Gå til innhold

riise - hva med barna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye tror dere John Arnes spermier er verdt på sædbanken? Ville dere barnløse kvinner takket ja til en JAR-spermie?

Anonymous poster hash: b633a...1ad

Nei.

Anonymous poster hash: fc2f1...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det evt barnet vil jo få JARs fotballgener. Det må da være noe? Å tjene 20 mill i året på fotball.

Dessuten ser da John Arne adskillig kjekkere ut etter han farget håret sitt mørkebrunt? I tillegg er han breiskuldra og har fin kropp. Skjønner ikke helt at kvinner synes han ikke ser kjekk ut. Ja..kanskje når han var 20 år. Men nå blir han jo bare kjekkere og kjekkere med årene. Nå tenker jeg helt utseendemessige ting..



Anonymous poster hash: b633a...1ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det evt barnet vil jo få JARs fotballgener. Det må da være noe? Å tjene 20 mill i året på fotball.Dessuten ser da John Arne adskillig kjekkere ut etter han farget håret sitt mørkebrunt? I tillegg er han breiskuldra og har fin kropp. Skjønner ikke helt at kvinner synes han ikke ser kjekk ut. Ja..kanskje når han var 20 år. Men nå blir han jo bare kjekkere og kjekkere med årene. Nå tenker jeg helt utseendemessige ting.. Anonymous poster hash: b633a...1ad

Hæ? Han finnes jo virkelig ikke kjekk. Stygge, stinkende øyne, bredt og rart ansikt, absolutt ingen av trekkene hans er pene. Kroppen er jo fin nok, men det skulle bare mangle når man lever av å holde seg i form. Han ser ut som en blanding av prins harry og en gris - mest det siste.

Anonymous poster hash: db98c...4a7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Arne Riise er en wanne-be kjekkas. Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til..



Anonymous poster hash: 4cf85...439
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente, er det hennes twitter, eller en fake?



Anonymous poster hash: 11660...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra hans åpne FB:

"John Riise

for 2 timer siden i nærheten av Pipa, Brazil · Redigert

Til alle dere som prøver å skape overskrifter og dårlig stemning. Jeg elsker barna mine. At folk drar barna mine inn i samme sak blir helt feil! Louise og jeg gleder oss til fremtiden sammen med dem. På spørsmålet om jeg synes det er fint å ha vært gift 2 ganger tidligere svarte jeg at jeg kunne vært foruten skilsmissene. Det var to tabber. Samtidig har det som sagt gitt meg tre fantastiske barn og viktig erfaring. Nå kobler jeg av med Betssongjengen i Brasil. God sommer!"

Anonymous poster hash: 325a2...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde han ikke ta en telefon til eldstedattera og forklare det?

Anonymous poster hash: 0cacb...6d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde han ikke ta en telefon til eldstedattera og forklare det?

Anonymous poster hash: 0cacb...6d0

Det har han forhåpentligvis gjort :krysserfingrene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kanskje litt smart å tenke dere om to ganger før dere omtale Louise her. Hun er inne på kvinneguiden nå og da.



Anonymous poster hash: 7a162...b4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kanskje litt smart å tenke dere om to ganger før dere omtale Louise her. Hun er inne på kvinneguiden nå og da.

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

Uuuuh, jeg skjelver i buksene!

Anonymous poster hash: e0c06...b79

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig kanskje litt smart å tenke dere om to ganger før dere omtale Louise her. Hun er inne på kvinneguiden nå og da.

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

So??

Anonymous poster hash: 0cacb...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er ingen hemmelighet at John Arne og broren Bjørn Helge Riise hadde en far som ikke stilte opp for dem.

– Jeg er flink til å blokkere følelser. Men jeg har – og har hatt – som ideal å bli en bedre far og ektemann enn han var."

:ler:



Anonymous poster hash: e2b1f...bf3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.klikk.no/foreldre/article693397.ece

"- Jeg er fortsatt en liten gutt og elsker å leke. Alle barn elsker meg, og jeg elsker alle barn, sier John Arne"

Anonymous poster hash: e2b1f...bf3

Så mye bedre han så ut der. Naturlig hårfarge og ikke så klein hårklipp.

Anonymous poster hash: 0cacb...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smart hun siste exen, Maria, som bor i London da. Hadde hun flyttet hjem til Norge så ville hun fått mindre utbetalt i barnebidrag fra JAR. Satsene er som kjent høyere i England enn i Norge. Og i Norge ville hun falt for maksgrensen på 25% siden JAR har 3 unger tilsammen.

Synes JAR fortjener respekt jeg. Av de 20 mill brutto han tjente i fjor så gikk 6 mill av de til å fø eksene sine med barnebidrag..



Anonymous poster hash: 7a162...b4d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart hun siste exen, Maria, som bor i London da. Hadde hun flyttet hjem til Norge så ville hun fått mindre utbetalt i barnebidrag fra JAR. Satsene er som kjent høyere i England enn i Norge. Og i Norge ville hun falt for maksgrensen på 25% siden JAR har 3 unger tilsammen.

Synes JAR fortjener respekt jeg. Av de 20 mill brutto han tjente i fjor så gikk 6 mill av de til å fø eksene sine med barnebidrag..

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

Feil.

Ikke eksene han før, men barna sine.... såklart han skal være med å betale for de barna han selv har vært med på å sette til verden!

Anonymous poster hash: 15f88...6ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil.

Ikke eksene han før, men barna sine.... såklart han skal være med å betale for de barna han selv har vært med på å sette til verden!

Anonymous poster hash: 15f88...6ec

Veel..er jo de som får pengene på konto. Hun i London ser jeg er glad i å shoppe feks

Anonymous poster hash: 7a162...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel..er jo de som får pengene på konto. Hun i London ser jeg er glad i å shoppe feks Anonymous poster hash: 7a162...b4d

Respekt? Det insinuerer at han selv har valgt å betale. Sannheten er at man MÅ betale barnebidrag! Gjør du det ikke frivillig, blir du trekt i lønn. Så hvor du får denne respekten fra, er beyond me.

Anonymous poster hash: db98c...4a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...