica_markussen/giftemal/33993014/ Anonymous poster hash: dd8ed...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 23. juni 2014 #37 Del Skrevet 23. juni 2014 Altså de får gjøre som de selv vil. Dem sitt privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #38 Del Skrevet 23. juni 2014 Synes det var skikkelig flott at han sa på P4 i dag morges at de to største tabbene i livet hans var de to første ekteskapene. Sikkert kjempeflott for ungene å høre på. Var de også tabber da eller? Virker ikke som han er den skarpeste mannen han der altså. Skulle ikke han holde seg unna rampelyset litt? Og så omtaler han Louise Angelica som "Norges flinkeste stylist". Haha... Sa han at han angret på barna sine eller? Nei! Å angre på et ekteskap betyr ikke at han angrer på at han fikk barn. Dessuten, ut fra det jeg har lest på Maria sin profil på fb, så virker hun som ei veldig bitter dame. Det hadde vært bedre om hun hadde holdt ting for seg selv istedet for å blottlegge seg på fb for å få sympati. Er absolutt ingen fan av Riise, men skjønner at han angrer på ekteskapet med Maria når hun gjør som hun gjør. Skjønt, det er sikkert mye vi ikke vet om begge sider av saken.Anonymous poster hash: 6856e...f73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #39 Del Skrevet 24. juni 2014 Hvorfor blir LA omtalt som "stylist?" Hvem er det hun har kledd opp? Anonymous poster hash: 671a2...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #40 Del Skrevet 24. juni 2014 Skjønner situasjonen om at maria ikke vil sende med riise og fruen hennes to små barn når de ikke kjenner hverandre, men hva med tenåringen? Hun er vel i det minste gammel nok til å si at hun vil være med evt? Nå aner jeg ikke hvordan riise sitt forhold til moren til tenåringen er da. Anonymous poster hash: cc082...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg